Strona 2 z 2
Zanik kompresji, stopiona świeca
: pt lis 04, 2016 10:37
autor: piter2204
Dzięki. Dzisiaj wstrzymałem się z demontażem głowicy, fachowcy doradzili, żeby przed tym zmierzyć ciśnienie i dopiero demontaż. W poniedziałek pomierzą ciśnienia i zajmę się zdjęciem czapki. Postaram się wrzucić parę fotek.
Zanik kompresji, stopiona świeca
: sob lis 05, 2016 20:44
autor: pinstonvw
U mnie silnik pracował na 3 gary i po chwili jedno żebro kolektora dolotowego było gorące. Spaliny cofały się w dolot także nie miałem się nad czym zastanawiać.
Zanik kompresji, stopiona świeca
: czw lis 17, 2016 17:28
autor: piter2204
Zanik kompresji, stopiona świeca
: czw lis 17, 2016 19:07
autor: bioly05011
spokojnie możesz założyć 1.2
Zanik kompresji, stopiona świeca
: czw gru 29, 2016 15:36
autor: piter2204
Zanik kompresji, stopiona świeca
: pt gru 30, 2016 18:19
autor: piter2204
Właśnie rozkręciłem silnik i wyjąłem pierwszy tłok i czwarty dla porównania. Oprócz dziwnego wyglądu pierścienia kompresyjnego (ten najbliżej denka tłoka) nic gołym okiem nie widać-nic nie pęknięte, gładź tulei bez rys, uszkodzeń i tłoki z korbami nie są zasyfione jak na 17 lat.
![Obrazek](http://i.imgur.com/sE12Vhs.jpg)
Pierścień niżej umieszczony w palcach, to ten z pierwszego tłoka. Nie wiem co o tym sądzić? <myśli> Widać jakieś wżery, ubytki?
To jednak nie wina pierścieni. "Fachowcy" od głowicy dość mocno frezowali gniazd drugiego zaworu i nie skorygowali długości trzonka zaworu-okazał się za długi 1,5 mm i zawór opierał się o szklankę nie mając prawa się domknąć. Trzonek skrócony, silnik złożony,ale jeszcze nie odpalałem, bo mrozy wygoniły mnie z garażu. Oczywiście pierścienie założyłem już nowe PRIMA.