Ktokolwiek widział ktokolwiek wie wentyle ukrte do felg ABT
: ndz gru 14, 2014 19:20
Witam,
Mam pewien problem. Otóż mam nawet fajne felgi oryginalne ABT Sports Line produkowane przez BBS, 17 cali ; 8J ; ET32 ; Oryginalnie dwa rozstawy śrub 5x100 i 5x112. Felgi są dwu częściowe skręcane. Owe felgi mają obdarty rant który jest naklejany, więc skończył się sezon i przydało by się je zrobić przed następnym sezonem. I przy próbie rozkręcenia nie który śruby są strasznie miękkie i się wyrabia 12-kątnna gwiazdka. Ze śrubami to nie problem bo tych co nie mogę wykręcić to wykrętakiem jakoś się ich pozbędę i kupię nowy komplet śrub M7x24 które są dostępne na internecie. Gorzej się ma sprawa z wentylami które są ukryte i wkręcane do felgi (fotki poniżej). Dzwoniłem do przedstawiciela ABT w Polsce kontaktował się z Niemcami i takich wentyli już nie produkują. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ? Gwint na pewno jest M7 tak jak inne śruby



Nowe wentyle nie muszą być już ukryte byle by pasowały trzymały ciśnienie dały się napompować
bo szkoda wyrzucić mi tych felg.
PozdraVWiam
Mam pewien problem. Otóż mam nawet fajne felgi oryginalne ABT Sports Line produkowane przez BBS, 17 cali ; 8J ; ET32 ; Oryginalnie dwa rozstawy śrub 5x100 i 5x112. Felgi są dwu częściowe skręcane. Owe felgi mają obdarty rant który jest naklejany, więc skończył się sezon i przydało by się je zrobić przed następnym sezonem. I przy próbie rozkręcenia nie który śruby są strasznie miękkie i się wyrabia 12-kątnna gwiazdka. Ze śrubami to nie problem bo tych co nie mogę wykręcić to wykrętakiem jakoś się ich pozbędę i kupię nowy komplet śrub M7x24 które są dostępne na internecie. Gorzej się ma sprawa z wentylami które są ukryte i wkręcane do felgi (fotki poniżej). Dzwoniłem do przedstawiciela ABT w Polsce kontaktował się z Niemcami i takich wentyli już nie produkują. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ? Gwint na pewno jest M7 tak jak inne śruby



Nowe wentyle nie muszą być już ukryte byle by pasowały trzymały ciśnienie dały się napompować

PozdraVWiam