Strona 1 z 1
Wymiana butli LPG
: ndz mar 30, 2014 23:05
autor: sanczo200
Witam, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa III i mam takie pytanie, wie ktoś może gdzie najtaniej wymienie butle LPG w Gliwicach +25km max?
Wymiana butli LPG
: pt kwie 04, 2014 11:11
autor: ahmed06
Wymień to sam, to proste jak budowa cepa
Wymiana butli LPG
: pt kwie 04, 2014 13:46
autor: sanczo200
A nie będą mi potrzebne jakieś zaświadczenia z warsztatu o założeniu nowej czy cos?
Re: Wymiana butli LPG
: pt kwie 04, 2014 16:11
autor: Dam
Nie.
Jedynie homologacja którą dostaniesz przy zakupie zbiornika do wglądu dla diagnosty na stacji kontroli przy corocznym przeglądzie.
Wymiana butli LPG
: śr kwie 09, 2014 14:49
autor: sanczo200
Wymieniłem butle i jestem w kropce że tak powiem, nie potrafie wpiąć rurek do wielozaworu, boje się że jak za bardzo je nagne to się złamią

Wymiana butli LPG
: pn kwie 21, 2014 20:31
autor: efkavw
witam ..też jestem przed wymianą butli i tak czytam....zastanawiam się czy to jest bezpieczne samemu wymieniać butle ?...u mnie po 10 latach, wolała bym mieć papier na montaż i gwarancje że sprawdzą całą instalacje bo przecież elementy gumowe nie są wieczne...chyba że wam chodzi o kasę....
Re: Wymiana butli LPG
: śr kwie 23, 2014 07:19
autor: aura1
efkavw pisze: bo przecież elementy gumowe nie są wieczne...
Z elementów gumowych to w instalacji tylko rurki od wody i od parownika do miksera więc praktycznie 0 zużycia, a o kasę zawsze chodzi w końcu dlatego mamy LPG.
Wymiana butli LPG
: czw kwie 24, 2014 01:42
autor: sanczo200
Pisałem już to w osobnym temacie, jak się okazało najwiecej zabawy jest z doginaniem rurek

butle całą wymienisz bezproblemowo, ja wymieniałem sam i jakoś jeździ, nie wiem jaki masz wielozawór, ale u mnie to nawet uszczelki nie było tak więc jej nawet nie zakładałem. Pare dni po wymianie butli robiłem przegląd i normalnie pieczątka jest

1. Gaz do zera az sam silnik zgasnie jak stoi
2. Odkręcasz rurki od wielozaworu, nastepnie sciagasz wielozawór
3. Wyciągasz butle - wkładasz nową
4. Doginasz rurki do dołu
5. Zakładasz wielozawór ale nie przykręcasz
6. Dogninasz rurki tak aby wlazły do wielozaworu
7. Krecisz wielozaworem z wkreconymi rurkami tak aby go spasować i przykęcasz
8. Tankujesz i jedziesz

PS. Podczas tankowania otwórz bagarznik i słuchaj czy gdzies gaz nie ucieka, rurki łatwo złamać podczas doginania.