MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: mepha » czw wrz 30, 2010 10:27

Ral1n pisze:1.6VTI Non aspirated 300PS? :chytry: :chytry: Bez turbo?
w zależności od upodobań montuje się kompresor lub turbinę. W każdym bądź razie silniki hondy uwzględniając naprawdę poważne modyfikacje osiągają ogromne moce :grin:



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: Ral1n » czw wrz 30, 2010 10:48

Aaa no to jak z turbo to ok, non problem... myślałem, że naturally aspirated 300PS.

mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1. :pub: :pub:



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: bvw08 » czw wrz 30, 2010 10:51

Były też civici type S body kit jak type R tylko silnik trochę słabszy. Co do Civa type R to często seryjne na hamowni zamiast 200km wypluwały 180-190km


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: mepha » czw wrz 30, 2010 10:54

Ral1n pisze:mepha, co do ogromnych mocy to jak już to bym tu bardziej skierował się w kierunku silnika v6 turbo 1500cm3, - 5,5 bara dawało 1300-1400ps vide lotus renault f1. :pub: :pub:
wiadomo to nie jest silnik dla przeciętnego śmiertelnika. Ale z dostępnych na rynku aut silniki hondy są dość wyżyłowane nawet w standardzie bo weźmy 1,6 VTI 160Km bez turbo i kręcą do 8tys obrotów :grin:



Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: Piaseczeq » czw wrz 30, 2010 15:27

mepha pisze:w zależności od upodobań montuje się kompresor lub turbinę. W każdym bądź razie silniki hondy uwzględniając naprawdę poważne modyfikacje osiągają ogromne moce
Jestem z Krakowa, i jeździ tu jedna honda 1.6VTI na kompresorze Eaton. Nie znam szczegółów ale ma ok 250KM
Pozatym japońce to "powalone" silniki. Duża ilość elektroniki pozwala na mody. Choćby komp do sterowania VTEC'iem za 200 zł


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: Majiic » czw wrz 30, 2010 16:37

Takie hondowskie 200km z type r jezdzi dosyc ladnie. Swoim bylym asz 181km jechalem z civicem ep3 type r jechalem podobnie.



yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: yiabol » czw wrz 30, 2010 18:47

Majiic pisze:Takie hondowskie 200km z type r jezdzi dosyc ladnie. Swoim bylym asz 181km jechalem z civicem ep3 type r jechalem podobnie.
... z seryjnym tak ale kto w tych czasach jeździ serią :P



Awatar użytkownika
mepha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: wt sty 19, 2010 14:48
Lokalizacja: lubelskie

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: mepha » czw wrz 30, 2010 18:48

Wg mnie technologia silników hondy zwłaszcza tych w sportowych wersjach jest świetna dla fanów tuningu. :grin:



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: bvw08 » czw wrz 30, 2010 21:48

dokłądnie mało jest seryjnych aut wsród ludzi którzy są maniakami motoryzacji. Sam poluję od prawie roku na seryjnego golfa 5,6 gti żeby stanąć na kresce ale nie mam szczęścia


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: yiabol » czw wrz 30, 2010 22:03

Ciekawe jaki byłby wynik...
Mogę tylko powiedzieć że jak trafisz na wersje z DSG to będzie papa :P



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: bvw08 » pt paź 01, 2010 11:21

dsg to bajka w gti różnica między ręczną skrzynią a DSG to kilka długości na 1/4 mili ale przegrana tdi z gti to nie hańba tylko motywacja do dalszych modów :bigok:


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

MichalWit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr gru 30, 2009 20:38
Lokalizacja: Warszawa

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: MichalWit » pt paź 01, 2010 21:35

mikew_86 pisze:na 4 biegu daję swojemu do odcięcia

:shock:



kasisi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 30, 2009 13:01
Lokalizacja: PO w CNA z PWA

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: kasisi » sob paź 02, 2010 07:51

To ja chyba fury swojej nie ogarniam bo nigdy do odcięcia nie jechałem TDI :jezor:


ASZ+ 170ps 380nm

Awatar użytkownika
Milek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 09, 2007 11:55
Lokalizacja: Białystok

MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)

Post autor: Milek » sob paź 02, 2010 15:43

Panowie, Honda niestety juz sie konczy (wedlug niektorych skonczyla sie przy koncu produkcji kultowego S2000, nie wspominajac o NSX). Najnowszy Civic Type-R 8generacji nie jest juz krolem hot hatch (7gen. bez watpienia nim byl) Silniki 2.0 i-VTEC 200KM sa rewelacyjne, zupelnie bezawaryjne, ekonomiczne, wysoko sie kreca ale maja na wspolczesne czasy zdecydowanie za malo mocy zeby nadazyc za konkurencja jak Leon Cupra, 3MPS, Megane RS itd. Co smieszne.... Honda nie zamierza nawet nic z tym zrobic. Bezsensownie uparli sie na N/A. W planach jest naped hybrydowy w wersji Type-R, chociaz zobaczymy czy w 9generacji juz to nastapi.
Zeby dobrze pojechac CTRem, trzeba mocno wczuc sie w auto. Pamietam, gdy mialem jeszcze serie to czesto zdarzalo sie, ze nawet jakis ARL potrafil mnie objechac. Wystarczyla doslownie chwila zawachania czy zredukowac bieg i juz diesel byl z przodu. Jazda konkurencyjnym Golfem GTI jest duzo latwiejsza (co nie znaczy przyjemniejsza) O ile jednostka Hondy K20 jest jak najbardziej dobrym motorem, ktory jakos tam jeszcze daje rade tez i na nizszych obrotach....... tak wspomniane seryjne 1.6 160KM to jakies nieporozumienie. To auto w ogole nie ma dolu! Taki VR6 w miejskich warunkach zawsze i wszedzie bedzie szybszy. Po pewnych podstawowych modach jest juz lepiej ale takze bez zadnych rewelacji. Takze tak to wyglada w praktyce. Ogromnym plusem hondy jest swietne prowadzenie sie auta na torze, gdzie mozna wykrecic duzo lepszy czas od potencjalnie sporo mocniejszej maszyny (chociaz to tez zalezy od baaaardzo wielu czynnikow) No to troche Wam przynudzilem ;)
Pzdr.

Ps. Gratki 'killa' :)


]H[ Life beginz in tha RED ZONE

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości