Strona 1 z 2

mocno kopci na siwo

: ndz kwie 22, 2007 22:19
autor: Górsky
Dzisiaj miałem problem z odpaleniem auta, trzeba dłużej kręcić, żeby odpalił, a po odpaleniu przez chwile mocno kopci na siwo. Po chwile przestaje kopcić, ale przy przegazowaniu go na postoju tak do 3,5-4tyś obrotów znowu zakopci na siwo, w czasie jazdy tego nie zauważyłem. Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Sprawdzałem czy oleju nie ubywa, ale na bagnecie zabardzo nie zauważyłem różnicy. Co może być tego przyczyną??pierścienie do wymiany czy coś innego?? I na jakie koszta muszę się przygotować przy naprawie??
Z góry dzięki za pomoc :-)

: ndz kwie 22, 2007 22:33
autor: giet
Napisałem posta, ale skasowałem. Nie zauważyłem, że masz azz, myslalem że TDi - nie pomoge:(

: ndz kwie 22, 2007 22:36
autor: vw-gorol
Kiedys tez mialem takie cos Okazalo sie ze scial sie klin na kole pasowym i przestawil sie rozrzad Mnie to kosztowalo 700 zl A tyle dlatego ze trzy zwory sie uszkodzily Tak ze udaj sie jak najszybciej do dobrego specjalisty od disli Jezeli z zaworami nic Ci sie nie stalo to w 300 zl powinienes sie zmiescic

[ Dodano: 22 Kwi 2007 22:37 ]
[quote="giet"]Podepnij pod VAG'a, a prawde ci powie... Chyba pompa wtryskowa - nastawnik, ale to tylko przypuszczenia. Są mądrzejsi odemnie na tym forum... i napewno bedą wiedzieć, co dolega twojemu VWejowi.

W AAZ VAG nie pomoze bo tam niema komputera

: ndz kwie 22, 2007 22:45
autor: giet
vw-gorol pisze: Dodano: 22 Kwi 2007 22:37 ]
giet pisze:Podepnij pod VAG'a, a prawde ci powie... Chyba pompa wtryskowa - nastawnik, ale to tylko przypuszczenia. Są mądrzejsi odemnie na tym forum... i napewno bedą wiedzieć, co dolega twojemu VWejowi.

W AAZ VAG nie pomoze bo tam niema komputera

Dlatego skasowałem posta:), nie zorientowałem sie na czas.

Pozdraiwam

: pn kwie 23, 2007 10:34
autor: pablo2303
Dokładnie VW-Gorol, może to byc klin na wale, ale mogła się tylko śróba poluzować (tak jak u mnie) w każdym razie to bym sprawdził natychmiast!!!!!!!!!!!!!!!

: pn kwie 23, 2007 12:51
autor: g_siekierda
oprócz ścinania klina może być jeszcze źle ustawiony kąt wtrysku lub padnięte świece żarowe

: pn kwie 23, 2007 15:12
autor: Paweł NPI
g_siekierda pisze:oprócz ścinania klina może być jeszcze źle ustawiony kąt wtrysku lub padnięte świece żarowe
A co maja świece żarowe do kopcenia na ciepłym silniku?? :bajer:

: pn kwie 23, 2007 15:35
autor: Maciuś01
Od razu maseczkę do góry i zobacz koło pasowe!!!!

Na moje to już możesz odstawiać do mechanika.

: pn kwie 23, 2007 22:37
autor: Górsky
a więc tak, dzisiaj oglądał to mechanik i stwierdził, że napewno coś z tym klinem przy kole pasowym... Jutro z rana odstawiam autko do warsztatu... Z tego co mówił mechanik, to jeśli jeszcze nic poważnego się nie stało to zmieszcze się w ok.250zł, a jeśli już coś poważniejszego się stało to koszta będą dużo większe...

: pn kwie 23, 2007 23:24
autor: twardy
Nie chce straszyc ale u mnie koszty były powyżej 1000.
Wymiana wałka , nowe koło zębate ,pompa wody, uszczelki, nowe pasowe + cały rozrząd i robocizna .

: wt kwie 24, 2007 00:15
autor: Górsky
twardy pisze:Nie chce straszyc ale u mnie koszty były powyżej 1000.
Wymiana wałka , nowe koło zębate ,pompa wody, uszczelki, nowe pasowe + cały rozrząd i robocizna .
dokładnie z tego co się dowiedziałem to może wyjść ok.1500zł :-( więc powoli zastanawiam się nad swapem na 1Z...

: wt kwie 24, 2007 00:41
autor: Darass
e tam 1500zł. po co zaraz zakładać najczarniejszy scenariusz? ja sie zmieściłem w 600zł ze zrobieniem wtrysków, sprawdzeniem pompy wtryskowej, kółkiem, śruba, paskiem rozrządu i robocizną.

u innego mechanika koszt robocizny (szlif wału) + kółko + śruba to 350zł a gdzie tu 1500zł? no ludzie. za 1000zł sie dostanie cały silnik.

: wt kwie 24, 2007 01:47
autor: twardy
Darass pisze:1000zł sie dostanie cały silnik.
tylko jaki silnik i do czego.?
na allegro ceny od 2500zł http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=187587799
trzeba jeszcze policzyć przekładke , chyba że sie samemu zrobi :hmm:

: wt kwie 24, 2007 14:54
autor: Darass
twardy pisze:
Darass pisze:1000zł sie dostanie cały silnik.
tylko jaki silnik i do czego.?
na allegro ceny od 2500zł http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=187587799
trzeba jeszcze policzyć przekładke , chyba że sie samemu zrobi :hmm:
z tym silnikiem to akurat tak palnałem. ale to 1500zł za robote wału to grube przegięcie. ja napisałem, u mnie to kosztuje 350zł, to gdzie reszta 1150zł? chyba ze mowa o remoncie całego silnika :smoke: