Szeroka stal
- Mroźny
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 391
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 09:31
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
Szeroka stal
k.a.cz.o.r, na 7,5 dałbym 175/50 albo 45. 195/45 mam na 10" i jest fajowo a jak już szukać ciężkiej rozmiarowki to takiej która siadzie zadowalajaco
Były golf viewtopic.php?f=87&t=455615
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
- k.a.cz.o.r
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 10:02
Szeroka stal
Mroźny a czy między 175/50 a 185/45 jest jakaś różnica? Może jakaś jest, ale czy jakaś kolosalna żeby zakładać 175/50 zamiast 185/45? 175/45 jakoś nie mogę znaleźć natomiast 175/50 jest spokojnie dostępna. Pytanie tylko czy jest w tym jakiś sens? Jeśli tak to wytłumacz jaki i jeśli 175/50 z przodu to 185/50 z tyłu? Zaznaczam, że nie mam sierpów i chcę pozostać przy seryjnych błotnikach więc interesują mnie takie opony, które nie będą niszczyć rantów, a znów żeby te nie niszczyły opon bo dotarło już to do mojej świadomości , że te opony które mam tj 195/50 raczej nie podejdą i muszę zdecydować się na coś co będzie idealne bo wulkanizacji otwierać nie zamierzam
Mamo to ja wariat!
- Mroźny
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 391
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 09:31
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
Szeroka stal
Same nr mówią ze jest różnica ja osobiście mam 195/45 na 9 i 10" i gdybym miał to na 9" założył bym 185/45 bo widzę różnice ogromną między przodem i tyłem. Węższa opona raczej będzie bezpieczniejsza dla twoich rantow i dla samej siebie popatrz na tyrestretch różnice 195,185 i 175
Były golf viewtopic.php?f=87&t=455615
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
- k.a.cz.o.r
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 10:02
Szeroka stal
Nie no spoko idąc tym tokiem myślenia to w ogóle zajefajnie byłoby naciągnąć na przód 165 a na tył np 175 albo 185. Mi generalnie zależy na tym jakie opony maksymalnie mogę założyć aby nie ocierało, ale nie robiąc przy tym kolarzówki z golfa poza tym na jakim to ma być profilu? Sorry że tak marudzę, ale nigdy nie robiłem czegoś takiego wcześniej i nie znam osobiście nikogo takiego kto mógłby mi w tej kwestii doradzić, bo ,,u nas na wsi" mało kto o czymś takim myśli, a nie mowa żeby coś takiego robił
A i zapomniałem dodać, że na 195,50 które miałem założone to ciężko było z trakcją więc jeśli założę 165 lub 175 to wtedy na pewno się nie poprawi hehe, ale widzę, że chyba będę musiał zakładać drugi komplet kół jak będę chciał poupalać
A i zapomniałem dodać, że na 195,50 które miałem założone to ciężko było z trakcją więc jeśli założę 165 lub 175 to wtedy na pewno się nie poprawi hehe, ale widzę, że chyba będę musiał zakładać drugi komplet kół jak będę chciał poupalać
Mamo to ja wariat!
- Mroźny
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 391
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 09:31
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
Szeroka stal
Jak chcesz pochulac to wal na przód 185/45 tył 195/45 i powinno być ok a ze na 195/50 miałeś problemy to widocznie opony lipa ;p
Były golf viewtopic.php?f=87&t=455615
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
- k.a.cz.o.r
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn kwie 23, 2012 10:02
Szeroka stal
Heh w sumie to opony nie pierwszej młodości, a i z kątami też jest dziwnie bo niby jest książkowo ustawione, a na oko widać, że jest pozytyw z przodu . Pójdzie gwint to się to ogarnie tak jak być powinno i mam nadzieję, że trakcja powróci. Właśnie skłaniam się do 185/45 i 195/45 i mam nadzieję, że powinno być dobrze, a jak nie będzie to będę musiał ,,zadbać" o ranty . Wiem, że przy sierpach można coś tam ugrać jeśli chodzi o ranty bo jednak pod plastikiem ich nie widać i delikatnie zwiększa się pojemność błotnika dzięki nim. A właśnie tu mam pytanie następujące czy ktoś może ma podobne fele i opony na Mk2 bez sierpów? Jak to się sprawuje?
Mamo to ja wariat!
Szeroka stal
o ile moge po szerzyc felge 16 cali 6,5 cala szeroka ET 42 od golfa 4 zeby była równa z nadkolami
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Re: Szeroka stal
16 to za malo.17,18 minimum musisz zalozyc bo bedzie kolaente pisze:o ile moge po szerzyc felge 16 cali 6,5 cala szeroka ET 42 od golfa 4 zeby była równa z nadkolami
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
- Mroźny
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 391
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 09:31
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
Szeroka stal
Jeśli chce dobra glebę to dobra felga 16 dobry naciąg i nie widzę problemu bo będzie robił robotę
Były golf viewtopic.php?f=87&t=455615
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Szeroka stal
mk4 na 17" da sie zejsc tak ze miska i wahacz bd 3-3,5cm nad ziemią nie potrzeba 16stki zeby zrobic ladną glebe w golfie IV ;D
Szeroka stal
tylko ja przy tej glebie co mam 8 cm juz tre jak wyjerzdzam z domu przez chodnik juz sasiada sapie ze chodzik po rysowałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości