Strona 3 z 3

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr wrz 05, 2012 16:55
autor: maxoff
siwy_dymek pisze: 100% wszystkich kosztow VW wzial na siebie, mam nowy silnik, hurra!!
gratuluję i jestem pod wrażeniem zachowania VW, ale rozumiem że jesteś jego pierwszym właścicielem, zakupiłeś go od polskiego dealera i serwisowałeś regularnie nawet po gwarancji tak?

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: ndz paź 28, 2012 12:44
autor: gacekk87
Witam,

Mam ten sam problem. Golf VI GTI 48 tyś przebiegu. Wcześniej zgłaszałem dziwne dzwięki z komory silnika na gwarancji, zostałem olany przez serwis. Najpierw poleciał rozrząd, wymieniony na koszt VW. Po przejechaniu 250 km padł silnik, konieczna wymiana silnika, partycypacja VW w kosztach 70%. Z silnikiem 2.0 w Audi A5 też wiecznie problemy z pobieraniem oleju.

Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: ndz paź 28, 2012 12:48
autor: gacekk87
siwy_dymek pisze:Witam, jestem juz po perypetiach z silnikiem -awarii ulegl napinacz, który nie zablokowal sie w pozycji napietej po zgaszeniu silnika. W ASO stwierdzono ze silnik do wymiany, silnik wymienili, koszt 30.500zl. 100% wszystkich kosztow VW wzial na siebie, mam nowy silnik, hurra!!

Walczcie o swoje!
Czy możesz napisać, który serwis okazał się być taki dobry dla Ciebie, bo ja w serwisie w Stalowej Woli wywalczyłem tylko pokrycie 70% kosztów?