Strona 1 z 1

2.5TDI nagle zgasło i nie chce zapalic..

: ndz kwie 08, 2007 15:28
autor: michal_777
Witam wszystkich.
Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić... Jako ze święta to nie ma czasu i nie chce grzebac kolo tego zostało sprawdzone tylko paliwo czy dostaje itp.
Wiem ze teraz pozostaje mi tylko vag i sczytanie błędów i zrobię to zaraz po świętach.
Posta tego pisze bo moze ktos juz mial taki przypadek i może mógłby poradzić co dokładniej trzeba spradzic czemu sie dobrze przyglądnąć..... a może ktoś będzie w stanie powiedzieć mniej wiecej co sie mogło stać???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam



Sprawdzilem dzis vagiem i wyszlo kilka błedów:

01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to B+
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-10 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00991 - Interior Lights
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
i jeszcze zastanawia mnie ia kat wtrysku jest zle ( 73) czy to moze byc powodem iz auto nie pali?? mogl pasek przeskoczyc??

Mogłby ktos powiedziec co i nich myslec??? Czyzby to byl koniec pompy????

Prosze..... sam nie moge znalesc co te błedy oznaczaja :( (

: ndz kwie 08, 2007 15:32
autor: Paweł NPI
michal_777, Ojciec miał kiedys podobny przypadek w passacie kiedy stanął w trasie to okazało się że immobiliser się zepsół... Ale ogólnie przyczyn może być więcej... Jakis zawór w pompie itp...

: ndz kwie 08, 2007 15:38
autor: michal_777
palen pisze:okazało się że immobiliser się zepsół
A to nie migala by wtedy jakas kontrolka od imo??? Temu sie nei przygladalem bo stwierdzilem ze powinna byc kontrolka i w razie klopotu z nim nie zgasnie lub bedzie migac....
Thx za odpowiedz w temacie
Wesolych... :bigok:

: ndz kwie 08, 2007 15:41
autor: Paweł NPI
michal_777, No właśnie wszystko wyglądało na ok kręcił a nie chciał zapalić... scholowaliśmy go do pożądnego elektryka i po odcięciu systemu alarmowego chodził jak ta lala... Ale tak jak mówię przyczyn może być dużo więcej... Ale najpewniej to coś z elektryka...

Re: 2,5 TDI-Nagle zgasło i nie chce zapalic..

: pn kwie 09, 2007 09:29
autor: RobertP
michal_777 pisze:Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić...
jak z elektryką/elektroniką będzie Ok, to problemu może szukaj może w pompie
nie tak dawno bo pod koniec stycznia, identyczny problem spotkał mojego kolegę
miał paska z 2002r. z silnikiem AKN
szukałem podpowiedzi pomocy na forum i problem leżał właśnie w pompie
napisz jaki silnik (model 2.5TDI to AFB i AKN ?) siedzi w tej audicy,
moze to pozwoli innym zbliżyć się do problemu
a czy przed zgaśnięciem nie zasłabł i przy wyrzuceni na luz nie dał sobie sam gazu
na chwilkę ? tak było w naszym przypadku ....
kolega uysy trafił że to pompa i tak też sie okazało zobacz ten temat może coś podpowie

: pn kwie 09, 2007 11:22
autor: michal_777
RobertP pisze:ak z elektryką/elektroniką będzie Ok, to problemu może szukaj może w pompie
nie tak dawno bo pod koniec stycznia, identyczny problem spotkał mojego kolegę
miał paska z 2002r. z silnikiem AKN
szukałem podpowiedzi pomocy na forum i problem leżał właśnie w pompie
napisz jaki silnik (model 2.5TDI to AFB i AKN ?) siedzi w tej audicy,
moze to pozwoli innym zbliżyć się do problemu
a czy przed zgaśnięciem nie zasłabł i przy wyrzuceni na luz nie dał sobie sam gazu
na chwilkę ? tak było w naszym przypadku ....
kolega uysy trafił że to pompa i tak też sie okazało zobacz ten temat może coś podpowie
Witam. Przeglądalem ten temat i u mnie takich objawów nie bolo.... poprostu nagle zgasl i juz wiecej nie odpalil.... Wydaje mi sie na 99% ze to cos z elektryka a posta napisalem po to iz moze ktos mial podobny przypadek i podpowie czemu dokladnie sie przygladnac. Jakiemu czujnikowi itp. Kabel do kompa mam jak tylko zdobede program to biore sie za sprawdaznie na vag'u
Thx za odzew.
Pozdrawiam

: pn kwie 09, 2007 19:44
autor: Młodziutki
Witam Kolego- jakies 3 miesiace temu miałem podobny problem, mam AKN i jadąc naraz stracił moc i zgasł- mam nadzieję że nie będzie u Ciebie to co u mnie- bo jak potwierdzą się moje obawy to szykuj koło 3000 zł na pompe- TAK, TAK, u mnie pompa sie skończyła- producent przewidział jej wytrzymałość na 150000 km, podobnie jak wałki rozrządu w głowicy. Immobilaiser być to nie może- bo gdyby tak było to nie gasła by Ci pomarańczowa lampka immobilaisera po przekręceniu zapłonu. Jeśli masz komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem to napisz mi jaki napis Ci wyskoczył- to powiem Ci coś więcej. Może tez być inna przyczyna, a mianowicie pompka zbiorcza w baku Ci się popsuła i nie podaje paliwa- bo te 2.5 mają niepotrzebny wynalazek w postaci pompki zbiorczej pompującej paliwo do zbiorniczka z którego dopiero pompa wtryskowa pobiera paliwo- jeśli ona siadzie to też auta nie odpalisz- bo komputer będzie odbierał że nie masz paliwa i nie dopuści do zapowietrzenia układu paliwowego- ale wtedy miga ciągle kontrolka od swiec żarowych i pojawia się napis Motorstros.... sos w tym stylu, ale nie pamietam dokładnie.

: pn kwie 09, 2007 21:45
autor: dziechu
michal_777 pisze:Wydaje mi sie na 99% ze to cos z elektryka
Hm... Według prawa Murphiego ten pozostały 1% zdarza sie w 50% awarii ;)

: wt kwie 10, 2007 09:45
autor: michal_777
Hm... Według prawa Murphiego ten pozostały 1% zdarza sie w 50% awarii
:bigok:

[

: wt kwie 10, 2007 17:03
autor: Darayavahus
Nie chcę straszyć ale jak mojemu koledze nagle i niespodziewanie zgasł to się okazało, że mu pasek poszedł. I to ten najważniejszy. Życzę mniejszej usterki.

: wt paź 20, 2009 23:08
autor: serekMV6
audi a6 2.5 tdi 2000 R
podepne sie pod temat mianowicie kolega ma identyczny przypadek auto jechalo nagle zapalila sie lampka swiec zarowych i auto zgaslo, i juz nie odpalilo
sprawdzilem bledy i byla tego cala lista ale tylko jeden aktywny
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
auto nie odpala juz czytalem ze tez sensor znajduje sie w zbiorniku paliwa ale po przekreceniu kluczyka popma w zbiorniuk pracuje przez chwilke ,
dodam ze nie bylo zadnego stuku lub innego chalasu kiedy auto zgaslo
z gpry dzieki za podpowiedzi

: śr paź 21, 2009 22:37
autor: Pyton50
Ile miałeś paliwa jak ci zgasł?