Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: AD6 » pt paź 08, 2010 18:17

Majiic pisze:Jechałem kiedys na manni asz 180km z 2.8v6 haldex i dostal z miejsca o dlugosc...
no to ładnie ale ze startu pewnie był pierwszy tylko wyprzedziłeś podczas sprintu ?


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: Ponior » pt paź 08, 2010 20:04

Gratki za dotrzymanie kroku r32. Ja też miałem spotkanie z R32 i ze świateł pogoniłem go jakieś 2dł auta do ok 160km/h potem juz siedział mi na dupie ale wyprzedzić nie dał rady :-)
talże powyżej 200ps w tdi daje rade z taką r-ką.
pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: mikew_86 » pt paź 08, 2010 20:13

To tak jak seryjny ARL daje radę 1.8T... wiadomo że jak moce zbliżone to wygrywa diesel za sprawą momentu ;)



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: AD6 » pt paź 08, 2010 21:06

mikew_86 pisze:To tak jak seryjny ARL daje radę 1.8T... wiadomo że jak moce zbliżone to wygrywa diesel za sprawą momentu ;)
przy 1,8T tak ale przy v6 już bardziej chodzi o wage v6 też ma fajnie z momentem może nie ma takiego jak tdi ale max moment jest juz przy ok 2k obr i jest równiutki do samego końca a TDI od 2k do 4,5 i koniec


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: mikew_86 » pt paź 08, 2010 21:21

Nie ma tak mocnego diesla w serii (zawężając do MK4) do którego można by porównywać V6, ale gdyby był taki seryjny TDI 200PS i 430Nm to dałby radę i V szóstce, dlatego pisałem o porównaniu silników o podobnych mocach. :)



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: AD6 » pt paź 08, 2010 21:35

mikew_86, nie no spoko rozumie ale V6 nie jest zły budzi się niziutko i ciągnie do samego końca kiedyś odpiąłem haldex i 2 dni jeździłem tylko na przedzie to powiem szczerze masakra z ruszeniem v6 zabija waga mój zważony i 1,5T przekroczone :crazy: ciekawe jak by wyglądała konfrontacja V6 w wersji USA czyli bez 4x4 z tdi 200KM


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: mikew_86 » pt paź 08, 2010 21:42

Ja nigdy nie uważałem, że VR6 jest zły. :) Mało tego kiedyś miałem w zamyśle zakup tego motoru (moim zdaniem nie warto się rozdrabniać i jak brać benzynę która i tak swoje spalić musi to V6 jest jak znalazł), ale odstraszyło mnie spalanie, bo trochę jednak jeżdżę, a przycisnąć lubię. Dużo jeżdżenia przy dynamicznej jeździe... w VR6 mogłoby być kosztowne.



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: popielasty » pn paź 11, 2010 20:58

AD6 pisze:ciekawe jak by wyglądała konfrontacja V6 w wersji USA czyli bez 4x4 z tdi 200KM

znam wynik potyczki vr6 usa z arl po sofcie :)



yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: yiabol » pn paź 11, 2010 21:03

mikew_86 pisze:To tak jak seryjny ARL daje radę 1.8T... wiadomo że jak moce zbliżone to wygrywa diesel za sprawą momentu ;)
A jak to wygląda po sofcie? :hmm:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: AD6 » pn paź 11, 2010 21:25

popielasty pisze:
AD6 pisze:ciekawe jak by wyglądała konfrontacja V6 w wersji USA czyli bez 4x4 z tdi 200KM

znam wynik potyczki vr6 usa z arl po sofcie :)

iii ?


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: Tobi80 » wt paź 12, 2010 09:55

mikew_86 pisze:To tak jak seryjny ARL daje radę 1.8T... wiadomo że jak moce zbliżone to wygrywa diesel za sprawą momentu ;)
wcale nie wygrywa chyba że bonusem od fabryki ..... http://www.volkswagengolf.pl/vwgolf/30/ ... s-18t-test" onclick="window.open(this.href);return false;


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: popielasty » wt paź 12, 2010 12:42

jadą bardzo równo, początek identycznie, zdaje się że lekką przewagą na arl później - ale nie wiemy ile dokładnie kuca ma



mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Re: Leon FR ARL+ vs Mk IV r32

Post autor: mikew_86 » wt paź 12, 2010 13:15

Tobi80 pisze:
mikew_86 pisze:To tak jak seryjny ARL daje radę 1.8T... wiadomo że jak moce zbliżone to wygrywa diesel za sprawą momentu ;)
wcale nie wygrywa chyba że bonusem od fabryki ..... http://www.volkswagengolf.pl/vwgolf/30/ ... s-18t-test" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje doświadczenia są inne. ARL odejdzie trochę 1.8T po wrzuceniu 3 biegu, a fabrycznych bonusowych KM w ARL bym w to nie mieszał, bo tak czy inaczej jest to na seryjnych gratach i sofcie.

P.S. Czym się różnią wersje US V6/R32 że są podobno trochę szybsze od europejskich odpowiedników ?

(źródło) http://www.vwgolf.pl/historia/vw-golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Najszybsza wersja: R32 242km (0-100 – 6.6s, vmax: 247km/h, 1/4mili: 15s – amerykańska wersja robi prawdopodobnie wysokie 13tki nawet!)"



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości