Strona 16 z 30

Szeroka stal

: ndz lis 17, 2013 16:46
autor: Thelesia1987
moje to są właśnie 14"
i byłem właśnie luknąć i mają et 45 (typ tak grubo proszkiem pociągną że na trzeciej feldze dopiero dojrzałem jakieś numery)
do gleby moim zdaniem najlepsze koło,tylko trzeba mieś gwint a nie zawias...

Szeroka stal

: ndz lis 17, 2013 16:49
autor: patrys100
No właśnie gwint leży już sobie w garażu, teraz tylko dobre koło jakieś na wiosnę. :) :D

Szeroka stal

: ndz lis 17, 2013 17:01
autor: mikolajmakoski1
nie patrzcie na te et co macie wybite na felgach bo one po poszerzeniu i tak się zmienia

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:09
autor: dawo16
Witam. Potrzebuję waszej pomocy i opinii w sprawie poszerzenia felg stalowych. Nabyłem ostatnio do mojego mkII serduszka 15"x6" et 35 i mam mały dylemat co do ich poszerzenia. Kolega doradził mi żebym dał 8" na przód i 9" na tył. Ale nie wiem jak to by się miało w nadkolach i jakie oponki wtedy założyć? No i czy misiaczki nie będą się czepiać że wystają?;p I w razie co jakie proponujecie obniżenie auta do takich felg? Myślałem żeby dać kita 80/60 lub 60/40? Chętnie obejrzałbym zdjęcia jeśli takowe ktoś posiada :) Z góry dzięki za pomoc :)

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:21
autor: mikolajmakoski1
Obrazek

8 i 8,5 j z pakietem gti i oponami 195/45

bez pakietu będzie lepiej spasowane i proponował bym opony 185/45 na to

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:27
autor: Thelesia1987
zależy jak masz zamiar latać i po jakich drogach...
ja dla świętego spokoju dla siebie teraz 15" poszerzyłbym przód na 8,0 a tył na 8,5 cala.....jeżeli chodzi o mkII
do tego opony 195/45 i można latać bez obaw o przycieranie (możliwe zaklepanie rantów) i bez obaw o przyczepki smerfowych panów...(ewentualnie sierpy)
jak widzisz na wszystko jest patent :pub: to jest tylko moja sugestia i opinia ale inni lepiej niech też się wypowiedzą :grin:

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:39
autor: dawo16
Ogólnie mam golf II GT i posiada on sierpy i jest to samochód na co dzień. No wiadomo że po polskich drogach które są nieciekawe;p a gdyby dać oponki 185/45? czy to nie za bardzo będzie wyglądać? i jakie obniżenie byście mi proponowali? :)

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:41
autor: mikolajmakoski1
185/45 fajnie siada a co do obniżenia to najlepiej założyć gwint i samemu sobie dostosować

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:46
autor: dawo16
czyli spokojnie mogę dać oponki 185/45 do sierpów? :) Tylko że gwint jest twardy i ciężko by mi się nim jeździło na co dzień ;p i proponowali mi żebym kupił kita 80/60 tylko czy to nie byłoby za nisko i koła by nie obcierały?

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 14:53
autor: k0nr4d
Czy kit, czy gwint i tak będzie się jeździło jak na taczce, bierz gwint.

Re: Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 15:18
autor: mikolajmakoski1
k0nr4d pisze:Czy kit, czy gwint i tak będzie się jeździło jak na taczce, bierz gwint.
dokładnie a gwint i tak kiedyś kupisz :D

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 15:31
autor: dawo16
no w sumie też racja ;D a jakiej firmy będzie dobry gwint? MTS? TA-Technix? Czy coś innego?

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 15:37
autor: barteKKK03
Pytania o gwint to nie w tym temcie

Szeroka stal

: ndz gru 01, 2013 15:37
autor: k0nr4d
MTS bardziej miękki, TA - wóz drabiniasty w dosłownym słowa znaczeniu, skuteczny, jeśli masz wystające kółka.