Problem z mocą..ale inny ;)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Problem z mocą..ale inny ;)

Post autor: SowaBezOka » pn kwie 09, 2007 17:54

Dzieki poradom skubixa i uzytkownikow forum udalo sie prawidlowo podlaczyc podcisnienie sterujace kierownicami turbo oraz egr.Natomiast teraz pojawil sie kolejny problem:auto przyspiesza nierowno,pulsuje podczas przyspieszania,jak wcisne gaz w podloge,z wydechu czarne chmury oraz przez moment slychac glosna prace silnika jak gdyby byl to zwykly klekot.Auto proboje przyspieszac jak dawniej ale cos mu na to nie pozwala.Gruszka jest ok natomiast sztanga chodzi dosc ciezko,czy tak powinna pracowac? Max. wychyl sztangi to jak u skubixa okolo 1-1,5cm.I byc moze tu tkwi przyczyna.Po zdjeciu podcisnienia z gruszki auto pracuje plynne w calym zakresie ale nie ma mocy nominalnej.Poza tym przeplywka-czy podlaczona czy nie,auto zachowuje sie tak samo.I kolejna sprawa:N-75 i N-18 ten trzeci przewod podcisnienia wisi swobodnie.W zwiazku z tym,po wylaczeniu N-75 buczy (sprawdzilem,drga membrana,poniewaz zasysa powietrze od strony ukladu podcisnienia,czyli zwyczajnie przepuszcza.Na rysunkach sewisowych ten trzeci przewod jest oryginalnie podlaczony do obudowy filtra powietrza.Co ma sens,poniewaz tam takze jest wytwarzane podcisnienie czyli nastepuje kompensacja-wyrownanie cisnien na membranie).Najpierw podlacze te przewody do filtra a potem wybiore sie na VAGa,byc moze komputer zapamietal bledy z przeszlosci i dlatego auto zachowuje sie tak a nie inaczej. P.S. sztanga od kierownic byla zapieczona od samego poczatku,gdy go kupilem,dopiero teraz (po pol roku) dzieki temu forum zorientowalem sie gdzie co sprawdzic.Czekam na komentarze,byc moze ktos mial podobny problem.Dziekuje.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn kwie 09, 2007 18:31

SowaBezOka pisze:byc moze komputer zapamietal bledy z przeszlosci i dlatego auto zachowuje sie tak a nie inaczej.
To raczej niewiele da, komputer oczywiscie zapamietuje bledy, ale po zniknieciu przyczyn, jezeli wszystko jest ok automatycznie przechodzi do normalnej pracy, bledy zapamietuje tylko w celach informacyjnych.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt kwie 10, 2007 02:12

sprawdź zaworki pośrednie na wężach (nie mylić z N18 i N75) - zobacz czy kierunków nie pozamienialeś - do tego zasadnicze pytanie - podlączyłeś AQ podciśnienia ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości