Strona 10 z 90

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: wt lut 12, 2013 17:19
autor: Shmatan
Zawsze tu pomagam, a teraz sam potrzebuje pomocy:
Obrazek

et25, 8j, 205/45/R18, na zdjęciu obniżenie -30 (a będzie w okolicach -70/80), przód, gwint FK AK Street

Pomieszcze, czy będzie tarło?

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: wt lut 12, 2013 17:32
autor: ziomalzx
Wesley kąty i geometrie robiłem w połowie zeszłego roku (na ori stali) czy po założeniu alu i gwinta trzeba ponownie wszystko ustawiać ?

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: wt lut 12, 2013 18:56
autor: Wesley
Shmatan powinno zagrać, w golfie miałem na luzie 2 cm za obrys koło, położyłem na odbojach to między opone a błotnik mały palec nie wchodził i nic nie tarło, u Ciebie przydałoby sie ranty w błotnikach podgiąć ewentualnie jakby coś przycierało.

ziomalzx po zmianie zawieszenia powinno sie ustawiać geometrie,z tego co sie orientuje to po każdym obniżeniu / podwyższeniu też powinno sie geometrie robić

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: wt lut 12, 2013 19:02
autor: czarodziej6969
Shmatan, zajżyj do mnie w temat o golfie. Tam miałem setup z przodu -70 8j 215/40/18 ET 25,
a tył też mocno ~ -80 8j 215/40/18 ET15 i z tyłu już lekko wystawało, ale leżał na odbojach to nie szorowało.
Myśle, że pomieścisz :)

Re: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: wt lut 12, 2013 20:11
autor: ziomalzx
Wesley pisze:ziomalzx po zmianie zawieszenia powinno sie ustawiać geometrie,z tego co sie orientuje to po każdym obniżeniu / podwyższeniu też powinno sie geometrie robić
bo ja wiem... geometrie po zmianie zawiechy ? jedna śruba u góry i jedna na dole... przecież tuleji, ani wahaczy nie wymieniam...
a obniżenie/podwyższenie na tym samym zwiasie tym bardziej nie powinno wpłynąć na geometrie...
myślę że kąty tylko będzie trzeba ustawić ? a może się mylę ?

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: wt lut 12, 2013 21:58
autor: M@XIMUS
Shmatan, powinno wskoczyć do środka u mnie było gorzej a jest luz przy 19 calach et30 215.35

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 00:47
autor: Pawelek19
Felga 7,5Jx17 et35 w golfa mk4 na seryjnym zawiasie wejdzie bez problemu, nie? :hmm:

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 09:52
autor: matimur
Przecież w MK4 nie ma możliwości regulacji kąta pochylenia. Producent przewidział możliwość regulacji tylko zbieżności przednich kół. W 4motion regulacja zbieżności przód i tył.

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 10:10
autor: Shmatan
M@XIMUS, Z przodu miałeś 8.5j et30, czyli przy 8j to odpowiada et 23.5, z tym że u Ciebie opona jest znacznie bardziej naciągnięta
czarodziej6969, już studiuje Twój temat ;] przód masz git spasowany, widać koło sporo się jeszcze u mnie schowa po obniżeniu. Pamiętasz może czy, i ile bardziej wystawał tył? bo taka sama pozycja rantu felgi dla 9j wypada przy et28, a u mnie będzie 35-30 więc bardziej schowane, a chce uniknąć większego wystawania przodu niż tyłu

I generalnie dzięki Panowie ;]

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 11:40
autor: Wesley
Pawelek19 bez problemu :wink:

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 15:28
autor: czarodziej6969
Shmatan pisze:Pamiętasz może czy, i ile bardziej wystawał tył?
tył bardziej wystawał, dokładnie nie wiem ile. Napewno przy ET30 i 9J tył będzie bardziej wystawał niż przód. Ja do tego setupu co miałem chciałem z przodu dać dystans 15mm żeby zrobić ET20 wtedy by było elegancko spasowane z tyłem, ale sprzedałem auto :jezor:

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 16:36
autor: Shmatan
czarodziej6969, 9j et30 jest idealnie na równo. Dzięki za wszelkie info ;]

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 20:08
autor: diablosv
Jaka opona będzie mniejszym balonem (optycznie). 205/50;215/45 r17 7.5j?. Gleba będzie niewielka -30,40... .

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

: śr lut 13, 2013 21:57
autor: czarodziej6969
diablosv, 215/45 to mniejsza opona niż 205/50