Opony i felgi do Golfa MK 4
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Tak.
Jeżeli na jakimś -40 czy -60 założysz 215/35 to będzie wheelgap jak na serii. Na seryjnych gumach potrzebne są okolice -90 żeby schować bieżnik.
Chyba że nie przeszkadza Ci wheelgap i chcesz tylko szurać osłoną pod silnikiem - wtedy i 205/35 można zakładać.
Jeżeli na jakimś -40 czy -60 założysz 215/35 to będzie wheelgap jak na serii. Na seryjnych gumach potrzebne są okolice -90 żeby schować bieżnik.
Chyba że nie przeszkadza Ci wheelgap i chcesz tylko szurać osłoną pod silnikiem - wtedy i 205/35 można zakładać.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Re: Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
No to jakoś dziwnie, bo ja dokładnie nie wiem ile mam u siebie bo z takim już kupiłem z -50 kit, pewnie jeszcze trochę siadło z czasem i jak założyłem 215/35 to jeszcze brakowało ze 3 cm zeby już opona sie zaczynała chowac, a tak to nawet nie wyglądało źle
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Skoro brakowało 3cm to moim zdaniem wyglądało źle, ale są gusta i guścikiboris_kafarrow pisze:jeszcze brakowało ze 3 cm zeby już opona sie zaczynała chowac, a tak to nawet nie wyglądało źle
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Nie powiedziałem, że wyglądało to dobrze, tylko jak na obniżenie sprężynami -50 nie było tragedii.
Będzie gwint, bedziemy ustawiac i pasowac, żeby było dobrze![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Będzie gwint, bedziemy ustawiac i pasowac, żeby było dobrze
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
- Mietek1335
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: pn paź 14, 2013 00:16
- Lokalizacja: Szczecin/Gryfice
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
8.5Jx18 ET45 na to opona 215 35 R18 i teraz pytanie... Adapter na tył 22mm i na przód 20mm? Będzie dobrze? Jaki węższy adapter na przód, by nie obcierało o amortyzator?
Dodam tylko, że gwint skręcony na sam dół.
Dodam tylko, że gwint skręcony na sam dół.
Mój Golf MK IV ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=526062" onclick="window.open(this.href);return false;
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
przód et30, tył et20. Czyli 15 i 25.
Przy 20 na przodzie będzie wystawać, ale jak zaklepiesz rant i dasz gumowe odboje to może pojeździ
Przy 20 na przodzie będzie wystawać, ale jak zaklepiesz rant i dasz gumowe odboje to może pojeździ
- Mietek1335
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: pn paź 14, 2013 00:16
- Lokalizacja: Szczecin/Gryfice
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Shmatan, dzięki wielkie.
Koło to Audi 4E0 601 025 M.
Na tył dam adapter 22mm a na przód przerobię 25tki na 16mm. Będzie dobrze? Jak to będzie wyglądało z taką oponą? Gwint jest skręcony na maksa, z twojego polecenia FK. Spasuje się to jakoś ładnie? Czy lepiej inną oponę? Myślę też o 215/40R18.
Sorry za zawracania głowy; może komuś przydadzą się takie informacje![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Koło to Audi 4E0 601 025 M.
Na tył dam adapter 22mm a na przód przerobię 25tki na 16mm. Będzie dobrze? Jak to będzie wyglądało z taką oponą? Gwint jest skręcony na maksa, z twojego polecenia FK. Spasuje się to jakoś ładnie? Czy lepiej inną oponę? Myślę też o 215/40R18.
Sorry za zawracania głowy; może komuś przydadzą się takie informacje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mój Golf MK IV ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=526062" onclick="window.open(this.href);return false;
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Mietek1335, przód w AK street nie daje się zbytnio skręcić, obawiam się że pozostanie wheel gap jeżeli helpery są założone ale próbować można.
215/40 będzie wyglądać bardziej baloniasto, ale przynajmniej na pewno ukręcisz wysokość bez wheel gap'a nawet z helperami.
Ja bym dał 25 na tył a z tych 22 podtaczał ;] pamiętaj tylko że przy adapterach mniejszych niż 20mm trzeba podejść do sprawy z głową żeby gwintu na wkręcenie śrub było dość, a zarazem żeby łby śrub łączących dystans z piastą się schowały. Tak czy inaczej myśle że będzie ładnie
215/40 będzie wyglądać bardziej baloniasto, ale przynajmniej na pewno ukręcisz wysokość bez wheel gap'a nawet z helperami.
Ja bym dał 25 na tył a z tych 22 podtaczał ;] pamiętaj tylko że przy adapterach mniejszych niż 20mm trzeba podejść do sprawy z głową żeby gwintu na wkręcenie śrub było dość, a zarazem żeby łby śrub łączących dystans z piastą się schowały. Tak czy inaczej myśle że będzie ładnie
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Witam wszystkich.
Na samym początku przepraszam wszystkich oraz proszę o wyrozumiałości - jestem nowa osoba na forum. Nie do końca wiem czy w dobrym wątku zawieram głoś ale może post nie zostanie usuniety.
A mianowicie posiadam MK4 w TDI i zacnie służy mi juz 7 rok, i zastanawiałem się nad sprzedażą ale jak zobaczyłem ceny to stwierdziłem ze autko zostaje juz dożywotnie u mnie, ale trzeba je trochę poprawić. Na pierwszy stage idzie wygląd zew. mianowicie nowy lakier i nowe kółka.
I tu moje pytanie ( a ze dopiero zaczynam i jestem zielony ) jakie koła 16"/17"/18" /19" z jakim et oraz jakie opony do SERYJNEGO ZAWIESZENIA ( narazie seria- dopuki sie nie odkuje po malowaniu i kółkach) aby było jak najmniej przeróbek i żedy dało sie na tym jeździć.
Z góry dzieki i sorry.
Na samym początku przepraszam wszystkich oraz proszę o wyrozumiałości - jestem nowa osoba na forum. Nie do końca wiem czy w dobrym wątku zawieram głoś ale może post nie zostanie usuniety.
A mianowicie posiadam MK4 w TDI i zacnie służy mi juz 7 rok, i zastanawiałem się nad sprzedażą ale jak zobaczyłem ceny to stwierdziłem ze autko zostaje juz dożywotnie u mnie, ale trzeba je trochę poprawić. Na pierwszy stage idzie wygląd zew. mianowicie nowy lakier i nowe kółka.
I tu moje pytanie ( a ze dopiero zaczynam i jestem zielony ) jakie koła 16"/17"/18" /19" z jakim et oraz jakie opony do SERYJNEGO ZAWIESZENIA ( narazie seria- dopuki sie nie odkuje po malowaniu i kółkach) aby było jak najmniej przeróbek i żedy dało sie na tym jeździć.
Z góry dzieki i sorry.
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Nowy lakier sobie odpuść, bo na przyszłość to tylko więcej problemów (najlepszy lakiernik Ci nie odtworzy jakości fabrycznej powłoki lakierniczej) - zaufaj mi, znam sporo osób którym np. żal było wydać 600zł na detailing, pomalowały całą budę za 2000 i teraz są niezadowolone bo lakier nie taki ładny, bo się szybko rysuje.
Co do felg i opon - w pierwszym poście masz rozmiary opon do mk4. Jeżeli nie będzie prędko zawieszenia to raczej 16", jeżeli będzie to 18/19.
Co do felg i opon - w pierwszym poście masz rozmiary opon do mk4. Jeżeli nie będzie prędko zawieszenia to raczej 16", jeżeli będzie to 18/19.
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Witam ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Obecnie posiadam oryginalne felgi 16 calowe. Jednak zastanawiam się nad wymianą ich na jakieś 18 calowe. Mogę bez problemu wrzucić 18? Potrzebne będą dystanse? Nie będzie problemu z ich założeniem? Mam wstawione amortyzatory Bilstein na tył. Będzie to w miarę wyglądało gdyby potem jeszcze dokupił sportowe sprężyny? Jak wybrać najlepszy profil opony do tych 18?
Serdeczne dzięki, pozdrawiam.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Obecnie posiadam oryginalne felgi 16 calowe. Jednak zastanawiam się nad wymianą ich na jakieś 18 calowe. Mogę bez problemu wrzucić 18? Potrzebne będą dystanse? Nie będzie problemu z ich założeniem? Mam wstawione amortyzatory Bilstein na tył. Będzie to w miarę wyglądało gdyby potem jeszcze dokupił sportowe sprężyny? Jak wybrać najlepszy profil opony do tych 18?
Serdeczne dzięki, pozdrawiam.
Do usunięcia.
- eGabeleXxX
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
- Lokalizacja: Szczerców
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
lukaszop, do 18" trzeba profil idzie najczęściej 40. Na 18-tkach trzeba mieć śruby o innej przylgni, bo stożkowej i nieco dłuższe, ale to chyba nie ma aż tak wielkiego znaczenia, bo rozmawiałem ze znajomymi i jeżdżą na półokrągłych i 17-18".
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
Panowie czy taka fela podejdzie do mkIV?
http://tablica.pl/oferta/sprzedane-CID5-ID45mpf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Warta swojej ceny? No i jakie oponki na to?
http://tablica.pl/oferta/sprzedane-CID5-ID45mpf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Warta swojej ceny? No i jakie oponki na to?
Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory
lukaszop, upominałem Cię już jednokrotnie, teraz piszę ostatni raz. Przeczytaj chociaż pierwszy post!
Acid55555, łącząc treść aukcji:
KOLEJNE PYTANIA NIEZGODNE Z PIERWSZYM POSTEM (LUB PYTAJĄCE O TREŚCI W NIM ZAWARTE) BĘDĄ USUWANE I NAGRADZANE WARNAMI
A Ty, kolego, odpuść sobie pomaganie komukolwiek jeżeli nie masz pojęcia o czym piszesz. Kształt przylgni śruby NIE ZALEŻY od średnicy felgi, i ma to wielkie znaczenie bo korzystanie z błędnych śrub poza luzowaniem się koła powoduje też niszczenie gniazd w felgach. Następnym razem za takie "porady" dostaniesz warna.eGabeleXxX pisze:Na 18-tkach trzeba mieć śruby o innej przylgni, bo stożkowej i nieco dłuższe, ale to chyba nie ma aż tak wielkiego znaczenia, bo rozmawiałem ze znajomymi i jeżdżą na półokrągłych i 17-18".
Acid55555, łącząc treść aukcji:
z pierwszym postem tego tematu powinieneś sam się zorientować.5x100 et 35 szerokosc 8"
KOLEJNE PYTANIA NIEZGODNE Z PIERWSZYM POSTEM (LUB PYTAJĄCE O TREŚCI W NIM ZAWARTE) BĘDĄ USUWANE I NAGRADZANE WARNAMI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości