Strona 2 z 3

Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: ndz sty 08, 2012 17:10
autor: doggie
AdamG1972 pisze:Witam Wszystkich chciałem się przywitać w miejscu gdzie są powitania ale nie mogę go znaleźć
TUTAJ



kolejny raz widzę że engine of the year nie jest taki super jak go zachwalali :D

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: ndz sty 08, 2012 17:52
autor: jhosef
AdamG1972, co ASO stwierdziło?

Pewnie na dzień dobry będziesz musiał porozmawiać z serwisem. Tylko nie z doradcą a od razu z kierownikiem serwisu. Przedstaw mu swój punkt widzenia - ledwo zakończona gwarancja, pad silnika z wady konstrukcyjnej, niezawinione przez Ciebie itp. Jeśli będą oporni to niestety trzeba będzie wezwać rzeczoznawcę niezależnego i niech przeprowadzi oględziny.

Pytanie czy wykonywałeś przeglądy zgodnie z zaleceniami. To podstawa w takich sytuacjach. Serwisy są bardziej przychylne wiernym klientom. Do tego jeśli przeglądy były dokonywane w ASO ciężej jest wmówić, że to przez niewłaściwą opiekę serwisową.

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr sty 11, 2012 23:08
autor: AdamG1972
ASO to zło !!! tak powiada mój kumpel :grin:
Byłem dzisiaj i okazało się po zdjęciu głowicy, że zawiodła hydraulika zaworowa :grin:
Jutro ma być kosztorys. Zobaczymy co będzie. Dam znać jutro.
Jeśli chodzi o przeglądy i akcje serwisowe to wszystko było OK.
Wielki dzięki Panowie z odpowiedz w temacie. :bigok:



Doggie

Wielkie dzięki za podpowiedz i link :pub:

engine of the year = POMNIK W ASO :grin:

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 14:28
autor: MichalWit
Niestety i mnie spotkał dzisiaj przykry problem. Sprawa dotyczy Golfa VI TSI 1.4 160. Padł silnik. Objawy typowe dla charakterystycznej usterki kończącej sie wymiana silnika. Gwarancja skończyła sie 3 dni temu, tj. 26.02.2012.
Co radzicie? Jak rozmawiać z ASO?

AdamG1972, jak skończyła sie Twoja sprawa?

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 14:32
autor: jhosef
MichalWit, jeśli robiłeś przeglądy w ASO myślę, że możesz liczyć na gest handlowy. Patrząc na to, że awaria wystąpiła 3 dni po gwarancji to serwis dbający o klienta postarałby się załatwić w ramach niej. Rozmawiaj z ASO i sprawę załatwiaj tylko przez ASO. Auto do nich i niech się modlą.

Była już diagnoza?

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 14:36
autor: MichalWit
Tak, przeglądy wykonywane były tylko w jednym ASO. Dzisiaj po pracy mam zamówiony Assistance, maja odchodząc auto.
Co najlepsze, za każdym razem podczas wizyty (ostatnio 15.02) zglaszalem fakt trzesacego sie silnika. Zawsze twierdzili, ze wszystko jest ok.

W razie jakiś problemów, prawnik już zaciera ręce.

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 14:53
autor: jhosef
MichalWit, na zgłoszeniach serwisowych/kwitach przyjęcia na seriws miałeś to wpisane o trzęsieniu?
Bo jeśli tak to Twój prawnik może im udowadniać, że awaria była zgłaszana w trakcie gwarancji i nie została naprawiona. Później nastąpił kulminacyjny pad.
Z reszta prawnik będzie wiedział jak do tego podejść:) Na razie czekaj na przyjęcie na serwis, niech diagnozują.

Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 15:41
autor: MichalWit
jhosef pisze:MichalWit, na zgłoszeniach serwisowych/kwitach przyjęcia na seriws miałeś to wpisane o trzęsieniu?
Tak, za każdym razem miałem to wpisane. Ostatni raz 15.02.2012 podczas sprawdzenia przed końcem gwarancji.

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 19:01
autor: zajac
to spokojnie do wygrania ta sprawa . A z drugiej strony niezły babol te silniki

Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr lut 29, 2012 19:14
autor: doggie
zajac pisze: A z drugiej strony niezły babol te silniki
racja, po stokroć wolę wolnossące jednostki choćby w koreańczykach :D

Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr mar 14, 2012 21:48
autor: kurhulio
MichalWit pisze:Niestety i mnie spotkał dzisiaj przykry problem. Sprawa dotyczy Golfa VI TSI 1.4 160. Padł silnik. Objawy typowe dla charakterystycznej usterki kończącej sie wymiana silnika. Gwarancja skończyła sie 3 dni temu, tj. 26.02.2012.
Co radzicie? Jak rozmawiać z ASO?
MichalWit I jak zakończyła się sprawa Twojego silnika, znacz może przyczynę

Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: sob mar 31, 2012 11:52
autor: theOne_
mahe76 pisze:Witam,
Jakieś 3 miesiące temu padł łańcuch rozrządu w aucie co zaskutkowało
uszkodzeniem całego silnika (tłoki, głowica). W momencie awari auto miało niecałe 60.000
przebiegu. Auto ma łańcuch rozrządu nie pasek!

Uszkodzenie nastąpiło 9 miesięcy po gwarancji.
a czy w Skodach kiedyś ( np. w okresie kupna Twojego egzemplarza) nie był montowany 2.0 (T)FSI pod nazwą TSI - czyli ten silnik na pasku? czy od początku ten sam silnik co w golfa gti - 2.0 tsi na jakże trwałym łańcuszku...

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: ndz sie 19, 2012 16:28
autor: siwy_dymek
Witam, dubluje moja wypowiedz z podobnego tematu celowo, gdyz widze ze tu jest odpowiedniejsze miejsce, a sprawa powazna. Jestem posiadaczem GTI mk6 2009. Kilka dni temu przy odpalaniu silnik zaklekotal i juz nie odpalil. W serwisie stwierdzili, ze napinacz przy odpalaniu nie byl w pozycji napietej, lancuch przeskoczyl przestawiajac uklad rozrzadowy no i kolizja tlokowo zaworowa gotowa :/ Jutro info z serwisu co stwierdzili po rozebraniu glowicy. Samochod ma niespelna 3 lata, przebieg 88tys, po gwarancji, serwisowany. W temacie widze ze pare osob jest rozeznanych w tego typu awarii, jesli ktos moze cos doradzic, w sensie jak ewentualnie dochodzic swoich praw u importera, to bede wdzieczny. Bo wine ponosi dupiata jakosc czesci, o ktorej producent nie informuje. Co za szajs!!

Pozdrawiam

Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km

: śr wrz 05, 2012 16:12
autor: siwy_dymek
Witam, jestem juz po perypetiach z silnikiem -awarii ulegl napinacz, który nie zablokowal sie w pozycji napietej po zgaszeniu silnika. W ASO stwierdzono ze silnik do wymiany, silnik wymienili, koszt 30.500zl. 100% wszystkich kosztow VW wzial na siebie, mam nowy silnik, hurra!!

Walczcie o swoje!