Strona 1 z 3

jakie macie cisnienie turbo po wirusie 1Z

: śr kwie 18, 2007 17:00
autor: golfir
witam jak w temacie chciałem zapytac jakie macie cisnienie turbo po wirusie motoru 1Z i przy okazji zapytac czy jest mozliwosc przesuniecia w góre ograniczenia obrotów tak zeby auto kreciło sie np do 4.5 tys bo przy 4 mi staje i zapytam jeszcze czy w 1Z sa te 3 ukryte mapy jak w mk4 AGR i co to są wogóle za mapy?dzieki za odpowiedz i pozdrawiam

: śr kwie 18, 2007 17:10
autor: dziechu
Ja mam teraz 2400 mBar cisnienia ciaglego (wartosc z logow), cisnienie wzgledne doladowania (po odjeciu atmosferycznego) jest wiec ok. 1400mBar. Nie mam zadnego ograniczenia obrotow silnika. Chyba ze powyzej 5000, bo tam nie sprawdzalem.

: śr kwie 18, 2007 17:26
autor: golfir
a jak to u ciebie mocowo wyglada?

: śr kwie 18, 2007 17:30
autor: dziechu
Jakies 120KM i 300Nm, nie hamowalem auta, ale byly hamowane inne mk3 1Z z tym chipem i tak wychodzilo (np. 124KM)

[ Dodano: 18 Kwi 2007 17:33 ]
zobacz:
http://img114.imageshack.us/img114/2760/g3906ey.jpg

: śr kwie 18, 2007 20:12
autor: KrisT
1Z'ety nie mają ogranicznika obrotów, te silniki z lekko odetkanym dolotem i wydechem spokojnie kręca pod 5 tyś obr.. ale i tak przy 4500 przestają już ciągnąć i dalsze żyłowanie niewiele daje. A po chipie to spoko zakręcą na 5tyś. :grin: Zresztą na samym rezystorze na 1ym i 2 im biegu trzeba uważać bo łatwo wskazówka dobija do czerwonego pola..

Cisnienie na turbinie wg Mastersa w 1Z mozna bezpiecznie podnieść o 250-300mbar, powyżej turbinka będzie już nadto wysilona.

: pt kwie 20, 2007 15:17
autor: golfir
oki a jakie cisnienie dmucha suszarka w serii 1Z?

: pt kwie 20, 2007 15:50
autor: dziechu
1800-1850 mbar

: pt kwie 20, 2007 15:57
autor: golfir
nie no teraz to przegioles bo suszarka w 1Z nie dmucha 1.8 bar!! :foch:

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 15:57 ]
rozerwałoby motor :crazy:

: pt kwie 20, 2007 15:58
autor: cowboy
nie no teraz to przegioles bo suszarka w 1Z nie dmucha 1.8 bar!! :foch:
chodzi o 0,85 Bara + 1 Bar cisnienie atmosferyczne

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 16:02 ]
rozerwałoby motor :crazy:
nic by nie rozerwało...

: pt kwie 20, 2007 16:15
autor: Mekto
dziechu, Ja tam bym nie był taki pewny, że na bank jest 125 KM. Nauczyłem się jednego przy tuningu, że kucyki tak łatwo nie wskakują do silnika i dopiero hamownia weryfikuje i stawia na ziemię. Nie twierdzę, że nie masz takiej mocy ale ja też się napalałem i z chipem wyszło mi 112PS a mam turbinę AWX. Okazało się że wtryski nie dają rady ale dopiero hamownia to stwierdziła.

U mnie dmucha jakieś 1.3 bar. Ale to nie turbawka od 1Z.

: pt kwie 20, 2007 16:25
autor: golfir
cowboy chyba napisał wyraznie jedynki takze widziałem co pisza a napiseł 1850mbar a nie 850 takze nie jestem na tyle ułomny zeby nie wpasc na to w zwyklym TD 1.6 z mkII dmucha ok 0.7 a chyba mi nie powierz ze moto 1.8 bara znosiłby bez problemu....?

: pt kwie 20, 2007 16:52
autor: uysy
Mekto pisze:dziechu, Ja tam bym nie był taki pewny, że na bank jest 125 KM
Oczywiście, że nie ma...
najmocniejszy (98PS seria) 1Z na tych nastawach wyszedł 120PS - UWAGA, PISZĘ O PRAWDZIWEJ HAMOWNI :)
Dziechu ma tendencje do zaokrąglania :) Oczywiste, że seryjny lader nie napompuje 1,4bar po całym zakresie :) Mam wakacje więc nie otwieram firmowego komputera ale nigdzie tam chyba nawet 1,3 nie zadałem :) Mimo, iż to harcore vibes ;)

: pt kwie 20, 2007 17:22
autor: zaprzal
golfir pisze:a chyba mi nie powierz ze moto 1.8 bara znosiłby bez problemu....?
wyobraz sobie, ze by znosilo

: pt kwie 20, 2007 17:33
autor: uysy
zaprzal pisze:wyobraz sobie, ze by znosilo
przez "jakiś czas" ;)