Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Zawsze tu pomagam, a teraz sam potrzebuje pomocy:
et25, 8j, 205/45/R18, na zdjęciu obniżenie -30 (a będzie w okolicach -70/80), przód, gwint FK AK Street
Pomieszcze, czy będzie tarło?
et25, 8j, 205/45/R18, na zdjęciu obniżenie -30 (a będzie w okolicach -70/80), przód, gwint FK AK Street
Pomieszcze, czy będzie tarło?
- ziomalzx
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
- Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
- Auto: Touran
- Silnik: BMN
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Wesley kąty i geometrie robiłem w połowie zeszłego roku (na ori stali) czy po założeniu alu i gwinta trzeba ponownie wszystko ustawiać ?
było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Shmatan powinno zagrać, w golfie miałem na luzie 2 cm za obrys koło, położyłem na odbojach to między opone a błotnik mały palec nie wchodził i nic nie tarło, u Ciebie przydałoby sie ranty w błotnikach podgiąć ewentualnie jakby coś przycierało.
ziomalzx po zmianie zawieszenia powinno sie ustawiać geometrie,z tego co sie orientuje to po każdym obniżeniu / podwyższeniu też powinno sie geometrie robić
ziomalzx po zmianie zawieszenia powinno sie ustawiać geometrie,z tego co sie orientuje to po każdym obniżeniu / podwyższeniu też powinno sie geometrie robić
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Shmatan, zajżyj do mnie w temat o golfie. Tam miałem setup z przodu -70 8j 215/40/18 ET 25,
a tył też mocno ~ -80 8j 215/40/18 ET15 i z tyłu już lekko wystawało, ale leżał na odbojach to nie szorowało.
Myśle, że pomieścisz
a tył też mocno ~ -80 8j 215/40/18 ET15 i z tyłu już lekko wystawało, ale leżał na odbojach to nie szorowało.
Myśle, że pomieścisz
- ziomalzx
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
- Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
- Auto: Touran
- Silnik: BMN
Re: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
bo ja wiem... geometrie po zmianie zawiechy ? jedna śruba u góry i jedna na dole... przecież tuleji, ani wahaczy nie wymieniam...Wesley pisze:ziomalzx po zmianie zawieszenia powinno sie ustawiać geometrie,z tego co sie orientuje to po każdym obniżeniu / podwyższeniu też powinno sie geometrie robić
a obniżenie/podwyższenie na tym samym zwiasie tym bardziej nie powinno wpłynąć na geometrie...
myślę że kąty tylko będzie trzeba ustawić ? a może się mylę ?
było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Shmatan, powinno wskoczyć do środka u mnie było gorzej a jest luz przy 19 calach et30 215.35
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Felga 7,5Jx17 et35 w golfa mk4 na seryjnym zawiasie wejdzie bez problemu, nie?
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Przecież w MK4 nie ma możliwości regulacji kąta pochylenia. Producent przewidział możliwość regulacji tylko zbieżności przednich kół. W 4motion regulacja zbieżności przód i tył.
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
M@XIMUS, Z przodu miałeś 8.5j et30, czyli przy 8j to odpowiada et 23.5, z tym że u Ciebie opona jest znacznie bardziej naciągnięta
czarodziej6969, już studiuje Twój temat ;] przód masz git spasowany, widać koło sporo się jeszcze u mnie schowa po obniżeniu. Pamiętasz może czy, i ile bardziej wystawał tył? bo taka sama pozycja rantu felgi dla 9j wypada przy et28, a u mnie będzie 35-30 więc bardziej schowane, a chce uniknąć większego wystawania przodu niż tyłu
I generalnie dzięki Panowie ;]
czarodziej6969, już studiuje Twój temat ;] przód masz git spasowany, widać koło sporo się jeszcze u mnie schowa po obniżeniu. Pamiętasz może czy, i ile bardziej wystawał tył? bo taka sama pozycja rantu felgi dla 9j wypada przy et28, a u mnie będzie 35-30 więc bardziej schowane, a chce uniknąć większego wystawania przodu niż tyłu
I generalnie dzięki Panowie ;]
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
tył bardziej wystawał, dokładnie nie wiem ile. Napewno przy ET30 i 9J tył będzie bardziej wystawał niż przód. Ja do tego setupu co miałem chciałem z przodu dać dystans 15mm żeby zrobić ET20 wtedy by było elegancko spasowane z tyłem, ale sprzedałem autoShmatan pisze:Pamiętasz może czy, i ile bardziej wystawał tył?
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
czarodziej6969, 9j et30 jest idealnie na równo. Dzięki za wszelkie info ;]
Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Jaka opona będzie mniejszym balonem (optycznie). 205/50;215/45 r17 7.5j?. Gleba będzie niewielka -30,40... .
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości