Strona 1 z 3
jakie macie cisnienie turbo po wirusie 1Z
: śr kwie 18, 2007 17:00
autor: golfir
witam jak w temacie chciałem zapytac jakie macie cisnienie turbo po wirusie motoru 1Z i przy okazji zapytac czy jest mozliwosc przesuniecia w góre ograniczenia obrotów tak zeby auto kreciło sie np do 4.5 tys bo przy 4 mi staje i zapytam jeszcze czy w 1Z sa te 3 ukryte mapy jak w mk4 AGR i co to są wogóle za mapy?dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
: śr kwie 18, 2007 17:10
autor: dziechu
Ja mam teraz 2400 mBar cisnienia ciaglego (wartosc z logow), cisnienie wzgledne doladowania (po odjeciu atmosferycznego) jest wiec ok. 1400mBar. Nie mam zadnego ograniczenia obrotow silnika. Chyba ze powyzej 5000, bo tam nie sprawdzalem.
: śr kwie 18, 2007 17:26
autor: golfir
a jak to u ciebie mocowo wyglada?
: śr kwie 18, 2007 17:30
autor: dziechu
Jakies 120KM i 300Nm, nie hamowalem auta, ale byly hamowane inne mk3 1Z z tym chipem i tak wychodzilo (np. 124KM)
[ Dodano: 18 Kwi 2007 17:33 ]
zobacz:
http://img114.imageshack.us/img114/2760/g3906ey.jpg
: śr kwie 18, 2007 20:12
autor: KrisT
1Z'ety nie mają ogranicznika obrotów, te silniki z lekko odetkanym dolotem i wydechem spokojnie kręca pod 5 tyś obr.. ale i tak przy 4500 przestają już ciągnąć i dalsze żyłowanie niewiele daje. A po chipie to spoko zakręcą na 5tyś.
Zresztą na samym rezystorze na 1ym i 2 im biegu trzeba uważać bo łatwo wskazówka dobija do czerwonego pola..
Cisnienie na turbinie wg Mastersa w 1Z mozna bezpiecznie podnieść o 250-300mbar, powyżej turbinka będzie już nadto wysilona.
: pt kwie 20, 2007 15:17
autor: golfir
oki a jakie cisnienie dmucha suszarka w serii 1Z?
: pt kwie 20, 2007 15:50
autor: dziechu
1800-1850 mbar
: pt kwie 20, 2007 15:57
autor: golfir
nie no teraz to przegioles bo suszarka w 1Z nie dmucha 1.8 bar!!
[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 15:57 ]
rozerwałoby motor
: pt kwie 20, 2007 15:58
autor: cowboy
nie no teraz to przegioles bo suszarka w 1Z nie dmucha 1.8 bar!!
chodzi o 0,85 Bara + 1 Bar cisnienie atmosferyczne
[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 16:02 ]
rozerwałoby motor
nic by nie rozerwało...
: pt kwie 20, 2007 16:15
autor: Mekto
dziechu, Ja tam bym nie był taki pewny, że na bank jest 125 KM. Nauczyłem się jednego przy tuningu, że kucyki tak łatwo nie wskakują do silnika i dopiero hamownia weryfikuje i stawia na ziemię. Nie twierdzę, że nie masz takiej mocy ale ja też się napalałem i z chipem wyszło mi 112PS a mam turbinę AWX. Okazało się że wtryski nie dają rady ale dopiero hamownia to stwierdziła.
U mnie dmucha jakieś 1.3 bar. Ale to nie turbawka od 1Z.
: pt kwie 20, 2007 16:25
autor: golfir
cowboy chyba napisał wyraznie jedynki takze widziałem co pisza a napiseł 1850mbar a nie 850 takze nie jestem na tyle ułomny zeby nie wpasc na to w zwyklym TD 1.6 z mkII dmucha ok 0.7 a chyba mi nie powierz ze moto 1.8 bara znosiłby bez problemu....?
: pt kwie 20, 2007 16:52
autor: uysy
Mekto pisze:dziechu, Ja tam bym nie był taki pewny, że na bank jest 125 KM
Oczywiście, że nie ma...
najmocniejszy (98PS seria) 1Z na tych nastawach wyszedł 120PS - UWAGA, PISZĘ O PRAWDZIWEJ HAMOWNI
Dziechu ma tendencje do zaokrąglania
Oczywiste, że seryjny lader nie napompuje 1,4bar po całym zakresie
Mam wakacje więc nie otwieram firmowego komputera ale nigdzie tam chyba nawet 1,3 nie zadałem
Mimo, iż to harcore vibes
: pt kwie 20, 2007 17:22
autor: zaprzal
golfir pisze:a chyba mi nie powierz ze moto 1.8 bara znosiłby bez problemu....?
wyobraz sobie, ze by znosilo
: pt kwie 20, 2007 17:33
autor: uysy
zaprzal pisze:wyobraz sobie, ze by znosilo
przez "jakiś czas"