DYSTANSE, ŚRUBY, PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE itp
Witam
kupiłem fajne aluski gwiazde 5 ramion, i niby mają et38, takie jak seryjne, ale na przodzie przeszkadza zbyt duży zacisk, i muszę dać jakieś dystanse
Możecie mi doradzić jakie maks duże dystanse bez centrowania można dać na przodzie?
a ewentualnie jakie z centrowaniem?
mk3 gti
5x100
a felgi to 15 6 albo 6,5J otwór 57,1 opony 195/55
kupiłem fajne aluski gwiazde 5 ramion, i niby mają et38, takie jak seryjne, ale na przodzie przeszkadza zbyt duży zacisk, i muszę dać jakieś dystanse
Możecie mi doradzić jakie maks duże dystanse bez centrowania można dać na przodzie?
a ewentualnie jakie z centrowaniem?
mk3 gti
5x100
a felgi to 15 6 albo 6,5J otwór 57,1 opony 195/55
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 02:58 przez thomasb2, łącznie zmieniany 1 raz.
kazdy VW ma 57 piaste
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
sruby i pierscienie musisz zakupic wlasnie
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
jesli to jezdzilo na lanosie, ktory ma otwor centrujacy na piascie 56,6 to ten pierscien centrujacy o ktorym piszesz (70,1) to pewnie pierscien z tworzywa ktory redukuje wlasnie wymiar 70,1(otwor felgi) na 56,6 (piasta lanosa) VW ma 57,1 czyli luzu bedzie 0,5mm, zaloz jak nie bedzie bilo to chulajDydzio pisze:fele z pierścieniem centrującym 70,1 (podobno z Lanosa)
a co do srub, to na 99% z lbem stozkowym M12x1,5x30 mysle ze beda ok..
jak to jak nie bedzie bilo... to tym sposobem mozna zakaldac felgi bez pierscieni? bez sensu lepiej kupic jednak dedykowany pierscien
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Na to powiedz mi Mapet ile by kosztowały dla mnie te pierścienie zakładając, że mam otworek właśnie 70,1 i do tego śruby. Mam nadzieję, że to bez problemu podejdzie do (chyba) fabrycznego MKII?
Co myślisz o śrubach zabezpieczających? Masz też takie w ofercie? Jeśli tak, to masz te polskie, o których była mowa w artykule wklejonym tutaj przez kogoś na jednej z wcześniejszych stron? Producent to chyb Kró-cośtam. W jakiej cenie?
Ile sobie liczysz za wysyłkę? Chyba, że masz jakiegoś dystrybutora, ew. sklep w Katowicach? A sklem w Czewie masz?
Co myślisz o śrubach zabezpieczających? Masz też takie w ofercie? Jeśli tak, to masz te polskie, o których była mowa w artykule wklejonym tutaj przez kogoś na jednej z wcześniejszych stron? Producent to chyb Kró-cośtam. W jakiej cenie?
Ile sobie liczysz za wysyłkę? Chyba, że masz jakiegoś dystrybutora, ew. sklep w Katowicach? A sklem w Czewie masz?
królak polecam odpisze ci na pw zeby nie zasmeicac tutaj
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
chodzi mi o ten luz 0,5mmMAPET pisze:jak to jak nie bedzie bilo... to tym sposobem mozna zakaldac felgi bez pierscieni? bez sensu lepiej kupic jednak dedykowany pierscien
56,6 lanos, vw 57,1... mysle ze taka odchylke mozna uznac.. na gorze cwiartka, na dole cwiartka...czasem dokladnosc wykonania pierscionkow miesci sie w graniach takiego bledu...
no jak luz jan wlasnie jak kolega pisze golf ma mneijsz apiaste wiec pierscien nie wejdzie... albo pozniej jak wbije bedzie miec problem zdjac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości