glosna praca AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

glosna praca AFN

Post autor: zajac » śr kwie 18, 2007 00:48

witam mam pytanko bo nie mam zielonego pojecia o dieslach
pomykam kolegi ibiza 1,9 tdi afn ma nabite 172tys i coraz glosniej chodzi przy ostrzejszej jezdzie na wolnych chodzi jak to diesel ale kilka tygodni temu auto poczas butowania chodzilo zdecydowanie ciszej
teraz slychac takie chrobatanie jakby (nie wiem jak to nazwac) podczas przyspieszania

co moze byc problemem na co zwrocic uwage



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » śr kwie 18, 2007 07:43

mam nadzieje, ze olej byl sprawdzany i przypadkiem nie "botowales" jej na niedomiarze oleju, bo jesli tak to moze byc, przerabane....

a tak poza tym to kat wtryskiwacza/y mogl sie przestawic...

pozdrawiam


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr kwie 18, 2007 08:33

Powiedz czy jest tak ze na wolnych obrotach chodzi normalnie, a jak sie przyspiesza to praca staje sie bardzo twarda szczególnie jest to odczuwalne na zimnym silniku?? U mnie jest tak samo jak mu troche przycisne twardo pracuje, wrazenie jest takie jakbym przestawił kąt wtrysku dźwignią do odpalania na zimnym(taka dźwignia jest chyba w 1,9 D z wtryskiem pośrednim, tzw. przyśpieszacz kąta wtrysku, ułatwia odpalanie na zimnym ale praca staje sie twardsza) Jak myslicie czy ta twardsza praca jest spowodowana tym ze kąt wtrysku przestawia sie nieodpowiednio w miarę wzrostu obr silnika? Bo w TDI chyba tak jest ze w zaleznosci od obr. silnika i jego obciązenia jest inny kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr kwie 18, 2007 16:44

olej byl zalany jakies 5000 tys temu
jak zapale i stoi na luzie to chodzi jak to diesel a jak przyspieszam czy na cieplym czy zimnym zaczyna wlasnie jak to nazywacie twardo chodzic wczesniej tak nie bylo nie wiem kiedy sie zaczelo jak nim ostatnio jezdzilem z 3-4 tyg temu nie bylo czegos takiego



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr kwie 18, 2007 18:23

No to to jest mniej więcej to samo co u mnie, poprostu twardsza praca pod obciązeniem, na wyzszych obr., niech sie wypowie ktoś kto walczył z podobnym problemem u siebie.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 25, 2007 17:46

Witam. Mam to samo u siebie. jak ktos znajdzie jakies rozwiazanie tego problemu to niech napisze na forum dla potomnych. Pozdro


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

prawdopodobnie kat wtrysku sie przestawil

Post autor: krzys887 » śr sie 22, 2007 20:46

U mnie AFN chodzil bardzo glosno ale nawet na wolnych obrotach, kat wtrysku byl przestawiony.Okazalo sie ze spalil sie taki elektryczny zaworek steryjacy katem w trysku, który jest przy pompie.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr sie 22, 2007 22:28

Zalalem STP do czyszczenia wtryskiwaczy, jestem w trakcie testow ale tak jakby silonik zaczal ciszej chodzic. Chyba wtryski byly zasyfione i to bylo przyczyna glosnej pracy silnika pod obciazeniem.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości