Strona 1 z 1

Podczas jazdy ukręciła się śruba na wale i narobiła bałaganu

: wt kwie 24, 2007 13:29
autor: Danny
No i właśnie 8m-cy po wymianie wszystkich pasków, napinaczy, rolek, olejów, filtrów padła śruba w moim VW Passacie B4 1.9 TDI bez żadnych oznak. Myślałem że czeka mnie zmiana silnika ale okazało się że popękały szklanki, zawory się pokrzywiły, głowica nieruszona, tłoki całe. Autko w trakcie naprawy lecz mam pytanie. Słyszałem, że takie coś się zdarza w Passatach i że gdybym asekuracyjnie wymienił uszczelniacze na wale to przy okazji można by było wymienić śrubę. Czy to poprostu pech czy niedoplinowanie wymiany śruby?? Dodam ze nigdy nie jeździłem na opałówce i o autko dbam wg wszelkich prawideł sztuki jazdy na ON i silnika z turbiną i do tej pory było miód malina.

Pozdro

: śr kwie 25, 2007 08:25
autor: barca90
Chyba przy wymianie źle była dokręcona śruba i dlatego ją urwało (domyśalm sie że chodzi o wał korbowy) Jak najbardziej trzeba wymienić oringi od strony rozrządu + nowa śruba i kółeczko. Trzeba sprawdzić też końcówką wału czy nie ma jakiegoś bicia. Generalnie to miałeś szczęście. Pozdrawiam.