[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Witam.Mam na imię Maciek(nie znalazłem powitalni) i od 2 lat posiadam Borę z której jestem zadowolony poza małym mankamentem.
Wyjaśnię od początku,auto na benzynie spisuje się rewelacyjnie,na gazie w poprzednim roku falowały tylko obroty.2 tygodnie temu oddałem auto na wymianę uszczelki pod głowicą bo zaczął zjadać płyn i mieszać z olejem,po odbiorze na paliwie bez zmian dobrze się spisuje ale podczas przełączania na lpg szarpał tak że mało co głową nie waliłem o kierownicę,a po pełnym rozgrzaniu gasł.Tydzień temu kupiłem nowe świece dedykowane pod silnik Bosch i 4 cewki NGK,problem z gaszeniem ustał,ale szarpanie podczas przełączania zostało,idąc za ciosem wyczyściłem i zaadaptowałem przepustnicę,wyczyściłem wtryski LPG,teraz obroty nie falują,wtrysków prawie nie słychać (wcześniej klepały jak stado bocianów ) a problem się zmienił,teraz podczas przełączania jest loteria:auto traci moc na 3 sekundy i albo się odblokuje albo odłącza 2 cylindry.Filtry LPG zmieniałem 8tys km temu,kupię na dniach nowe i zmienię,nie wiem już na co zwrócić jeszcze uwagę ? Dodam że cały czas wożę ze sobą vagscan,kasuję błąd i jadę normalnie na LPG,nie ukrywam że jest to uciążliwe.Nie znalazłem w tematach podobnego problemu.
silnik 1.6 16v AZD,instalacja Stag-200,osprzęt cały tomasetto,listwa wtryskowa nie wiem bo naklejka się starła,cała jest aluminiowa,proszę o pomoc na co jeszcze mogę zwrócić uwagę,czy pozostaje jedynie gazownik ?
Wyjaśnię od początku,auto na benzynie spisuje się rewelacyjnie,na gazie w poprzednim roku falowały tylko obroty.2 tygodnie temu oddałem auto na wymianę uszczelki pod głowicą bo zaczął zjadać płyn i mieszać z olejem,po odbiorze na paliwie bez zmian dobrze się spisuje ale podczas przełączania na lpg szarpał tak że mało co głową nie waliłem o kierownicę,a po pełnym rozgrzaniu gasł.Tydzień temu kupiłem nowe świece dedykowane pod silnik Bosch i 4 cewki NGK,problem z gaszeniem ustał,ale szarpanie podczas przełączania zostało,idąc za ciosem wyczyściłem i zaadaptowałem przepustnicę,wyczyściłem wtryski LPG,teraz obroty nie falują,wtrysków prawie nie słychać (wcześniej klepały jak stado bocianów ) a problem się zmienił,teraz podczas przełączania jest loteria:auto traci moc na 3 sekundy i albo się odblokuje albo odłącza 2 cylindry.Filtry LPG zmieniałem 8tys km temu,kupię na dniach nowe i zmienię,nie wiem już na co zwrócić jeszcze uwagę ? Dodam że cały czas wożę ze sobą vagscan,kasuję błąd i jadę normalnie na LPG,nie ukrywam że jest to uciążliwe.Nie znalazłem w tematach podobnego problemu.
silnik 1.6 16v AZD,instalacja Stag-200,osprzęt cały tomasetto,listwa wtryskowa nie wiem bo naklejka się starła,cała jest aluminiowa,proszę o pomoc na co jeszcze mogę zwrócić uwagę,czy pozostaje jedynie gazownik ?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
sprawdzałeś listwe na szczelność po czyszczeniu,w przewód zasilający gazem nabij powietrza 1bar i sprawdź czy z króćców nie schodzi ciśnienie,dobrze jest zrobić kalibracje listwy też by każdy zaworek otwierał się tak samo...
co do twojego problemu z chwilą gdy z listwy zejdzie gaz,(np. nieszczelny któryś zaworek,węże na opaskach) z chwilą przełączania na gaz robi się tzw.dziura zanim doleci gaz tak się działo na zwykłym gazie...
co do twojego problemu z chwilą gdy z listwy zejdzie gaz,(np. nieszczelny któryś zaworek,węże na opaskach) z chwilą przełączania na gaz robi się tzw.dziura zanim doleci gaz tak się działo na zwykłym gazie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Jak listwa wtryskiwaczy lpg jest metalowa i czyściłeś te wtryskiwacze to znając życie masz założone wtryski lpg Valtek.
Czyszczenie wtryskiwaczy lpg wiąże się z koniecznością ich późniejszej kalibracji. Bez tego listwa wtryskiwaczy może dziwnie pracować.
Żeby zrobić kalibrację wtryskiwaczy Valtek potrzebujesz precyzyjnego czujnika zegarowego, coś w tym stylu
http://allegro.pl/czujnik-zegarowy-na-s ... 77685.html
A do tego jeszcze specjalny generator do zasilania cewki wtryskiwacza.
Podanie bezpośrednio 12V napięcia stałego na cewkę wtrysku to kiepski pomysł.
Możesz bardzo łatwo spalić cewkę i wtryskiwacz do wyrzucenia.
Szczerze mówiąc koszty całej tej zabawy w kalibrację wtrysków Valtek są na tyle duże że lepiej kupić inne przyzwoite wtryskiwacze lpg.
Choćby AC W01 są niewiele droższe od Valteków a mimo to, to już całkiem inna jakość wtryskiwaczy lpg.
W programie do Staga można chyba ustawić czas nakładania się obu paliw. Spróbuj tą opcją pokombinować.
Są wtryskiwacze lpg których nie można rozbierać samemu. Lepiej dla Ciebie żebyś takich u siebie nie miał.
Czyszczenie wtryskiwaczy lpg wiąże się z koniecznością ich późniejszej kalibracji. Bez tego listwa wtryskiwaczy może dziwnie pracować.
Żeby zrobić kalibrację wtryskiwaczy Valtek potrzebujesz precyzyjnego czujnika zegarowego, coś w tym stylu
http://allegro.pl/czujnik-zegarowy-na-s ... 77685.html
A do tego jeszcze specjalny generator do zasilania cewki wtryskiwacza.
Podanie bezpośrednio 12V napięcia stałego na cewkę wtrysku to kiepski pomysł.
Możesz bardzo łatwo spalić cewkę i wtryskiwacz do wyrzucenia.
Szczerze mówiąc koszty całej tej zabawy w kalibrację wtrysków Valtek są na tyle duże że lepiej kupić inne przyzwoite wtryskiwacze lpg.
Choćby AC W01 są niewiele droższe od Valteków a mimo to, to już całkiem inna jakość wtryskiwaczy lpg.
W programie do Staga można chyba ustawić czas nakładania się obu paliw. Spróbuj tą opcją pokombinować.
Są wtryskiwacze lpg których nie można rozbierać samemu. Lepiej dla Ciebie żebyś takich u siebie nie miał.
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Dziękuję za pomoc,nie obejdzie się bez gaz-majstera bo nie mam aż takich zdolności do lpg ani sprzętu ,podjadę do niego w piątek aż będzie przypływ funduszy,a jeszcze zapytam gdyby się okazało że listwa padnięta to jaką polecacie ? bo o valtekach więcej złych jak dobrych opini a wolę dopłacić i mieć coś na lata.
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Jakie wtryskiwacze lpg zamiast valteków?
Z własnego doświadczenia polecam wtryskiwacze AC W01.
http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2/
Cenowo wtryskiwacze AC W01 są zbliżone co wtrysków valtek.
Natomiast jakościowo AC W01 są zdecydowanie lepsze od wtryskiwaczy Valtek.
listwa wtryskiwaczy AC W01 ma krótsze czasy otwarcia i zamknięcia niż valteki.
Z własnego doświadczenia polecam wtryskiwacze AC W01.
http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2/
Cenowo wtryskiwacze AC W01 są zbliżone co wtrysków valtek.
Natomiast jakościowo AC W01 są zdecydowanie lepsze od wtryskiwaczy Valtek.
listwa wtryskiwaczy AC W01 ma krótsze czasy otwarcia i zamknięcia niż valteki.
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
kolego zilog moje wyglądają identycznie tylko końcówki wszystkie mam srebrne a nie złote,jak wspomniałem nalepka jest przytarta i nie mogę odczytać jak wyglądają ale cały korpus identyczny
Re: [Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Jeżeli piszesz o wtryskiwaczach AC W01, to jeżeli te wtryski rozbierałeś i czyściłeś to zrobiłeś straszny błąd.uszu pisze:kolego zilog moje wyglądają identycznie tylko końcówki wszystkie mam srebrne a nie złote,jak wspomniałem nalepka jest przytarta i nie mogę odczytać jak wyglądają ale cały korpus identyczny
Wtryski AC W01 są kalibrowane fabrycznie. Nie wolno ich rozbierać. Producent kategorycznie tego zabrania.
[Bora]dusi się podczas przełączania na LPG
Problem zażegnany,oberwane przewody przy komputerze lpg,przy okazji zmienione filtry i regulacja lpg na warsztacie,autko znów odzyskało moc i spalanie spadło o 1L,przy czym nie zapłaciłem jak za zboże. Dzięki za pomoc,pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości