Ciśnienie doładowania AAZ - jaka wartość?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Ciśnienie doładowania AAZ - jaka wartość?

Post autor: krzysiogreg » pn kwie 23, 2007 18:59

Witam!

Wiem że to pewnie było wałkowane na forum wiele razy ale chciałbym wprost dowiedzieć się jakiej wartosci doładowanie macie w swoich AAZ'ach?

U mnie wskaźnik przy cieżkim bucie pokazuje jakieś ~0,6 bar, mam delikatnie podciągniętą dawkę i wywalony kat :bigok:


Do ilu mozna by podnieść wiaterek z turbo? Zależy mi na żywotnosci mojego Golfera a także na ekonomice (choć 7l/100km moge przeżyć ;)))

Dzięki za odpowiedzi :pub:

PS. niedługo wstawie fotostory z instalacji turbo wskaźnika :)


Volkswagen - das auto

loti2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 16, 2006 13:02
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: loti2 » pn kwie 23, 2007 19:41

Jakie bezpieczne cisnionko mozna podkrecic na K03(troszke juz zmeczonej z reszta)???



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn kwie 23, 2007 20:22

0.6 czyli fabryczka. no to tak na 1 bar by wypadalo i troche wiecej koksu, zeby czasem dymka puscil, bo jak nie ma dymu to nie jedzie :bajer:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » pn kwie 23, 2007 20:30

hehe jutro sie zabieram za koksowanie mojej golfiny choc przeraża mnie kręcenie pompą "na oko":) Swego czasu przestawiłem LDA pina w położenie skrajne tj maksymalnym wycieciem w strone tego... poprzecznego pina :) Efekt co prawda był piorunujący ale za autkiem batory! Fakt: nie kreciłem suszary - nie miałem manometru.

Tym razem chce w miare dokładnie zegrac wszystkie parametry :)
Faktycznie regulacja dawki polega na kreceniu na oko tym LDA i sprawdzaniu bąka za autem w czasie butowania? czy to tylko taka przenośnia?

Aporpo; doładowanie w turbo KKK (chyba K14) reguluje sie krecąć śrubką (imbusem) w takiej puszce?
heh sorry za słownictwo ale miałem na mysli zawór wastegate. Nie myle się?


Volkswagen - das auto

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » wt kwie 24, 2007 18:32

tomcio666 pisze:
krzysiogreg pisze:doładowanie w turbo KKK (chyba K14) reguluje sie krecąć śrubką (imbusem) w takiej puszce?
jeśli w puszce jest imbus z nakrętką do kontry to nim się reguluje ciśnienie właśnie,
krzysiogreg pisze:Faktycznie regulacja dawki polega na kreceniu na oko tym LDA i sprawdzaniu bąka za autem w czasie butowania?
jeszcze trzeba śrubkami pokręcić oprócz LDA
no tak :)

dziś podciągnałem troszku suszarke, mam ok 0,75 bar i delikatnie podciągnąłem dawke na LDA (w strone wiekszego wyciecia). Tylko że tą śrubkę w puszce wkręciłem prawie do końca, nie wiem czemu nie uzyskałem wiecej...

Tak w sumie to nie zauważyłem zadnej poprawy moze troche sie lepiej od dolnych obrotów zbiera (sic!) ale to pewnie tylko autosugestia :)

Mógłby ktoś podpowiedzieć którą dygnąć śrubką by uzyskac lepszy efekt?


Volkswagen - das auto

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 24, 2007 20:29

i jeszcze pin z dobrym wycieciem, bo fabryczny w 1.9 sie do dlubania nie nadaje


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » wt kwie 24, 2007 20:48

zaprzal pisze:i jeszcze pin z dobrym wycieciem, bo fabryczny w 1.9 sie do dlubania nie nadaje
U mnie jakiś podejrzany ten pin niby nie prosty jak na fotkach ale tez nie taki stożkowy jak w 1.6TD... :chytry:

Czyżby takie wkładali do AAZ z początków producji?

[ Dodano: 24 Kwi 2007 20:50 ]
tomcio666,
tomcio666 pisze:tak jak pisaliśmy 1-1.2 bar
ale u mnie juz prawie do konca w "gruche" to waste gate wkręcone


Volkswagen - das auto

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości