Powietrze w przewodach paliwowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Powietrze w przewodach paliwowych
Witam!!
Mam pytanie ostatnio powiedziano mi ze pecherzyki jakie czasami przepływają przez przewód od filtra paliwa do pompy są nieporzadane i mogą one być przyczyną spadku mocy np przy wyzszych pręd.obr. Mam pytanie czy to prawda i gdzie może tkwić przyczyna tego powietrza oprócz samego filtra.Szukać zaczynając od samego zbiornika??
Dzieki z góry.Pozdro
Mam pytanie ostatnio powiedziano mi ze pecherzyki jakie czasami przepływają przez przewód od filtra paliwa do pompy są nieporzadane i mogą one być przyczyną spadku mocy np przy wyzszych pręd.obr. Mam pytanie czy to prawda i gdzie może tkwić przyczyna tego powietrza oprócz samego filtra.Szukać zaczynając od samego zbiornika??
Dzieki z góry.Pozdro
silnik może nawet szarpać...stahu pisze:Witam!!
Mam pytanie ostatnio powiedziano mi ze pecherzyki jakie czasami przepływają przez przewód od filtra paliwa do pompy są nieporzadane i mogą one być przyczyną spadku mocy np przy wyzszych pręd.obr
od zbiornika......najczęściej wina leży po stronie oringów przy filtrze paliwa...stahu pisze:gdzie może tkwić przyczyna tego powietrza oprócz samego filtra.Szukać zaczynając od samego zbiornika??
więc ostatnio pęcherzyki zagościły u mnie po wymianie filtru paliwa, problem był taki że robił a się tak jakby piania w tym dolnym przewodzie paliwowym, nie pomogło odpowietrzanie przez wtryski, zacząłem szukać przyczyny a nie usuwać skutki, przyczyna była jak w 90% przypadków czyli nieszczelność przy tym zaworku na filtrze paliwa którego blokuje się zawleczką, mianowicie uszczelka (powinno się wymieniać ją wraz z wymianą całęgo filtru) musiała nie wejśc dokładnie na swoje miejsce także była jakaś tam przerwa przez którą dostawało się powietrze i efekt był taki a nie inny, zdjąłem cały zaworek, ustawiłem uszczelkę na właściwym miejscu nałożyłem zaworek zwracając szczególną uwagę na położenie uszczelki ( tym razem weszło idealnie, nie trzeba było sięgać po pomoc śrubokreta) z łatwością nałożem zawleczkę, odpaliłem i układ sam się odpowietrzył po chwili.
Moim błedem na początku było również to że nie zalałem filtru paliwem (ta czynność bardzo pomaga)
wg mnie to tutaj tkwi szkopuł, jakby to jednak nie było to, to szukaj od zbiornika ze wskazaniem na pompę paliwa.
Pozdro
Moim błedem na początku było również to że nie zalałem filtru paliwem (ta czynność bardzo pomaga)
wg mnie to tutaj tkwi szkopuł, jakby to jednak nie było to, to szukaj od zbiornika ze wskazaniem na pompę paliwa.
Pozdro
No witam.Mam nowy filt paliwa,zresztą na poprzednim też było to samo...pęchcerzyki...oring raczej nie występuje jako osobna część do kupienia tak mi powiedzieli w sklepach.Ten oring który jest pod powrotem z pompy.Moze to właśnie cały ten powrót cos pierdaczy...dobra czyli nie ma innej możliwości zapoowietrzania sie układu oprócz filtra???
Pozdro!!
Pozdro!!
oring kup w ASOstahu pisze:No witam.Mam nowy filt paliwa,zresztą na poprzednim też było to samo...pęchcerzyki...oring raczej nie występuje jako osobna część do kupienia tak mi powiedzieli w sklepach.Ten oring który jest pod powrotem z pompy.Moze to właśnie cały ten powrót cos pierdaczy...dobra czyli nie ma innej możliwości zapoowietrzania sie układu oprócz filtra???
Pozdro!!
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Ja mam większy problem. Wymieniłem już filtr na taki bez podgrzewacza, wymieniłem przewody paliwowe idące z filtra do silnika (do pompy wtryskowej i nadmiarowy), a powietrze zapitala mi w przezroczystym wężyku jak odejmę gazu po przygazowaniu.
Chyba jutro trza będzie prześledzić cały przewód, na wszelki przypadek jeszcze odpowietrzę nowy filtr. Jakieś sugestie?
Chyba jutro trza będzie prześledzić cały przewód, na wszelki przypadek jeszcze odpowietrzę nowy filtr. Jakieś sugestie?
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Już znalazłem problem, jak zwykle całość siedziała w małej pie........j śrubce. Panowie inżynierowie z FILTRONA nie wpadli na pomysł uszczelnienia śrubki odpowietrznika w filtrze paliwa (ta u góry filtra). Dali tylko metalową podkładkę, co skutkowało tym, że pompa zapowietrzała się nieziemsko. Odrobina taśmy teflonowej i na razie problem z głowy
Zobaczymy jutro rano jak będzie odpalał, popatrzę jeszcze na wężyk czy powietrze w nim nie leci (dziś już nie leciało jak odpowietrzyłem filtr).
Pozdrawiam.
Zobaczymy jutro rano jak będzie odpalał, popatrzę jeszcze na wężyk czy powietrze w nim nie leci (dziś już nie leciało jak odpowietrzyłem filtr).
Pozdrawiam.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości