2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje
: wt cze 10, 2014 00:41
Witam!
Jestem w trakcie wsadzania w/w silnika do swojego mk2, i mam maly problem z instalacja lpg, otoz przy starym silniku byla juz zalozona instalacja, ta najprostsza, jednopunktowa. dowiedzialem sie ze aby zostawic ta instalacje po swapie, wystarczylo by tylko wymienic cos co jest zwane palnikiem(podobno), na taki ktory bedzie pasowal do nowego motoru. Pytanie brzmi: czy bezpieczniej dla silnika bedzie po prostu wymienic palnik, i ew. dolozyc BLOSa, czy lepiej jednak bylo by zalozyc sekwencje? I jaki mniejwiecej moze byc koszt takiego palnika, dolozenia blosa, albo kupna i montazu calej instalacji sekwencyjnej?
Pozdrawiam
Jestem w trakcie wsadzania w/w silnika do swojego mk2, i mam maly problem z instalacja lpg, otoz przy starym silniku byla juz zalozona instalacja, ta najprostsza, jednopunktowa. dowiedzialem sie ze aby zostawic ta instalacje po swapie, wystarczylo by tylko wymienic cos co jest zwane palnikiem(podobno), na taki ktory bedzie pasowal do nowego motoru. Pytanie brzmi: czy bezpieczniej dla silnika bedzie po prostu wymienic palnik, i ew. dolozyc BLOSa, czy lepiej jednak bylo by zalozyc sekwencje? I jaki mniejwiecej moze byc koszt takiego palnika, dolozenia blosa, albo kupna i montazu calej instalacji sekwencyjnej?
Pozdrawiam