czasami zawiesza obroty na 2k rpm

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

czasami zawiesza obroty na 2k rpm

Post autor: killah » pn cze 16, 2014 20:02

Siema,

Coś niedobrego zaczyna się dziać z moim golfikiem 1.8 AAM LPG

Jak jadę i z wysokich obrotów wrzucę luz np z 3 biegu 2,5 k rpm i się zatrzymam to silnik będzie pracować nadal na ok 2k obrotów. Jak np przełączę na benzynę to obroty spadną do normalnych chociaż może troszkę są nierówne a po przełączeniu z powrotem na gaz są już troszkę wyższe niż na benzynie ale nie dużo czyli prawie wraca do normalności.

Ktoś powiedział mi że to może być lewe powietrze. pytanie tylko co ma to za znaczenie w silniku bez przepływomierza?

Dzięki z góry za jakieś podp.

Pzdr


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

red_devil25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1065
Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
Lokalizacja: SRC

czasami zawiesza obroty na 2k rpm

Post autor: red_devil25 » pn cze 16, 2014 22:23

mialem podobnie nie chcial zejsc z 2tys obrotow -wina byla uszczelka podstawy wtrysku


Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: czasami zawiesza obroty na 2k rpm

Post autor: killah » wt cze 17, 2014 07:59

red_devil25 pisze:mialem podobnie nie chcial zejsc z 2tys obrotow -wina byla uszczelka podstawy wtrysku
kiedyś coś czytałem o tej uszczelce i w sumie objawy pasują. Zwłaszcza że jest za przepustnicą i teraz dopiero zrozumiałem dlaczego lewe powietrze może jednak powodować takie cyrki :) Od zawsze autko dziwnie chodziło na zimnym i może to też być tym spowodowane.

Znalazlem poradę na forum - wygląda na łatwe zadanie:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166588" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy silikon wysokotemperaturowy będzie ok? Bo trochę sie boję że się rozpuści pod wpływem ciepła i będzie kiszka.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

red_devil25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1065
Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
Lokalizacja: SRC

czasami zawiesza obroty na 2k rpm

Post autor: red_devil25 » wt cze 17, 2014 13:56

LEpiej kupic Dirko Elring zamiast silikonu robi dobra robote,Wymiana tej uszczelki podstawy wtrysku jest prosta.Kosztowalo chyba od 50zl 2lata temu.


Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG-dotyczy tylko inst.lpg”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości