Strona 1 z 1

Zawór bezpieczeństwa śrubka wkręcona na maxa co to da?

: śr kwie 18, 2007 10:35
autor: rogra
co da jak wkręcę tą śrubkę na maxa w tym zaworze?

: śr kwie 18, 2007 10:58
autor: To_mas
rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP

: śr kwie 18, 2007 11:06
autor: zaprzal
nic nie da

: śr kwie 18, 2007 11:56
autor: rogra
To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?

: śr kwie 18, 2007 12:09
autor: zaprzal
rogra pisze: więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?
to jest ZAWOR BEZPIECZENSTWA a nie zawor regulujacy cisnienie na turbo. A nawet gdyby regulowal cisnienie turbo to na samym powietrzu nie jedziesz i roznicy NIE poczujesz

: śr kwie 18, 2007 13:35
autor: To_mas
rogra, jak chcesz czuć roznice to podkręc turbine zakręc zawor i zwieksz dawke !!

Czy ja nie jasno napisałem do czego jest ten zawor ??

: czw kwie 19, 2007 19:19
autor: eldorado84
To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
chciałbym wiedzieć gdzie jest co co mam zrobić z zaworem bezpieczeństwa, bo mi popuszcza na turbince gdy "przekroczy pewną norme"