Strona 1 z 1
Ciśnienie doładowania AAZ - jaka wartość?
: pn kwie 23, 2007 18:59
autor: krzysiogreg
Witam!
Wiem że to pewnie było wałkowane na forum wiele razy ale chciałbym wprost dowiedzieć się jakiej wartosci doładowanie macie w swoich AAZ'ach?
U mnie wskaźnik przy cieżkim bucie pokazuje jakieś ~0,6 bar, mam delikatnie podciągniętą dawkę i wywalony kat
Do ilu mozna by podnieść wiaterek z turbo? Zależy mi na żywotnosci mojego Golfera a także na ekonomice (choć 7l/100km moge przeżyć

))
Dzięki za odpowiedzi
PS. niedługo wstawie fotostory z instalacji turbo wskaźnika

: pn kwie 23, 2007 19:41
autor: loti2
Jakie bezpieczne cisnionko mozna podkrecic na K03(troszke juz zmeczonej z reszta)???
: pn kwie 23, 2007 20:22
autor: souler
0.6 czyli fabryczka. no to tak na 1 bar by wypadalo i troche wiecej koksu, zeby czasem dymka puscil, bo jak nie ma dymu to nie jedzie

: pn kwie 23, 2007 20:30
autor: krzysiogreg
hehe jutro sie zabieram za koksowanie mojej golfiny choc przeraża mnie kręcenie pompą "na oko":) Swego czasu przestawiłem LDA pina w położenie skrajne tj maksymalnym wycieciem w strone tego... poprzecznego pina

Efekt co prawda był piorunujący ale za autkiem batory! Fakt: nie kreciłem suszary - nie miałem manometru.
Tym razem chce w miare dokładnie zegrac wszystkie parametry

Faktycznie regulacja dawki polega na kreceniu na oko tym LDA i sprawdzaniu bąka za autem w czasie butowania? czy to tylko taka przenośnia?
Aporpo; doładowanie w turbo KKK (chyba K14) reguluje sie krecąć śrubką (imbusem) w takiej puszce?
heh sorry za słownictwo ale miałem na mysli zawór wastegate. Nie myle się?
: wt kwie 24, 2007 18:32
autor: krzysiogreg
tomcio666 pisze:krzysiogreg pisze:doładowanie w turbo KKK (chyba K14) reguluje sie krecąć śrubką (imbusem) w takiej puszce?
jeśli w puszce jest imbus z nakrętką do kontry to nim się reguluje ciśnienie właśnie,
krzysiogreg pisze:Faktycznie regulacja dawki polega na kreceniu na oko tym LDA i sprawdzaniu bąka za autem w czasie butowania?
jeszcze trzeba śrubkami pokręcić oprócz LDA
no tak
dziś podciągnałem troszku suszarke, mam ok 0,75 bar i delikatnie podciągnąłem dawke na LDA (w strone wiekszego wyciecia). Tylko że tą śrubkę w puszce wkręciłem prawie do końca, nie wiem czemu nie uzyskałem wiecej...
Tak w sumie to nie zauważyłem zadnej poprawy moze troche sie lepiej od dolnych obrotów zbiera (sic!) ale to pewnie tylko autosugestia
Mógłby ktoś podpowiedzieć którą dygnąć śrubką by uzyskac lepszy efekt?
: wt kwie 24, 2007 20:29
autor: zaprzal
i jeszcze pin z dobrym wycieciem, bo fabryczny w 1.9 sie do dlubania nie nadaje
: wt kwie 24, 2007 20:48
autor: krzysiogreg
zaprzal pisze:i jeszcze pin z dobrym wycieciem, bo fabryczny w 1.9 sie do dlubania nie nadaje
U mnie jakiś podejrzany ten pin niby nie prosty jak na fotkach ale tez nie taki stożkowy jak w 1.6TD...
Czyżby takie wkładali do AAZ z początków producji?
[ Dodano: 24 Kwi 2007 20:50 ]
tomcio666,
tomcio666 pisze:tak jak pisaliśmy 1-1.2 bar
ale u mnie juz prawie do konca w "gruche" to waste gate wkręcone