Padaja pompy wtryskowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

redfel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 19:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Padaja pompy wtryskowe

Post autor: redfel » czw kwie 19, 2007 19:28

Witam, może ktoś jest w stanie mi pomóc, bo mechanicy rozkładają ręce...
Mam Audi 80 cabrio `93, które kiedyś było w benzynie a teraz jest 1.9TD z golfa i jak kupiłem to auto za 5 dni padła pompa. Kupiłem używaną za 700pln niby sprowadzana z Austrii w dobrym stanie i ...padła po 2 dniach. Autem zajęli się inni mechanicy na codzień pracujący w serwisie Renault, dali 3 pompe i jeżdżili moim autkiem 6 dni, ja odebrałem wóz w południe a parę godzin póżniej już go holowałem znowu.
Zamówiłem 4 pompę wtryskową!!!
Wszystko fajnie ale powiedzcie mi co może być przyczyną bo już siedzę w długach po uszy.
Z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony czw kwie 19, 2007 19:56 przez redfel, łącznie zmieniany 1 raz.



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw kwie 19, 2007 19:31

Paliwko? Może wciąż masz benzyne w baku :blush: Dziwne żeby pompa tak nagle padła i to juz w takich ilościach...



redfel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 19:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: redfel » czw kwie 19, 2007 19:49

raczej nie bo te auto (niby) pół roku tak jeżdżi (ja mam je miesiąc), pozatym nie robiłem nic co mogłoby do tego doprowadzić, paliwo ze stacji, normalna jazda a nagle gaśnie i nie oddycha...



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pt kwie 20, 2007 08:35

redfel ja bym na Twoim miejscu zmienił filtr paliwa i wyczyścił dobrze zbiornik paliwa i przewody. Może ktoś Ci jakiegoś syfu podsypał? Np. zazdrosny o kabrioleta sąsiad:)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt kwie 20, 2007 08:46

Odpisz własnie jakie sa objawy, ja miałem kiedys MKIII D i miał 660tys km i pompa nie robiona tylko uszczelniana była przez ten cały okres, teraz tez mam TD ale pompa chodzi jak nówka, mam kolege co ma MK III TD i 360 tys km i tez autko i pompa sprawna. Czasami sie zdarza ze po kiepskim paliwku te pompy padna ale to musi troszke trwac- bo to sa silniki odporne na złą jakośc paliwa, mozę trafiłes juz na wymieniane pompy-czyli niesprawne. Wiem, ze te silniki nie lubią bezsiarkowego paliwa.



redfel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 19:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: redfel » pt kwie 20, 2007 20:17

Objawy są takie, że poprostu auto jedzie normalnie i samo od siebie staje bez ostrzeżenia. Można je holować, płakać a i tak nie odpali. W każdej pompie jest taki bolec wyłamany. Niewiem od czego to jest. Ostatnio paliwo od razu na stacji tankowałem żeby mieć pewność jednak to też nic nie dało. Tym razem mam zamiar wypłukać zbiornik paliwa, pociągnąć nowe przewody z tekelanu od baku do pompy i dołożyć dodatkowy filtr. Jeśli historia sie powtórzy to niewiem. I tak to jest o 3 pompy za dużo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 206 gości