Turbo K14 ładuje do 1.9 bara sprawdzone manometrem!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Turbo K14 ładuje do 1.9 bara sprawdzone manometrem!!

Post autor: Matii1986 » sob kwie 07, 2007 15:15

Mam taki problem a mianowicie kupiłem wskaznik doladowania turbiny ktory zalaczam ponizej z pokazanym cisnieniem 1.7 gdyz to nie mozliwe zeby takie bylo no ale jest!!!zostal podlaczony do wezyka od kolektora i idacy do pompy wtryskowej!wskaznik pokazuje do 1.9 bara spokojnie!! zostal tylko zmieniony w silniku bosst pin i jest zalozony filter stozkowy powietrza!Dzwonilem do servisu diesla i powiedzieli ze dobrze pokazuje ze to cisnienie sie dzieli przez pol ale wiekszoc na forum pisze ze ma normalnie pokazywac jak zostanie turbo ustawione!!sprawdzalem cisnienie manometrem i pokazuje mi tak samo do 1.9 bara jak na wskazniku wiec wskaznik jest dobry 100%!!!wkrecalem srube od turbiny i cisnieie wzroslo do 2 barów ale nadal kopci z tym ze przy 2 tys jak mu depne mocniej a dawka nic nie byla ruszona!!!!Prosze pomozcie dlaczego pokazuje mi takie duze cisnieie???i nadal kopci??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 08, 2007 18:56 przez Matii1986, łącznie zmieniany 1 raz.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob kwie 07, 2007 17:34

Mam ten sam wskaźnik i fabrycznie było 0.54 na nim....teraz jest 0.95. Turbina KKK K03.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob kwie 07, 2007 17:57

mialem dwa takie same i fabrycznie bylo 0,6... u 100% moich znajomych podobnie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » sob kwie 07, 2007 19:11

To wykręć śrubę od turbiny i wtedy sprawdz.Jak to nic nie da to pewnie zaciął się zawór i turbo ładuje maksymalnie.



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob kwie 07, 2007 19:56

piow11, juz wykrecalem tylko skoro laduje maksymalnie to dlaczego jeszcze dymi jak by sie zawor przycial???a jak wykrece to i tak nic niedaje



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » sob kwie 07, 2007 20:00

Matii1986, Czyli zawór masz zacięty na 100%.

[ Dodano: 07 Kwi 2007 20:06 ]
Diesel zawsze bedzie dymił jak go "ciśniesz"



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob kwie 07, 2007 20:39

piow11, no tak z tym ze wykrecilem ze 3 obroty i zrobil sie mulowaty!a kopci przy niskich obrotch jak mu depniesz a potem jest juz dobrze!Tylko skad takie nagle wysokie cisnienie jak tam nigdy nic nie krecilem chyba ze niemcy cos grzebali!!!a co do tego zaworu to jak moge go odblokowac jak faktycznie jest zaciety??
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 20:50 przez Matii1986, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » sob kwie 07, 2007 20:49

Matii1986, Ale jak wykręciłeś te 3 obroty i nic się nie zmieniło tzn. cisnienie dalej takie samo to zawór zaciety i krecenie nic nie pomoze,a z tym dymieniem to moze przez pin.Mi tez dymił jak zmieniłem podkładkę i przekręciłem go.



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob kwie 07, 2007 20:54

piow11, no moze i masz racjie sprobuje tez obrocic tego pina moze cos da alepowiedz mi co zrobicz tym zaworem jak go ruszyc??zeby zaczal dzialac??



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » sob kwie 07, 2007 20:58

Daj turbine fachowcowi i niech ci zrobi ten zawór.Nie wiem jak to mozna zrobic samemu, poszukaj na forum moze cos juz bylo.

[ Dodano: 07 Kwi 2007 21:00 ]
Gdzies kiedys wyczytałem jeszcze ze mozna dmuchną tam wysokim cisnieniem i moze sie rozrusza.Pewnie odkrecic całkiem śrubę i jakims kompresorem potraktowac.Ale nie jestem pewien czy to coś da.



Matii1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:14
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: Matii1986 » sob kwie 07, 2007 21:14

piow11, to jak juz jestes na forum to jak szukac o tym zaworze jak to sie fachowo nazywa???i czemu takie wysokie cisnieie jest w tym samochodzi a jezdze juz nim 3 lata i nic sie nie dzieje:)masz moze gg jak cos to podeslij to sie odezwe



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » sob kwie 07, 2007 21:20

Matii1986, Może niemcy dawkę paliwa ruszali.To że jeżdzisz 3 lata nie oznacza ze cały czas na takim cisnieniu,bo nie miales wczesniej wskaznika.Moze takie cisnienie masz od miesiąca i nie dowiesz sie od kiedy na tak wysokim jezdzisz, zawór sie zacioł ale kiedy???Tago sie nie dowiesz.Jest to zawór regulacji ciśnienia turbiny.Wastgate



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 08, 2007 13:03

dwa pytania
1. czy k14 da rade napompowac 1,9bar
2. czy seryjna pompa da rade dymic przy 1,9bar?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » ndz kwie 08, 2007 13:38

Skoro kopci to mogą wtryski lać. Turbine oddaj do speca, niech sprawdzi ten zaworek. A pompy nie dotykaj sam. Można tylko namieszać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości