SEAT Ibiza ASV vs. Mitsubishi Galant / Passat B5FL TDI

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
Gumis_Krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: wt sie 05, 2008 12:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

SEAT Ibiza ASV vs. Mitsubishi Galant / Passat B5FL TDI

Post autor: Gumis_Krk » pn lip 05, 2010 01:41

Z racji tego ze zostałem bez auta chwilowo stwierdziłem ze trzeba rozruszać nieco Ibizke siostry :) Niestety jej styl jazdy troszke zamula auto wiec ktos to musi zrobic za nią :bigok:

A wiec seat ibiza II FL :) silniczek ASV 110 koników :) Całkiem zdrowych :D


Epizod I: mitsubishi galant rocznikowo to cos 96-98 nie wiem jaki motorek w każdym razie benzynka

Ja jechałem sam natomiast kolega galantem z pasażerem

Próba 1 zatrzymany ze swiateł

- start dla mnie 0,5 dł
- 3 bieg przy okolo 100 jestem na plusie 2 dł
- do 140 cały czas 2 dł
- pozniej kolega zaczyna mnie powoli dochodzić ( mysle ze przy wiekszych predkosciach by mnie przeszedł)

Próba 2 start z rolki do świateł z okolo 20-30 km/h

- 2 bieg długość dla mnie
- przy 3 biegu juz miałem prawie 2 dł około
- i ta sama sytuacja przy 140-150 zaczyna mnie powoli dochodzić.

Oczywiście awaryjne w podziekowaniu za wyscig odmrygane a więć bardzo kulturalny kolega


Epizod II :)

Mniej kulturalni Panowie z dość krótko ściętymi włosami :D wręcz ich braku

Passat B5FL kombi TDI w tym di czerwone nie wiem dokładnie co za motorek.

Start ze światełek ( oczywiście wzrok Pana pasażera nieziemsko przyjazny :)
- 1 i 2 bieg 0,5 dł dla mnie
- 3 bieg niecała długość dla mnie
- 4 bieg passacik dalej mnie nei doszedł i finito panowie odpuścili

A wiec na korzyść dla ibiziorka po raz 2 dzisiaj :D

Oczywiście podziekowałem awaryjkami za próbe lecz Panowie chyba nie zakumali o co chodzi :D

Oni w prawo ja prosto :D
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 01:57 przez Gumis_Krk, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn lip 05, 2010 02:22

Gumis_Krk, gratulacje :)
wkrec siostre ze trzeba mape zmienic ;) bedzie ciekawiej :bajer:
:bigok:
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Gumis_Krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: wt sie 05, 2008 12:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gumis_Krk » pn lip 05, 2010 13:56

xander_88, Myslałem o tym zeby zrobic jej na nieświadomce kiedys :D Ale ogolnie ibizior jest juz bez kata z zaślepionym egr. PO wycieciu naprawde sie ożywiła.



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » pn lip 05, 2010 17:23

B5FL z czerwonym DI to motorek 131 konny ;)



Awatar użytkownika
Gumis_Krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: wt sie 05, 2008 12:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gumis_Krk » pn lip 05, 2010 18:57

Forest89, włanie nei wiedziałem dlatego nei chciałem palnac glupoty czy 130 czy 115 czy jeszcze cos innego



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pn lip 05, 2010 18:58

albo 101 konny ;)



Awatar użytkownika
Yamakashi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw lut 18, 2010 16:24
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Post autor: Yamakashi » wt lip 06, 2010 12:39

Na 100 % 130km bo ja mam takiego z czerwonym DI :)


CONTINENTAL ContiEcoContact CP 195/65 R15 91V Z NOWYM STALAKIEM ORI VW SPRZEDAM !!!!

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lip 06, 2010 16:31

ta, a moj mechanik ma dwa czerwone DI i ma 101 koni ;) więc nie bądźcie tacy pewni :helm:



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt lip 06, 2010 18:20

Yamakashi pisze:Na 100 % 130km bo ja mam takiego z czerwonym DI :)
Na 100% to umarł Kopernik ;). Czerwone DI oznacza pompowtryski, a nie moc samochodu.



Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » wt lip 06, 2010 19:45

Eh różnie z tymi czerwonymi literkami jest. Golf 4 np wersja 101 konna jest oznaczona tylko "I" na czerwono a Passat rzeczywiście DI oznacza 101 albo 130KM ;) I koniec kropka.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » wt lip 06, 2010 21:50

Yuri pisze:Czerwone DI oznacza pompowtryski, a nie moc samochodu.
Albo po dzwonie ktoś sobie dolepił taką naklejkę a nie inną

A w polówkach okularach jak mój ojciec kupował to nie mogłem rozgryźć bo jedne miały "I" a drugie "DI" czerwone. Ale w końcu rozgryzłem, że te starsze okulary mają DI a te nowsze I czerwone


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » pt lip 09, 2010 11:04

Forest89, a pod koniec produkcji cały był srebrny :bigok:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości