Ktory zaworek to N75 (foto)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:42
- Lokalizacja: Kraków
Ktory zaworek to N75 (foto)
Ostatnio zmieniony pt kwie 13, 2007 10:40 przez Kami-Kadze, łącznie zmieniany 1 raz.
MISIEK
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:42
- Lokalizacja: Kraków
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:42
- Lokalizacja: Kraków
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 22:23
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
no to wskazuje na n75......najpierw sprawdź wszystkie wężyki idące od n75 , czy mają jakieś nieszczelnościKami-Kadze pisze:4 pod 3 tyś obrotów i zaczyna się muł, póżniejjuż na każdym biegu ma muła 1,2,3,4,5 aż do zgaszenia i ponownego odpalenia? Co to moze być?
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 22:37 ]
hehe raczej nie , tu nie ma zmiennej geometrii łopatekmacias 130 pisze:Może zapieczone łopatki turbiny? U mnie podobne objawy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:42
- Lokalizacja: Kraków
To się notlauf nazywa - auto "wpada" w tryb serwisowy i sterownik odłancza turbine dlatego auto nie jedzie . Proponuje poszukać troche na forum bo było wiele razy maglowane.Byłem podpięty i wyskoczył błąd 575. Jak odpalę to chodzi dobrze 1,2,3 ma kopa wsadzam 4 pod 3 tyś obrotów i zaczyna się muł, póżniejjuż na każdym biegu ma muła 1,2,3,4,5 aż do zgaszenia i ponownego odpalenia? Co to moze być?
Pozdro 4All
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości