Strona 1 z 1

Ktory zaworek to N75 (foto)

: czw kwie 12, 2007 22:11
autor: Kami-Kadze
Który to n75 ten czerwony czy niebieski? Obrazek[youtube]

: czw kwie 12, 2007 22:15
autor: damcio151
czerwony :wink: , niebieski to n18 zawór sterujący EGR

zapytanie

: czw kwie 12, 2007 22:21
autor: Kami-Kadze
Miałem zamontowany nowy n75 i dalej miał muła, to może ten EGR? Jak myślisz?

: czw kwie 12, 2007 22:24
autor: damcio151
Kami-Kadze pisze:EGR? Jak myślisz?
EGR w silniku 1z ma mało do gadania ....... możliwe że przepływomierz , najlepiej podłączyć się pod VAG-a........poza tym n75 nie powoduje zamulenia auta od niskich obrotów , tylko notlauf przy przeładowaniu , np nie idze więcej jak 120 km/h

: czw kwie 12, 2007 22:26
autor: pioan1
Napisz jak się auto zachowuje

: czw kwie 12, 2007 22:33
autor: Kami-Kadze
Byłem podpięty i wyskoczył błąd 575. Jak odpalę to chodzi dobrze 1,2,3 ma kopa wsadzam 4 pod 3 tyś obrotów i zaczyna się muł, póżniejjuż na każdym biegu ma muła 1,2,3,4,5 aż do zgaszenia i ponownego odpalenia? Co to moze być?

: czw kwie 12, 2007 22:35
autor: macias 130
Może zapieczone łopatki turbiny? U mnie podobne objawy.

: czw kwie 12, 2007 22:35
autor: damcio151
Kami-Kadze pisze:4 pod 3 tyś obrotów i zaczyna się muł, póżniejjuż na każdym biegu ma muła 1,2,3,4,5 aż do zgaszenia i ponownego odpalenia? Co to moze być?
no to wskazuje na n75......najpierw sprawdź wszystkie wężyki idące od n75 , czy mają jakieś nieszczelności

[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 22:37 ]
macias 130 pisze:Może zapieczone łopatki turbiny? U mnie podobne objawy.
hehe raczej nie , tu nie ma zmiennej geometrii łopatek :)

: czw kwie 12, 2007 22:38
autor: Kami-Kadze
zrobię to jutro. Dzieki narazie za dodatkowe informacje.

: czw kwie 12, 2007 22:58
autor: Adamm
ooo moje autko :D

zrob tak jak damcio mowi najpierw wezyki (test na zmostkowanych) i dopiero mysl o zaworku

: sob kwie 14, 2007 00:39
autor: skubix
Byłem podpięty i wyskoczył błąd 575. Jak odpalę to chodzi dobrze 1,2,3 ma kopa wsadzam 4 pod 3 tyś obrotów i zaczyna się muł, póżniejjuż na każdym biegu ma muła 1,2,3,4,5 aż do zgaszenia i ponownego odpalenia? Co to moze być?
To się notlauf nazywa - auto "wpada" w tryb serwisowy i sterownik odłancza turbine dlatego auto nie jedzie . Proponuje poszukać troche na forum bo było wiele razy maglowane.

Pozdro 4All

: ndz kwie 15, 2007 20:29
autor: domek
ja mialem przetarte 2 wezyki podcisnienia a chcialem wmieniac n75, takze warto szukac od podstaw :bigok: