Problem na Allegro
: wt sie 13, 2013 11:12
Witam.
Postanowiłem kupić podłokietnik beżowy go mojego samochodu. Znalazłem odpowiednią ofertę na allegro i postanowiłem zadzwonić i się dowiedzieć co i jak. Pan przez telefon powiedział mi że jest ten kolor i wszystek śruby montażowe oraz że nie mam kupować na allegro tylko wysłać sms na jaki adres na który ma zostać wysłany oraz jaki kolor. Dzisiaj listonosz przyniósł paczkę zapłaciłem 220 zł i okazało się że podłokietnik ma urwany jeden z uchwytów montażowych( niby wina listonosza) nie ten kolor, oraz brak śrub montażowych. Zadzwoniłem do użytkownika i powiedział mi bardzo nie grzecznie że on nie widzi różnicy między kolorem beżowym a szarym oraz że jest na urlopie i nie ma się zamiaru denerwować. Proszę o poradę co mogę zrobić i czy mogę liczyć na zwrot gotówki.
Pozdrawiam:-/
Postanowiłem kupić podłokietnik beżowy go mojego samochodu. Znalazłem odpowiednią ofertę na allegro i postanowiłem zadzwonić i się dowiedzieć co i jak. Pan przez telefon powiedział mi że jest ten kolor i wszystek śruby montażowe oraz że nie mam kupować na allegro tylko wysłać sms na jaki adres na który ma zostać wysłany oraz jaki kolor. Dzisiaj listonosz przyniósł paczkę zapłaciłem 220 zł i okazało się że podłokietnik ma urwany jeden z uchwytów montażowych( niby wina listonosza) nie ten kolor, oraz brak śrub montażowych. Zadzwoniłem do użytkownika i powiedział mi bardzo nie grzecznie że on nie widzi różnicy między kolorem beżowym a szarym oraz że jest na urlopie i nie ma się zamiaru denerwować. Proszę o poradę co mogę zrobić i czy mogę liczyć na zwrot gotówki.
Pozdrawiam:-/