spocony kolektor dolotowy...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

spocony kolektor dolotowy...

Post autor: skarredasch » ndz kwie 15, 2007 00:05

po wymianie turbo zauważyłem, że troszkę oleju jest dookoła kolektora dolotowego...przeważnie mi to nie przeszkadza, ale jak go troszkę mocniej pocisnę i się zgrzeje, to czasami czuć zapach parującego oleju...
jest tam jakaś uszczelka??...może wystarczy dokręcić śruby kolektora, oczywiście odpowiednim momentem...



obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » ndz kwie 15, 2007 06:13

witam
uszczelak jest , ale samo mocniejsze dociagniecie to tylko dorazne lekarstwo. a moze walnieta jest uszczelka pod pokrywa zaworow i olej scieka po glowicy?to chyba bardiziej prawdopodobne zrodlo oleju



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » ndz kwie 15, 2007 09:00

dzisiaj wszystko dokładnie obadam i zobaczę czy z pod klawiatury cieknie...
należy się tym martwic czy nie?



obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » ndz kwie 15, 2007 09:20

jesli to bedzie faktycznie spod dekla klawiatury to spoko, wymien tlko uszczelke. ja przy okazji wymiany rozrzadu zapomnialem ja kupic bo moja nawet kiepska juz byla to poprawilem tyko silikonem i bylo ok (oczywiscie teraz juz mam nowa) a z kolektora to mi sie nie wydaje zeby moglo bardzo cieknac chyba, ze turbo tak bardzo pluje olejem, ale wtedy to i z wezy od ic bylyby przecieki oleju i dosyc mocno by kopcil



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » ndz kwie 15, 2007 10:07

obobo pisze:jesli to bedzie faktycznie spod dekla klawiatury to spoko, wymien tlko uszczelke. ja przy okazji wymiany rozrzadu zapomnialem ja kupic bo moja nawet kiepska juz byla to poprawilem tyko silikonem i bylo ok (oczywiscie teraz juz mam nowa) a z kolektora to mi sie nie wydaje zeby moglo bardzo cieknac chyba, ze turbo tak bardzo pluje olejem, ale wtedy to i z wezy od ic bylyby przecieki oleju i dosyc mocno by kopcil
Jak kupujesz uszczelkę to są też uszczelki z kompletem okrągłych uszczelek do śrub mocujących pokrywę. Warto poszukać właśnie takiego kompletu bo czesto właśnie tam olej silubi przeciekać a te uszczelki w serwisie kosztują nawet po 11 zł. A uszczelka w kpl z nimi nie powinna przekroczyć 70 zł

Pozdrawiam



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » ndz kwie 15, 2007 11:02

zamówię uszczelki do klawiatury i kolektorów...pobawię się troszkę i zobaczę o co chodzi...może będzie lepiej...ale i tak coś mam z uszczelkami od turbo...jak nie chce rano odpalić i kopci na biało to nawet z okolic kolektora dolotowego dymek puści...



obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » ndz kwie 15, 2007 13:11

to dodatkowo warto byloby sprawdzic kat wtrysku



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » ndz kwie 15, 2007 20:03

obobo, kąt wtrysku, czyli ustawienie paska rozrządu, czy aby się nie przestawił tak?
ciężko mi pali zimny, po nocy...ale jak się nagrzeje to jest ok...czy to wina kąta wtrysku?...pewnie byłyby objawy i na ciepłym i na zimnym...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości