Strona 1 z 1

kilka pytan do specow (dymienie, olej, filtry)

: pn kwie 16, 2007 20:45
autor: krzysss3
witam wszystkich milosnikow golfow :)
moje pytania :
1) gdy nawet jest cieply (silnik TD mk3) i dam pedal w podloge (w szczegolnosci na luzie) to puszcza olbrzymiego czarnego baka, przy predkosciach 110-130 jak dalej gazuje to sa momenty jakby nie mial sil i sie dusil. co to moze byc??
2)jaka powinna byc cena wymiany oleju silnikowego (mam wlasny), flitrow(paliwa, powietrza, oleju i kabiny).

z gory dzieki za odpowiedz jestem kompletnym laikkeim wiec wybaczcie!

: pn kwie 16, 2007 22:01
autor: ROF
to ze diesel przy duzym obciazeniu kopci to norma, a te braki mocy moga byc spowodowane turbina

: pn kwie 16, 2007 22:14
autor: bizak
a filtr powietrza w jakim masz stanie?? czarny dym moze swiadczyc o braku powietrza wzgledem paliwa, jedno i drugie moze byc spowodowane filterkiem, choc tak jak kolega napisal diesle lubia zadymic na czarno, co mi sie jeszcze nasowa to moze byc zwykla sadza ktora sie osadzila w tlumiku i pod mocnym obciazeniem ja wywala

: pn kwie 16, 2007 23:12
autor: krzysss3
heh pomyslalem na ta "smola" ktora moze zalegac w tlumiku wiec pomyslalem jak ja wyrzucic :) no i odpowiedz sama sie nasunela(pedal do dechy) zadimil jakies 5 sek. pozniej jeszcze raz i poszedl dym ale juz jasny za kolejnym razem prawie w ogole. czy to jestt mozliwe?

: pn kwie 16, 2007 23:27
autor: arwam
Słabnięcie silnika na wysokich obrotach może być spowodowane zbyt wczesnym kątem wyprzedzenia wtrysku ( może żabkować).
Ja tak miałem przy silniku SB

: pn kwie 16, 2007 23:49
autor: bizak
krzysss3 pisze:heh pomyslalem na ta "smola" ktora moze zalegac w tlumiku wiec pomyslalem jak ja wyrzucic :) no i odpowiedz sama sie nasunela(pedal do dechy) zadimil jakies 5 sek. pozniej jeszcze raz i poszedl dym ale juz jasny za kolejnym razem prawie w ogole. czy to jestt mozliwe?
poprostu wydmuchales luzna sadze z tlumika, a potem szly juz same bezbarwne spaliny :) tak na moj rozum :)