Strona 1 z 1

LPG do Golf IV 2.8

: czw kwie 23, 2015 02:04
autor: Kalipso2000
Moi drodzy, mam Golfa IV 2.8 z 2000r. Ma przejechane 150 000 km. Planuję go zagazować bo szukam oszczędności. Jeden warsztat zaproponował mi takie coś

Sterownik: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Herkules
Reduktor: Gurtner srebrny 250KM

Co sądzicie o takim zestawie?

LPG do Golf IV 2.8

: czw kwie 23, 2015 15:49
autor: maroTdi
zakladaj cos bardziej sprawdzonego..
chyba, ze chodzi o reklame zenit :chytry:

Re: LPG do Golf IV 2.8

: sob kwie 25, 2015 11:09
autor: Kalipso2000
Spoko, ale powiedz jaki zestaw powinienem zamontować, bo taka rada to żadna rada :)

LPG do Golf IV 2.8

: pt maja 08, 2015 08:43
autor: larssonx
Witaj, ja z kolei jeżdżę od jakiegoś czasu na BRC i nie mogę narzekać. Tutaj masz poglądowe zdjęcie podobnej instalacji tylko BRC Sequent 56 http://www.lpg-brc.pl/galeria/indexm.php?name=59" onclick="window.open(this.href);return false;. Tylko jak już będziesz się decydował na instalację pamiętaj o wyborze sprawdzonego zakładu. Pozdrawiam

LPG do Golf IV 2.8

: sob maja 09, 2015 22:25
autor: niezalogowany
Akurat foty z linku powyżej na korzyść brc i "fachowców" z CZakramu, nie przemawiają.

Re: LPG do Golf IV 2.8

: ndz maja 10, 2015 19:43
autor: larssonx
Nie bardzo rozumiem co Ci tutaj nie pasuje? Wiadomo,że każdy ma swój patent ale najważniejsze żeby klient był zadowolony i nie miał żadnych zmartwień.

LPG do Golf IV 2.8

: pn maja 11, 2015 08:30
autor: niezalogowany
Nie bardzo rozumiem co Ci tutaj nie pasuje?
Wtryskiwacze poziomo, a powinny być pionowo (cewkami do góry) w tedy się tak nie zasyfiają, ciszej pracują, poza tym jest cos takiego jak grawitacja, która w połączeniu z mocą v-ki, może trochę zakłócać pracę leżących wtryskiwaczy. Akurat w vr6 da się tak gaz założyć, że przed i po montażu nie ma różnicy pod maską. Nie potrzebna ta listwa wtryskowa, trzeba było dać wtryskiwacze pojedynczo, były by bliżej kolektora ssącego, a zarazem bliżej wtrysków benzynowych....chyba nikt by nie chciał aby mu tak cofnąć "od cylintrów" wtryskiwacze czy to z diesel-u czy benzynie. Ponadto gdyby były zamontowane pojedynczo, przy kolektorze ssących, silnik w każdych warunkach pracowałby lepiej, łatwiej byłoby go wystroić, dłużej trzymałby ustawienia i co najważeniejsze szybciej przechodziłby na gaz bo pojedyncze wtryski byłyby osłoniete od wiatry, bo jak widzisz na listwie wtryskowej jest czujnik temperatury gazu na wtryskach, który jest pieknie chłodzony powietrzem-skutek.....dłużej jedziemy na benzynie, a jak już przez kompa po róznego rodzaju korektach przyspieszymy przejście na gaz, to w zimie przy większych mrozach gaz może przymarzać we wtryskach, samochód może szarpać i skraca się czas żywotności wtrysków. Dodatkowo mam wątpliwości czy wszystkie wężyki idące od listwy wtryskowej mają jednakową długość, ale jedno jest pewne.....długość to mają....i to niezłą.

No i miejsce na sterownik........bez komentarza.

To tak na szybko......po obejrzeniu dwóch pierwszych zdjęć.

LPG do Golf IV 2.8

: wt maja 12, 2015 19:15
autor: larssonx
Witaj, zerknąłem u siebie. Faktycznie wygląda to inaczej i jak porównałem ze zdjęciami to masz sporo racji. Co nie zmienia faktu, że ja ze swojej instalacji BRC jestem bardzo zadowolony i nigdy nie przysporzyła mi żadnych problemów. Zdjęcie w linku było jedyne poglądowe:) jakie znalazłem na szybko, aby wysłać dla Kalipsoo2000. No i napisałem, że ważny jest dobry warsztat. Pozdrawiam