Strona 1 z 1

Stan mojego turba K03 po około 270.000 Km

: wt kwie 17, 2007 16:12
autor: Dj Darecki
Witam
Wczoraj z ciekawości luknełem na stan mojej turbinki i ... zobaczcie sami >>

[youtube][/youtube]
Duży to jest luz ? hehe pewnie spory , ale jakoś dmucha biedna 0,9 Bara
Ciekawe tylko kiedy wydmucha olej :kac:

PozdrO

: wt kwie 17, 2007 16:15
autor: cowboy
niezły loozik... ale pociesze Cię nawet w nowej jest luz :)

: wt kwie 24, 2007 19:12
autor: Lukas-182
cowboy pisze:ale pociesze Cię nawet w nowej jest luz
Ale nie taki duży, prawie nie odczuwalny.

Gorzej jest jak jest luz wzdłuż osi wirnika, wtedy najprawdopodobniej padły już uszczelniacze. Co do tego luzu, to ja bym w najbliższym czasie oddał turbo do regeneracji, bo im dłużej jeździsz z takim luzem tym mocniej wycierają się łopatki wirnika o obudowę turbo, a szczelina pomiędzy łopatkami a obudową powinna być jak najmniejsza aby turbina była jak najwydajniejsze, zetrzesz łopatki i wirnik do wywalenia :(

Pozdrawiam.

: wt kwie 24, 2007 20:31
autor: zaprzal
to sa twarde bestie, moga miec luz, beda puszczac olej, ocierac o obudowe ale dalej bedzie pompowac :) vnt to juz delikatniejsze stworzenia

: wt kwie 24, 2007 21:18
autor: Lukas-182
zgadzam się z tobą zaprzal, stare turbo o wiele dłużej pociągną niż te nowe "shity", ja swojego Garretta T3 oddałem do regeneracji jak miał przejechane grubo ponad 400tys km !! i by jeszcze jeździła, ale trochę za dużo oleju przez nią traciłem i postanowiłem oddać ją do regeneracji. Teraz moja turbinka przeżywa druga młodość :) :bigok:

: śr kwie 25, 2007 18:02
autor: Dj Darecki
Hey
Czy ten luz może być przyczyna dymienia z wydechu ?
Szaro czarny dymek tak powyżej 2.5 tys obr szczególnie go widać w nocy w lusterku jak ktoś jedzie za mną na światłach :(.
Oleju dużo nie ubywa tak koło 0,5 - 0,7 na 10 tys km .
Myśle jeszcze nad źle ustawionym kątem bo wcześniej auto było robione u papraka który założył odwrotnie pasek od alternatora . :grrr: ( pompa wody kręciła sie w drugą strone )

PozdraVWiam

: pt kwie 27, 2007 19:13
autor: Lukas-182
tomcio666 pisze:próbowałem ruszać za wirnik, kombinowałem i luzu nie wyczułem żadnego, wirnik się kręci ale luzu ni ma, a to wszystko po 327 kkm
Gratuluje stanu turbiny, oby tak dalej :bigok:

: pt kwie 27, 2007 19:36
autor: zaprzal
ostatnio jak bylem u kolesia od turbin to tylko potwierdzil, ze sa prehistoryczne ale nie do zajechania :)

: ndz kwie 29, 2007 10:44
autor: BENITO
Nasze auta to prawie bliźniaki jak widzę, też 327 tys. najechane, podobny kolorek. Ostatnio sprawdzałem swojego Garetta T2 i poczułem lekko wyczuwalny luz dopiero po dłuugim czasie, coś mi się zdaje, że ta turbina była już wymieniana w tym aucie. Resztę znasz (numer z latarką), nie robi prawie żadnych efektów dźwiękowych, za to nieźle ciągnie powietrze. 15W40 Mobila też nie złe jest jak widać.

Re: Stan mojego turba K03 po około 270.000 Km

: ndz kwie 29, 2007 11:27
autor: pawliszyn
Dj Darecki pisze:Witam
Wczoraj z ciekawości luknełem na stan mojej turbinki i ... zobaczcie sami >>

[youtube][/youtube]
Duży to jest luz ? hehe pewnie spory , ale jakoś dmucha biedna 0,9 Bara
Ciekawe tylko kiedy wydmucha olej :kac:

PozdrO
A ja sie martwilem luzem u siebie i myslalem ze jes durzy ale ten to jest wielki moj to pikus ale olej dmucha tak 1l na 10 tys. a mam nalatane niecale 200.000 Km