Szeroka stal
- Thelesia1987
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 17:46
- Lokalizacja: złotów
- Kontakt:
Szeroka stal
moje to są właśnie 14"
i byłem właśnie luknąć i mają et 45 (typ tak grubo proszkiem pociągną że na trzeciej feldze dopiero dojrzałem jakieś numery)
do gleby moim zdaniem najlepsze koło,tylko trzeba mieś gwint a nie zawias...
i byłem właśnie luknąć i mają et 45 (typ tak grubo proszkiem pociągną że na trzeciej feldze dopiero dojrzałem jakieś numery)
do gleby moim zdaniem najlepsze koło,tylko trzeba mieś gwint a nie zawias...
złomek
Szeroka stal
No właśnie gwint leży już sobie w garażu, teraz tylko dobre koło jakieś na wiosnę.
Mój Golfer MK2 1.6 GTD Calypso Green
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p6335938" onclick="window.open(this.href);return false;
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Szeroka stal
nie patrzcie na te et co macie wybite na felgach bo one po poszerzeniu i tak się zmienia
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
Szeroka stal
Witam. Potrzebuję waszej pomocy i opinii w sprawie poszerzenia felg stalowych. Nabyłem ostatnio do mojego mkII serduszka 15"x6" et 35 i mam mały dylemat co do ich poszerzenia. Kolega doradził mi żebym dał 8" na przód i 9" na tył. Ale nie wiem jak to by się miało w nadkolach i jakie oponki wtedy założyć? No i czy misiaczki nie będą się czepiać że wystają?;p I w razie co jakie proponujecie obniżenie auta do takich felg? Myślałem żeby dać kita 80/60 lub 60/40? Chętnie obejrzałbym zdjęcia jeśli takowe ktoś posiada Z góry dzięki za pomoc
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Szeroka stal
8 i 8,5 j z pakietem gti i oponami 195/45
bez pakietu będzie lepiej spasowane i proponował bym opony 185/45 na to
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
- Thelesia1987
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 17:46
- Lokalizacja: złotów
- Kontakt:
Szeroka stal
zależy jak masz zamiar latać i po jakich drogach...
ja dla świętego spokoju dla siebie teraz 15" poszerzyłbym przód na 8,0 a tył na 8,5 cala.....jeżeli chodzi o mkII
do tego opony 195/45 i można latać bez obaw o przycieranie (możliwe zaklepanie rantów) i bez obaw o przyczepki smerfowych panów...(ewentualnie sierpy)
jak widzisz na wszystko jest patent to jest tylko moja sugestia i opinia ale inni lepiej niech też się wypowiedzą
ja dla świętego spokoju dla siebie teraz 15" poszerzyłbym przód na 8,0 a tył na 8,5 cala.....jeżeli chodzi o mkII
do tego opony 195/45 i można latać bez obaw o przycieranie (możliwe zaklepanie rantów) i bez obaw o przyczepki smerfowych panów...(ewentualnie sierpy)
jak widzisz na wszystko jest patent to jest tylko moja sugestia i opinia ale inni lepiej niech też się wypowiedzą
złomek
Szeroka stal
Ogólnie mam golf II GT i posiada on sierpy i jest to samochód na co dzień. No wiadomo że po polskich drogach które są nieciekawe;p a gdyby dać oponki 185/45? czy to nie za bardzo będzie wyglądać? i jakie obniżenie byście mi proponowali?
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Szeroka stal
185/45 fajnie siada a co do obniżenia to najlepiej założyć gwint i samemu sobie dostosować
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
Szeroka stal
czyli spokojnie mogę dać oponki 185/45 do sierpów? Tylko że gwint jest twardy i ciężko by mi się nim jeździło na co dzień ;p i proponowali mi żebym kupił kita 80/60 tylko czy to nie byłoby za nisko i koła by nie obcierały?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Re: Szeroka stal
dokładnie a gwint i tak kiedyś kupiszk0nr4d pisze:Czy kit, czy gwint i tak będzie się jeździło jak na taczce, bierz gwint.
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
Szeroka stal
no w sumie też racja ;D a jakiej firmy będzie dobry gwint? MTS? TA-Technix? Czy coś innego?
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Szeroka stal
MTS bardziej miękki, TA - wóz drabiniasty w dosłownym słowa znaczeniu, skuteczny, jeśli masz wystające kółka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości