![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I próba
1 bieg r-ka na dzien dobry 2 dł do przodu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2 bieg to samo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
3 bieg chyba minimalnie zmiejszyłem odległość
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
4 bieg turbo odmówiło posłuszeństwa i nie chciało dmuchać tyle ile trzeba powyzej 150 km/h :/ wiec tu mnie odeszła maxymalnie
II Próba
z 60 km/h (fotoradar) z 3 biegu jechałem za fotoradarem ogien
i na dzien dobry 1 dł dla mnie
4 bieg do 140 utrzymywałem przewage 1 dł I przy 150 znowu problem z doładowaniem
Pozniej sie okazało ze pierdoła zwiazana ze sterowaniem turba.
Teraz jestem po mocniejszym sofcie mam mocniejsza góre niz wczesniej tak ze z checia chciał bym spotkac jeszcze raz kolege
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak ze z rolki poszło mi duzo lepiej jak z zatrzymanego
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)