witam
taka sprawa 2miesiące temu wymieniałem w swojej octavi ASV sprzęgło na zestaw jednomas (używka) + sprzęgło od G60 firmy SACHS (numer katalogowy: 3000 332 001) sprzęgło kupine w sklepie stacjonarnym posiadam FV dziś po 2 miesiącach użytkowania i ok 4tys km przejechanych na spokojnym setupie (143KM i 300NM) sprzegło zaczyna się ślizgać !!! Auto normalnie używane nie pałowane, bez zabaw w 1/4mili itp poprostu jeżdzone na codzień. Pytanie do WAS co z tym fantem zrobić ? jak to reklamować auta potrzebuje nonstop więc opcja wstawienia do mechanika wyjęcia sprzęgła i oddania na reklamacje i oczekiwania 2tyg na rozpatrzenie reklamacji nie wchodzi w grę. Chcę kupić nowe sprzęgło oczywiście już nei w tym sklepie stare zdemontuje i oddam na reklamacje żądając zwrotu pieniędzy bo tak jak piszę wymiana na nowe mnie nie zadowala bo po 1 nie mam możliwości unieruchomienia auta na 1-2tyg a po 2 z tego samego sklepu dostać mogę znowu sprzęgło tej samej jakości
ktoś miał podobny problem ? jak należy postąpić żeby odzyskać pieniądze za wadliwy towar ?? pomijam fakt że bedę musiał 2x zapałacić za montaż sprzęgła u mechanika i za to nikt mi nie zwróci
reklamacja sprzęgła
Moderatorzy: jhosef, doggie, VIP
reklamacja sprzęgła
Przede wszystkim potrzebny bedzie kwitek z warsztatu w ktorym montowales sprzeglo.
reklamacja sprzęgła
Niestety ale czekać będziesz musiał. Czy będziesz reklamował z tytułu niezgodności z umową, czy z gwarancji to oczekiwanie na decyzje Cię nie ominie.
Sam musisz sobie odpowiedzieć jak do tego podejść.
Ale obawiam się, że ze względu na przeróbki (wymiana na jednomas z G60 oraz program - o tym drugim nikt nie musi wiedzieć) może zostać oddalona.
Sam musisz sobie odpowiedzieć jak do tego podejść.
Ale obawiam się, że ze względu na przeróbki (wymiana na jednomas z G60 oraz program - o tym drugim nikt nie musi wiedzieć) może zostać oddalona.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości