Strona 2 z 2

Zanik kompresji, stopiona świeca

: pt lis 04, 2016 10:37
autor: piter2204
Dzięki. Dzisiaj wstrzymałem się z demontażem głowicy, fachowcy doradzili, żeby przed tym zmierzyć ciśnienie i dopiero demontaż. W poniedziałek pomierzą ciśnienia i zajmę się zdjęciem czapki. Postaram się wrzucić parę fotek.

Zanik kompresji, stopiona świeca

: sob lis 05, 2016 20:44
autor: pinstonvw
U mnie silnik pracował na 3 gary i po chwili jedno żebro kolektora dolotowego było gorące. Spaliny cofały się w dolot także nie miałem się nad czym zastanawiać.

Zanik kompresji, stopiona świeca

: czw lis 17, 2016 17:28
autor: piter2204
Głowica zrobiona. Zebrane 0,22 mm. Oryginalna uszczelka ma 1,2 mm. Z tego co zauważyłem występują tylko dwa rozmiary-oryginalny i 1,4 mm. Taka będzie pasowała? Przy okazji fotki.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Wszystkie prowadnice wymienione-zawory chodziły jak chciały, uszczelniacze, dotarte zawory, głowica zwichrowana.

Zanik kompresji, stopiona świeca

: czw lis 17, 2016 19:07
autor: bioly05011
spokojnie możesz założyć 1.2

Zanik kompresji, stopiona świeca

: czw gru 29, 2016 15:36
autor: piter2204
Nie miałem czasu, więc poskładałem przed Świętami i d...blada. Pracuje na trzy garnuszki. Pomiar ciśnienia ma się tak:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Zrobiłem jeszcze próbę olejową na pierwszym cylindrze i wzrosło o 1 bar :banghead:
Co o tym myślicie? Ja obstawiam pierścienie.

Zanik kompresji, stopiona świeca

: pt gru 30, 2016 18:19
autor: piter2204
Właśnie rozkręciłem silnik i wyjąłem pierwszy tłok i czwarty dla porównania. Oprócz dziwnego wyglądu pierścienia kompresyjnego (ten najbliżej denka tłoka) nic gołym okiem nie widać-nic nie pęknięte, gładź tulei bez rys, uszkodzeń i tłoki z korbami nie są zasyfione jak na 17 lat.
Obrazek Obrazek
Pierścień niżej umieszczony w palcach, to ten z pierwszego tłoka. Nie wiem co o tym sądzić? <myśli> Widać jakieś wżery, ubytki?
To jednak nie wina pierścieni. "Fachowcy" od głowicy dość mocno frezowali gniazd drugiego zaworu i nie skorygowali długości trzonka zaworu-okazał się za długi 1,5 mm i zawór opierał się o szklankę nie mając prawa się domknąć. Trzonek skrócony, silnik złożony,ale jeszcze nie odpalałem, bo mrozy wygoniły mnie z garażu. Oczywiście pierścienie założyłem już nowe PRIMA.