Problem z predkością
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z predkością
Witam wszystkich
Autko to mk3 tdi 90km 94r silnik 1z
Mam problem z autkiem! Jakies 2 miesiace temu czyscilismy z ojcem wtryski wykrecajac je, rozkrecajac i dokladnie czyscilismy poszczegolne czesci! wykrecalem takze swiece zarowe i czyscilem ja szczotka druciana i niewie mczy to nie byl blad! Ojciec zna sie na wtryskach bo pracuje na statkach gdzie maja kompresory na wtryskach i ma tam czesto z nimi stycznosc! Otoz po zamantowaniu wszystkiego auto jezdzi ale na 4 biegu predkosc max to 100 km/ h a na 5 120km/h czasem jakby go cos przepchalo i idzie do tych 140 ale jest ciezko i naprawde musi sie rozkrecic! Wczesniej auto nawet smigalo mi na auatostradzie 180 i ladnie przyspieszalo:) A teraz muli! na 1,2 i 3 niby wszystko ok bo przyspiesza itp! 3 miesiace teamu byla wymieniona turbina bo niestety ale stara sie zajechala! Przy okazji zostal wyrzucony katalizator i lacznik elastyczny! autekiem jezdze tak od 2 miechow w cyklu miejskim ale jak jade na trase to jest koszmar!! Niewiem po czyjej stronie lezy wina czy mzoe cos z wtryskami sie stalo, moze koncowki sa dojechane i jakies dziurki pozapychane! ! A moze to wina swiec i ktoras jest dojechana lub sie uszkodzial bo niewiem czy wogole mozna czyscic je w jakis sposb (mialy bialy nagar jakby kamien) samochod odpala jakby normalnie i neiwiem czy swiece maja wplyw na jazde! Z tego co sie orientuje to w tdi jest samozaplon i swiece slusza tylko do rozruchu auta!
Wiecie wolalbym aby ktos podal jakies propozycje i mzoe okreslil blizej co to jest bo niechce ladowac kasy niepotrzebnie w bloto!moze ktos mial podoba sytuacje! Wczoraj sprawdzialem zawro n75 laczac 2 przewody od niego czerwony z niebieskim i sytuacja jest taka sama! dlaje nie idzie jak powinien! teraz niewiem co zrobic bo ojciec chce dzis wymienic swiece na orginalne Vw i tu sie z nim kluce bo moim zdaniem nie oplaca sie ladowac swiec po 70 zl za sztuke.. co o tym myslicie? jak sie ma beru do Vw chodzi o swiece..
Dzieki i licze na pomoc
Autko to mk3 tdi 90km 94r silnik 1z
Mam problem z autkiem! Jakies 2 miesiace temu czyscilismy z ojcem wtryski wykrecajac je, rozkrecajac i dokladnie czyscilismy poszczegolne czesci! wykrecalem takze swiece zarowe i czyscilem ja szczotka druciana i niewie mczy to nie byl blad! Ojciec zna sie na wtryskach bo pracuje na statkach gdzie maja kompresory na wtryskach i ma tam czesto z nimi stycznosc! Otoz po zamantowaniu wszystkiego auto jezdzi ale na 4 biegu predkosc max to 100 km/ h a na 5 120km/h czasem jakby go cos przepchalo i idzie do tych 140 ale jest ciezko i naprawde musi sie rozkrecic! Wczesniej auto nawet smigalo mi na auatostradzie 180 i ladnie przyspieszalo:) A teraz muli! na 1,2 i 3 niby wszystko ok bo przyspiesza itp! 3 miesiace teamu byla wymieniona turbina bo niestety ale stara sie zajechala! Przy okazji zostal wyrzucony katalizator i lacznik elastyczny! autekiem jezdze tak od 2 miechow w cyklu miejskim ale jak jade na trase to jest koszmar!! Niewiem po czyjej stronie lezy wina czy mzoe cos z wtryskami sie stalo, moze koncowki sa dojechane i jakies dziurki pozapychane! ! A moze to wina swiec i ktoras jest dojechana lub sie uszkodzial bo niewiem czy wogole mozna czyscic je w jakis sposb (mialy bialy nagar jakby kamien) samochod odpala jakby normalnie i neiwiem czy swiece maja wplyw na jazde! Z tego co sie orientuje to w tdi jest samozaplon i swiece slusza tylko do rozruchu auta!
Wiecie wolalbym aby ktos podal jakies propozycje i mzoe okreslil blizej co to jest bo niechce ladowac kasy niepotrzebnie w bloto!moze ktos mial podoba sytuacje! Wczoraj sprawdzialem zawro n75 laczac 2 przewody od niego czerwony z niebieskim i sytuacja jest taka sama! dlaje nie idzie jak powinien! teraz niewiem co zrobic bo ojciec chce dzis wymienic swiece na orginalne Vw i tu sie z nim kluce bo moim zdaniem nie oplaca sie ladowac swiec po 70 zl za sztuke.. co o tym myslicie? jak sie ma beru do Vw chodzi o swiece..
Dzieki i licze na pomoc
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
co do swiec wloz NGK i bedzie cacy ale swiece zalaczaja sie jak jest ponizej +5 stopni tak to dziala bez nich
mysle ze zalatwiles sobie wtryski rozkrecajac je
trzeba by sie podpiac pod kompa i sprawdzic co jest nie teges
mysle ze zalatwiles sobie wtryski rozkrecajac je
trzeba by sie podpiac pod kompa i sprawdzic co jest nie teges
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: Problem z predkością
a czy nie zdejmowaliście jakiś innych weżyków od innych podzespołówAsus18 pisze:po zamantowaniu wszystkiego auto jezdzi ale na 4 biegu predkosc max to 100 km/ h a na 5 120km/h czasem jakby go cos przepchalo i idzie do tych 140 ale jest ciezko
sprawdźcie czy wszystkie wężyki idące do wszelkich zaworków czy są na miejscu
czy nie są gdzieś pęknięte,
na razie sadzimy tutaj tylko teorie i w sumie bez podpinania do VAGa sie nie obejdzie
świecami zajmiemy sie pozniej
po co od razu kupować, najpierw warto byłoby je sprawdzić czy wogóle grzejąAsus18 pisze:ojciec chce dzis wymienic swiece na orginalne Vw i tu sie z nim kluce bo moim zdaniem nie oplaca sie ladowac swiec po 70 zl za sztuke
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Mac
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: śr kwie 11, 2007 02:19
- Lokalizacja: mazury
- Auto: Mk2 Tdi
- Silnik: AFN
- Kontakt:
swiece zostaw w spokoju,nie maja nic do tego,a jak juz to orginał tez jest beru wiec nie przepłacaj!moze to byc wina wtryskow ale tez nie koniecznie.podłacz sie pod vaga i posprawdzaj poszczegolne parametry.jak masz z kad to podstaw druga przepływke!ja osobiscie miałem tak samo kiedy turbina była zasyfiona i przeładowywała,wtedy komputer przechodzi w tryb awaryjny i go zamula!podłacz koniecznie pod kompa
Wtrysków w ydi nie da się ustawić metoda garażową...dobre.... bardzo dobre... i nader prawdziwe! Dodam że wtrysków w TDI się nie rozkręca i nie czyści!! Mogą to robić tylko specjalisci w wysoce wyspecjalizowanych warsztatach i wręcz labolatoryjnych warunkach. Sa tacy co wymieniają koncówki i ogolnie regenerują wtryski tylko że jest to i tak nieopłacalne.(jest bodajze jeden gościu w polsce co potrafi zregenerować wtryski z tdi ,inni to szarlataneria..) Lepiej kupić nówki, koszta takich z ASV to ok 700zł na allegro.
Niejednokrotnie wystarczy wykręcić wtryski, wkręcić z powrotem i kapa.... Badziewie jest tak czułe na najmniejsze zabrudzenie. Jeśli z wtryskami nic się nie dzieje to lepiej nie ruszać a tym bardziej rozkręcać. Czytałem o przypadku że gościu wyjął wtryski koncówki przeczyścił szczotką drucianą zamontował a następnie......... musiał kupić nowe za kilka stówek.
Swiece żarowe nie mają nic wspólnego z prędkością, wspomagają tylko rozruch silnika poniżej pewnej temp.
Oczywiście mogła tez przypadkowo szczelić Ci przepływka, i niestety najlepiej zdiagnozowac silnik aby wiedzieć dokładnie co szlag trafił....
Niejednokrotnie wystarczy wykręcić wtryski, wkręcić z powrotem i kapa.... Badziewie jest tak czułe na najmniejsze zabrudzenie. Jeśli z wtryskami nic się nie dzieje to lepiej nie ruszać a tym bardziej rozkręcać. Czytałem o przypadku że gościu wyjął wtryski koncówki przeczyścił szczotką drucianą zamontował a następnie......... musiał kupić nowe za kilka stówek.
Swiece żarowe nie mają nic wspólnego z prędkością, wspomagają tylko rozruch silnika poniżej pewnej temp.
Oczywiście mogła tez przypadkowo szczelić Ci przepływka, i niestety najlepiej zdiagnozowac silnik aby wiedzieć dokładnie co szlag trafił....
Niestety swiece sa juz kupione i niedlugo spadam do garazu je montowac! tak czulem ze to nie beda swiece bo one nie powinny miec z tym nic wspolnego! ojciec jeszcze raz rozkrecal dzis wtryski i patrzyl czy nie sa pozapychane dziurki i kazda koncowke sprawdzal wciskajac plyn pod cisnieniem i nic nei jest zapchane i wszystko bylo skaldane tak jak bylo przed rozkreceniem! az mi sie neichce wierzyc ze cos z tymi wtryskami ;/ ze takie czule i wogle! ojciec rozkrecal i skaldal w zyciu wiele wtryskow, na statku w kompresorach i w samochodzie! zawsze wszystko bylo ok! Z przeplywka to raczej nie mzoliwe bo mam jeszcze 2 przeplywki! Jedna jest sprawna i dziala tak jak moja obecnie wlozona! a pierwsza totalnie *#cenzura#* bo auto wogole na niej nie jedzie znaczy sie nie przyspiesza jak powinno! Wezyki sprawdzalem to co widac na wierzchu i wszystko jestok! Zawor N75 tez sprawdzalem i pupa! Zobacze jak dzis bedzie jazda propbna i dam znac!
[ Dodano: 19 Kwi 2007 22:37 ]
po zalozeniu nowych swiec i sprawdzeniu jeszcze raz wtryskow nadal jest to samo! myslice ze to z pewnoscia wtryski?;/ az mi sie neichce wierzyc do konca bo wszystko ok zlozne! a skad ta pewnosc ze jakby to byly wtryski to wogole bym ujechal cos? dziwny objaw bo wydaje sie ze jakby cos byloz wtryskami to wogole by samochod neichcial jezdzica tu jedzie niby normalnie i rozwija predkosc ale tylk odo 120 i nagle jakby w pedale czuc odciecie mocy ;/ i nic nie idzie!
[ Dodano: 19 Kwi 2007 22:37 ]
po zalozeniu nowych swiec i sprawdzeniu jeszcze raz wtryskow nadal jest to samo! myslice ze to z pewnoscia wtryski?;/ az mi sie neichce wierzyc do konca bo wszystko ok zlozne! a skad ta pewnosc ze jakby to byly wtryski to wogole bym ujechal cos? dziwny objaw bo wydaje sie ze jakby cos byloz wtryskami to wogole by samochod neichcial jezdzica tu jedzie niby normalnie i rozwija predkosc ale tylk odo 120 i nagle jakby w pedale czuc odciecie mocy ;/ i nic nie idzie!
Niestety wtryski w kompresorach czy statkach to nie to samo co w tdi.... Starego typu wtryski można rozbierać i wymieniać końcówki, w TDI są już wtryski dwusprężynowe (dawka wstępna i zasadnicza) i konia temu kto je ustawi na igiełke w garażu.(A czułe na syf niemożliwie.....) Nawet serwis Boscha nie za bardzo chce się tego podejmować, choć jest to mozliwe przy pomocy odpowiedniej aparatury. Niestety w Twoim przypadku dobra diagnotyka to podstawa, i bez podpięcia kompa nie wiadomo dokładnie co jest nie tak. Jesli wszystko ok, N75 sprawny, zawór na turbinie się nie zacina (sztanga), czujniki dobre (temp. powietrza, paliwa..) suszarka nie jest padnięta, zawór recyrkulacji spalin nie jest zaciąty i stale otwarty, itd. to pozostaje tylko pompa i wtryski. Ja stawiam na wtryski, choć jesli się będę mylić to tylko na Twoje częście bo koszta wymiany sa niemałe, a pompa jeszcze droższa. Trzeba diagnozowac i wykluczać awarie poszczególnych podzespołow. Nic innego nikt nie poradzi..
nie sądzę jak pada to nie do takiego stopniaKrisT pisze:Oczywiście mogła tez przypadkowo szczelić Ci przepływka
że auto ma muła jak to Asus18 u siebie
u nie pracuje w jakimś awaryjnym trybie non stop
i jasne bez podpięcia do vag nie obędzie sie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 201 gości