


policzyłem i z Twoich wyliczeń jeszcze będzie miejsce



przeciez srube wkreca sie tak samo a nie ze stalowke slabiej przykrecasz... i leb musi sie schowac w dystansie... wiec zasada jest identyczna...Yaro1981 pisze:obowiazuje tak samo do felg stalowych i aluminiowych czy do stalowek moze byc cienszy
hmmm no teoretycznie to masz racjeMAPET pisze:przeciez srube wkreca sie tak samo a nie ze stalowke slabiej przykrecasz... i leb musi sie schowac w dystansie... wiec zasada jest identyczna...Yaro1981 pisze:obowiazuje tak samo do felg stalowych i aluminiowych czy do stalowek moze byc cienszy
orginalne do golfa 2... nie mam pojecia a za zimno by mierzyc :/no i jaka maja dlugosc?
dziekibeetle pisze:sruby do stalowek czy do alufelg to te same sruby.
jedyna roznica to ksztalt pod lbem sruby - moze byc kula lub stozek w zaleznosci od ksztaltu gniazd w felgach jakie zaprojektowal producent.
ksztalt gniazd w alufelgach latwo sprawdzic nawet palcem
jak zakladasz dystanse to musisz zastosowac dluzsze sruby wlasnie o grubosc dystansu.
inaczej nie wkreca sie w piaste.
za dlugie tez nie moga byc bo zahacza o oslony lub nawet o elementy zawieszenia albo beda rdzewiec i beda klopoty z wykrecaniem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości