Witam w mojej instalacji średnio co 3000 - 5000km są wymieniane wtryskiwacze. Czasem wszystkie, czasem pojedyncze sztuki. Czy po takim czasie rzeczywiście padają wtryski? Dodam jeszcze że przeważnie przemieszczam się po mieście a awarie wtryskiwaczy w 90% przytrafiły się kiedy tylko jadę gdzieś dalej autostradą.
Instalacja ma ok. 2,5 roku, sterownik stag (chyba 4), wtryskiwacze to magicjet'y.
2e problem z wtryskiwaczami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: 2e problem z wtryskiwaczami
5000km to żaden przebieg, najgorsze wtryski jeżdżą zdecydowanie dłużej.
Pytanie co masz na myśli pisząc że padają? Zaczynają źle pracować? Auto kuleje? Czy pali Ci cewki od wtryskiwaczy?
Co do samych Magic Jetów (pomijając Twoj problem) to są to upierdliwe wtryskiwacze, wiecej z nimi problemów niż jazdy.
Pomimo filtrów się zasyfiają, łapią rozjazdy, przelewają na zimnym.
Jeżeli Masz Staga 4 to nawet nie masz korekt po temperaturze gazu by móc z nimi powalczyć.
Na Twoim miejscu pomyślałbym o ich zmianie na inne.
Pytanie co masz na myśli pisząc że padają? Zaczynają źle pracować? Auto kuleje? Czy pali Ci cewki od wtryskiwaczy?
Co do samych Magic Jetów (pomijając Twoj problem) to są to upierdliwe wtryskiwacze, wiecej z nimi problemów niż jazdy.
Pomimo filtrów się zasyfiają, łapią rozjazdy, przelewają na zimnym.
Jeżeli Masz Staga 4 to nawet nie masz korekt po temperaturze gazu by móc z nimi powalczyć.
Na Twoim miejscu pomyślałbym o ich zmianie na inne.
- TheDoctor
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 22:12
- Lokalizacja: Mieroszów/Rybnik
- Kontakt:
2e problem z wtryskiwaczami
W początkowej fazie na wolnych obrotach autem szarpie, następnie słabiej przyśpiesza a potem wyłącza się instalacja i jadę na paliwie. Umawiam się na serwis i wymieniają mi jeden lub więcej wtryskiwaczy. Już tak było klika razy. Oczywiście za wymianę i wtryskiwacze nie płacę bo cały czas są na gwarancji tylko jest to trochę irytujące.Pytanie co masz na myśli pisząc że padają? Zaczynają źle pracować? Auto kuleje? Czy pali Ci cewki od wtryskiwaczy?
Na Twoim miejscu pomyślałbym o ich zmianie na inne.
Ok tylko na jakie? Ja się na tym zupełnie nie znam....
Pozdroofki
TheDoctor
TheDoctor
Re: 2e problem z wtryskiwaczami
Fajnie jakbyś się jednak trochę zapoznał z LPG, to sporo pomaga w wyłapaniu chociażby ewentualnych błędów montażowych w swojej instalacji no i ustrzeżesz się gazowników naciągaczy (przyda się po gwarancji).
Trochę dziwne że ciągle wkładają Ci nowe wtryskiwacze i nie możesz trafić na sprawny komplet. Chyba że są regenerowane/czyszczone i chłopaki chcą przeczekać okres gwarancyjny, ciężko powiedzieć z kim masz do czynienia
Na początek zrób tak:
- sprawdź jaki masz reduktor
- sprawdź jak jest nawiercony kolektor dolotowy (wkrętki powinny być u podstawy obok wtrysków benzynowych)
Silnik 2e to fullgrupa i nawiercenie kolektora jest ważne. Masz tam krótkie czasy wtrysku więc i wtryski muszą być dość szybkie by wyrobiły na wolnych obrotach i nie telepało Ci autem na biegu jałowym.
Z tanich wtrysków które nie wymagają kalibracji masz RegFast i AC W01 (ze wskazaniem na AC bo są trochę szybsze, co nie zmienia faktu że i na Regach pojedzie). Z wyższej półki to Hana i Baracuda.
Pytanie też jaki masz juz przebieg na LPG i jak wyglądało strojenie Twojej instalacji?
A tutaj masz link do poczytania: http://lpg-forum.pl/podstawy-montazu-i- ... 32594.html
Jak Cie zaciekawi to na tym forum masz kopalnie wiedzy a i o pomoc w odnalezieniu polecanego fachowca z prawdziwego zdarzenia w Twojej okolicy też nie trudno.
Trochę dziwne że ciągle wkładają Ci nowe wtryskiwacze i nie możesz trafić na sprawny komplet. Chyba że są regenerowane/czyszczone i chłopaki chcą przeczekać okres gwarancyjny, ciężko powiedzieć z kim masz do czynienia
Na początek zrób tak:
- sprawdź jaki masz reduktor
- sprawdź jak jest nawiercony kolektor dolotowy (wkrętki powinny być u podstawy obok wtrysków benzynowych)
Silnik 2e to fullgrupa i nawiercenie kolektora jest ważne. Masz tam krótkie czasy wtrysku więc i wtryski muszą być dość szybkie by wyrobiły na wolnych obrotach i nie telepało Ci autem na biegu jałowym.
Z tanich wtrysków które nie wymagają kalibracji masz RegFast i AC W01 (ze wskazaniem na AC bo są trochę szybsze, co nie zmienia faktu że i na Regach pojedzie). Z wyższej półki to Hana i Baracuda.
Pytanie też jaki masz juz przebieg na LPG i jak wyglądało strojenie Twojej instalacji?
A tutaj masz link do poczytania: http://lpg-forum.pl/podstawy-montazu-i- ... 32594.html
Jak Cie zaciekawi to na tym forum masz kopalnie wiedzy a i o pomoc w odnalezieniu polecanego fachowca z prawdziwego zdarzenia w Twojej okolicy też nie trudno.
- TheDoctor
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 22:12
- Lokalizacja: Mieroszów/Rybnik
- Kontakt:
2e problem z wtryskiwaczami
Okres gwarancyjny skończył już się dawno, a oni mi wymieniają wtryski i dają nową gwarancję na wtryskiwacze.
Na LPG już jeżdżę ok 40 tyś. km, co do strojenia to nie mam pojęcia jak przebiegało.
Będę w takim razie chłoną wiedzę z forum wskazanego wyżej ale będzie to ciężki bój.
Na LPG już jeżdżę ok 40 tyś. km, co do strojenia to nie mam pojęcia jak przebiegało.
Będę w takim razie chłoną wiedzę z forum wskazanego wyżej ale będzie to ciężki bój.
Pozdroofki
TheDoctor
TheDoctor
-
- Forum Master
- Posty: 1065
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
- Lokalizacja: SRC
2e problem z wtryskiwaczami
Uderz na lpg-forum.pl do uzytkownika: Szymdi,Marek_07,Silesia Cars.Wszyscy sa ze śląska odpowiednio:Gliwice,Mysłowice,Katowice.Pomoga Ci -znaja sie na tym,a o fachowcow dobrych ciezko i wiem cos o tym:]
Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości