Zawór bezpieczeństwa śrubka wkręcona na maxa co to da?
: śr kwie 18, 2007 10:35
co da jak wkręcę tą śrubkę na maxa w tym zaworze?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
to jest ZAWOR BEZPIECZENSTWA a nie zawor regulujacy cisnienie na turbo. A nawet gdyby regulowal cisnienie turbo to na samym powietrzu nie jedziesz i roznicy NIE poczujeszrogra pisze: więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?
chciałbym wiedzieć gdzie jest co co mam zrobić z zaworem bezpieczeństwa, bo mi popuszcza na turbince gdy "przekroczy pewną norme"To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP