Strona 16 z 81

: pt lut 06, 2009 15:33
autor: MAPET
to daj bez i dobrze na skos dociagaj srubami...

: pt lut 06, 2009 15:36
autor: klaczov
wtedy koło będzie się trzymało na samych śrubach? to masz na myśli? trochę hardcorowe

: pt lut 06, 2009 15:38
autor: MAPET
kolo tak czy siak trzyma sie na samych srubach!! to one przenosza cala sile a nie centrowanie! centrowanie ma tylko za zadanie centrowac kolo na piascie...

pomysl skoro tez by przenosilo sily to by nie robili pierscieni centrujacych z tworzywa ;)

: pt lut 06, 2009 15:40
autor: klaczov
w sumie masz rację z tym, a przypadki ekstremalne? np przy uderzeniu koła w dziurę, otwór centrujący nie ma oparcia na pieście wtedy?

: pt lut 06, 2009 15:43
autor: MAPET
no ci mowie ze przeciez sa one z tworzywa to co one ci by ochronily? wyginasz te pierscienie palcami przeciez... wiadomo ze lepiej z centrowaniem bo ci wtedy ladnie takie cos sie centruje na piascie i se latwo przykrecasz no ale nie zawsze sie da

: pt lut 06, 2009 15:47
autor: klaczov
ok. ale na pewno ma to swoje granice, ograniczone wytrzymałością śrub.. dzięki za pomoc

: pt lut 06, 2009 15:48
autor: MAPET
tak samo jak w serii...

: pt lut 06, 2009 17:10
autor: beetle
dokrecenie srub wlasciwym momentem powoduje ze miedzy powierzcnia felgi i piasty (tarczy) powstaje sila tarcia zdolna przenosic obciazenia ktorym poddawane jest kolo.

sruby (pierscienie tez) nie sa od przenoszenia sil scinajacych, jezeli tak by sie zdarzylo to znaczy ze sie poluzowaly, uszkodzily gwinty, rozciagnely, wyrobily gniazda itd.

kiedys oberwalem za te "herezje" ale nadal upieram sie przy swoim zdaniu.

: wt lut 10, 2009 09:59
autor: marcinek84
MK II jaki koszt śrub do alu bez dystansu? długość jak standardowe. i ile za jeden pierścień centrujący? bo jeden gdzieś zaginał. zabezpieczające tez masz śruby?

: wt lut 10, 2009 10:03
autor: MAPET
co do pytan o zakup bardziej polecam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157486 :)
zerknij sobie orientacyjnie ceny na www.mapet-tuning.com/sklep

: pt lut 13, 2009 00:44
autor: ozyrys00
Witam. Mam taki problem, jako ze ostatnimi czasy zakupiłem oryginalne felgi vw (chyba "Orlando") o skromnych parametrach 6Jx14, H2, 4x100, E45, r14, i teraz moje pytanie, czy śruby z felg stalowych tez oryginalnych podejdą do alu, czy będą za krótkie? Może ktoś się w tym temacie orientuje jaka długość śrub będzie odpowiednia? I muszą to być śruby z łbem sferycznym?

: pt lut 13, 2009 08:20
autor: MAPET
jesli oryginal VW to pasuja od stalówek

: ndz lut 15, 2009 23:13
autor: haps
mk3, felga 15 7j ET37, z tylu mam bebny i chce zeby felga byla bardziej wypchnieta, tylko i wylacznie dystans z centrowaniem czy mozna zalozyc bez centrowania np 10mm na strone? wtedy ET bedzie 27, wiec chyba bedzie ok?

: ndz lut 15, 2009 23:19
autor: MAPET
dobre ET to masz obecnie
przy dystansie to moze trzec