Strona 1 z 1

2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

: wt cze 10, 2014 00:41
autor: xMarsenx
Witam!
Jestem w trakcie wsadzania w/w silnika do swojego mk2, i mam maly problem z instalacja lpg, otoz przy starym silniku byla juz zalozona instalacja, ta najprostsza, jednopunktowa. dowiedzialem sie ze aby zostawic ta instalacje po swapie, wystarczylo by tylko wymienic cos co jest zwane palnikiem(podobno), na taki ktory bedzie pasowal do nowego motoru. Pytanie brzmi: czy bezpieczniej dla silnika bedzie po prostu wymienic palnik, i ew. dolozyc BLOSa, czy lepiej jednak bylo by zalozyc sekwencje? I jaki mniejwiecej moze byc koszt takiego palnika, dolozenia blosa, albo kupna i montazu calej instalacji sekwencyjnej?

Pozdrawiam

Re: 2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

: wt cze 10, 2014 10:18
autor: Dam

Re: 2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

: śr cze 11, 2014 02:14
autor: xMarsenx
Czyli mam rozumiec ze bez zmiany wtryskow nie ma nawet co myslec o zakladaniu gazu do 9a? A bawil sie ktos moze w taka zmiane, i jest mi w stanie powiedziec jaki jest koszt takiej zabawy, i czy duzo przy tym roboty?

2.0 16v 9a, zmiana jednopunktu na sekwencje

: śr cze 11, 2014 14:44
autor: Paweł Marek
nie wtrysków tylko całego zespołu wtryskowego, z zasady nie zakłada się w ogóle gazu do wtrysku mechanicznego bo wykańcza drogi i coraz trudniejszy do zdobycia osprzęt (przepływomierz/rozdzielacz).
Ale ludzie zakładają. Zrobienie tego bez specjalnych zabezpieczeń szybko wykończy wtrysk, z zabezpieczeniami nieco później może wcale - szczegóły znajdziesz.
Kolejna sprawa, sekwencję można założyć tylko to wtrysku elektronicznego
Nastepna nie wiem czy warto psuć taki rodzyneczek jak 9A

Więc szukaj najlepszego wyjścia. Możesz wybrac inny silnik, zrezygnować z LPG, założyć LPG do 9A ale po nabyciu wiedzy jak to zrobić bo zwykły gazownik ci tego nie zrobi musi być rzadki fachura