1.8 abs wysokie spalanie lpg dymi na bialo
: sob lis 29, 2014 16:20
Witam
Pare tygodni temu kupilem golfa 3 z silnikiem 1.8 90km o oznaczeniu abs. Mial spalac 10l gazu a spala 15l przy spokojnej jezdzie w trasie nie pilujac do 3 tysiecy obrotow. Wymienilem przewody, aparat zaplonowy, kopulke i palec oraz filtr powietrza( nie dlugo zmienie swiece ale poki co nie sa w najgorszym stanie) niestety nic to nie zmienilo. Instalacja to brc blitz z attutorem(nie wiem czy sprawnym) i sruba na wezu, jak odlaczam dwa przewody od attutora to nie widac roznicy w pracy silnika, po odlaczeniu sondy od sterownika gazu silnik gasnie i nie chce odpalic na lpg. Sonda na 5 przewodow. Jak odpalam na benzynie czy gazie to po minucie zaczyna dymic mocno jak z komina i smierdziec jednym z paliw w zaleznosci na czym pracuje. Po pelnym rozgrzaniu troche mniej dymi ale dalej widac dymek z tlumika bialutki jak mgla.. Spalanie wysokie nie naciskajac mocno pedalu gazu.. Przy mocnym cisnieciu spalanie powyzej 20 l. Zbiornik 28 l potrafie oproznic po 150km.. Co moze byc przyczyna? Juz nie mam pojecia co moze byc.. Bylem u 4 gazownikow zaden nawet nie przylozyl analizatora spalin mowiac, ze to brc blitz i tyle palic bedzie... Czy to naprawde az tak zla instalacja ? Co mam sprawdzic? Spalania benz nie znam, ale moze to miec jakies polaczenie bo benzyna z wydechu smierdzi jak odpalam na zimnymi tez dosc szybko ucieka ze zbiornika nawet odpalajac tylko.. Czy to sonda? Jak sprawdzic czy jest sprawna? Pozdr i oczekuje jakiejkolwiek pomocy.
Pare tygodni temu kupilem golfa 3 z silnikiem 1.8 90km o oznaczeniu abs. Mial spalac 10l gazu a spala 15l przy spokojnej jezdzie w trasie nie pilujac do 3 tysiecy obrotow. Wymienilem przewody, aparat zaplonowy, kopulke i palec oraz filtr powietrza( nie dlugo zmienie swiece ale poki co nie sa w najgorszym stanie) niestety nic to nie zmienilo. Instalacja to brc blitz z attutorem(nie wiem czy sprawnym) i sruba na wezu, jak odlaczam dwa przewody od attutora to nie widac roznicy w pracy silnika, po odlaczeniu sondy od sterownika gazu silnik gasnie i nie chce odpalic na lpg. Sonda na 5 przewodow. Jak odpalam na benzynie czy gazie to po minucie zaczyna dymic mocno jak z komina i smierdziec jednym z paliw w zaleznosci na czym pracuje. Po pelnym rozgrzaniu troche mniej dymi ale dalej widac dymek z tlumika bialutki jak mgla.. Spalanie wysokie nie naciskajac mocno pedalu gazu.. Przy mocnym cisnieciu spalanie powyzej 20 l. Zbiornik 28 l potrafie oproznic po 150km.. Co moze byc przyczyna? Juz nie mam pojecia co moze byc.. Bylem u 4 gazownikow zaden nawet nie przylozyl analizatora spalin mowiac, ze to brc blitz i tyle palic bedzie... Czy to naprawde az tak zla instalacja ? Co mam sprawdzic? Spalania benz nie znam, ale moze to miec jakies polaczenie bo benzyna z wydechu smierdzi jak odpalam na zimnymi tez dosc szybko ucieka ze zbiornika nawet odpalajac tylko.. Czy to sonda? Jak sprawdzic czy jest sprawna? Pozdr i oczekuje jakiejkolwiek pomocy.