ARL+ vs 330d
ARL+ vs 330d
Jadąc sobie spokojnie pustą autostradą 130kmh wyprzedziło mnie ładne bmw e46 z dumnym napisem na klapie 330d, chwila namysłu i postanowiłem zobaczyć jak to jedzie po paru sec wyrównałem prędkość i jechałem tak za nim w odległości ok 20m, jechałem tak za nim a na budziku prawie 220 nagle gościu gwałtownie dał po hamplach, chyba myślał że jadą za nim tajniaki zwolnił do 120 ja go wyprzedziłem ale przebudowa była i jedziemy spokojnie 100 bmka siedła mi na zderzaku a ja ja nic, przebudowa się skonczyłą wskoczyłem na lewy pas 130kmh a bmka dalej siedzi na zderzaku, bieg przygotowany i czekam bmka nie wytrzymała i na prawy pas wskoczyła, dodam że autostrada pusta to można się pobawić no to jedziemy gaz w podłoge, bmka w połowie mojej długości zatrzymała się i jedziemy równo kręce tdi do tylko 4 tyś i zmiana biegu, powyżej 200 bmka była może 1,5 długości z tyłu, dołożyłem jeszcze trochę do tej odległości i koniec wyścigu bo zjazd się szybko zbliżał przeciwnik na rejstracji z mojego miasta też zjeżdża, stoimy na światłach, kierownik bmki obok zadowolony pokazuje kciuk do góry ja też podziękowałem, zielone swiatło wskoczyło i każdy rusza w swoją stronę, ja jeszcze chwilę stoję i słyszę że to manual i wersja po lifcie z soczewkami z przodu prawdopodobnie 204km bo 184km było przed liftem. Jestem zadowolony bo 3 litry w dislu musi jakoś jechać a niedało rady
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Dziwna sprawa, 330d ma 204PS do tego jeżeli jest w automacie można przerzucić na tryb sport. Kierownik pewnie nie potrafił wykorzystać w 100% możliwości swojego auta
PS. Było spróbować z kreski
Gratuluję Killu Pozdrawiam
PS. Było spróbować z kreski
Gratuluję Killu Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 16:01 przez Dzordz-VwBora, łącznie zmieniany 1 raz.
Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Because life is too short to drive boring cars.
Because life is too short to drive boring cars.
- silent killer
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
- Lokalizacja: Koszalin
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Przy takich prędkościach umiejętności kierowcy schodzą na dalszy planDzordz-VwBora pisze:Kierownik pewnie nie potrafił wykorzystać w 100% możliwości swojego auta
Gratki killa
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
po lifcie byly zarowno 184ps jak i 204ps. 204ps to skok generacji ( w serii zawsze maja ~220ps bo to ten sam silnik co e60 530d 218ps ), dodatkowa przewaga nad wersja 184ps to skrzynia szesciobiogowa. summa summarum 204ps w serii bedzie jezdzic podobnie jak 184ps po sofcie:
BMW 330d 204ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330dl2004-1.htm
BMW 330d 184@223ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330d2003-1.htm
BMW 330d 204ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330dl2004-1.htm
BMW 330d 184@223ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330d2003-1.htm
vw > all
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Amen.majkitdi pisze:po lifcie byly zarowno 184ps jak i 204ps. 204ps to skok generacji ( w serii zawsze maja ~220ps bo to ten sam silnik co e60 530d 218ps ), dodatkowa przewaga nad wersja 184ps to skrzynia szesciobiogowa. summa summarum 204ps w serii bedzie jezdzic podobnie jak 184ps po sofcie:
BMW 330d 204ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330dl2004-1.htm
BMW 330d 184@223ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330d2003-1.htm
Dokładnie właśnie tak.
Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Because life is too short to drive boring cars.
Because life is too short to drive boring cars.
Po lifcie w 2003 roku miały przeważnie 204 konie. Nietrudno to sprawdzić na realoem. Zwykły M57 był obecny do 04/2003 roku.Lakier pisze:Po lifcie e46 przewaznie mialo 184 konie.
Silnik ten sam, ale jego oprogramowanie/mapy mogą być inne. Jeśli był homologowany na 204 to miał 204 +- dozwolone odchylenie. Akurat pomiar na hamownii wskazujący 220 KM nie ma to nic do powiedzenia bo w żaden sposób nie odwzorowuje on badania hmologacyjnego DIN czy też RL/EWG.majkitdi pisze:po lifcie byly zarowno 184ps jak i 204ps. 204ps to skok generacji ( w serii zawsze maja ~220ps bo to ten sam silnik co e60 530d 218ps ), dodatkowa przewaga nad wersja 184ps to skrzynia szesciobiogowa. summa summarum 204ps w serii bedzie jezdzic podobnie jak 184ps po sofcie:
BMW 330d 204ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330dl2004-1.htm
BMW 330d 184@223ps: http://www.einszweidrei.de/bmw/330d2003-1.htm
EDIT: chodzi mi o różnice między 204 a 218. Co do oznaczeń to są to te same silniki.
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 17:12 przez JJacek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości