Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?

Post autor: gniochu » pt kwie 06, 2007 20:19

Mam pytanie od jakich obrotow i jakie cisnienie powinno dawac turbo w silniku SB?? Trubo garrett t2. Bo dzisiaj podlaczylem wskaznik i zeby osiagnac 0.5 bar'a tu musze go bujac do 4tys obr. ;/;/. Czy tak powinno byc? Czy cos nie tak...?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt kwie 06, 2007 20:27

Na luzie?



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt kwie 06, 2007 20:28

nie na luzie jak jade....



szymo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 03, 2006 16:37
Lokalizacja: Świerkol

Post autor: szymo1 » pt kwie 06, 2007 21:12

U siebie jeszcze nie podłaczyłem wskaźnika (lada dzień) więc ze swojej autopsji nie wiem dokładnie jak sie zachowuje taki wskaźnik. Ale próbuj go na 5 biegu pod górkę i do dechy gaz.
Wtedy wskaźnik powinien pokazać co turbina potrafi zdziałać. Seryjnie w SB chyba cos koło 0,8 Bar max powinien pokazać.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob kwie 07, 2007 09:58

Wg. książki napraw sprężarka powinna załączać się od około 2500rpm.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » sob kwie 07, 2007 10:26

mi t2 załącza się od ok 2300 rpm, zależy na jakim biegu...a ciśnienie w czasie jazdy do 1 bar...



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob kwie 07, 2007 11:26

U mnie było 0,64 bara w SB.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob kwie 07, 2007 11:33

bongo pisze:Na luzie?
to prawie nie ma ciśnienia !!!!! auto musi być pod obciązeniem :P
nie ma tzn wskaźnik nie pokazuje :P

Nie wiem jak T2 ale moje T3 ciągnie na 3 biegu juz przy 2,5tyś na 0,6 - 0,7 bara
A na 4biegu wskaźnik rusza do gory juz przed 2tyś obrotów !!! tak ze max mam wczesniej niz na 3 biegu :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob kwie 07, 2007 12:42

U mnie było 0,64 bara w SB.
u mnie tak samo przy obrotach kolo 3000tys

dobrze pozlaczaj te wezeyki i sprawdz ten szmaciany co idzie od ssacego do pompy moze gdzies juz sie przytarł



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » sob kwie 07, 2007 15:43

apropo wężyków...mam takie czarne...ten z kolektora do pompy jest troszkę krótki i ma mało luzu...może tak być?..jak nie to jaki wężyk można wsadzić - zwykły z włóknami?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob kwie 07, 2007 22:09

skarredasch, możesz zalożyc zwykly przezroczysty i bedzie ok.

mój T3 pompuje od 2800(0,2 bara)


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 08, 2007 00:31

dawid018 pisze:mój T3 pompuje od 2800(0,2 bara)
na jakim biegu ??? bo to troche mało chyba nie ??



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz kwie 08, 2007 00:36

To_mas, poprawka.sprawdzałem jeszcze raz.te 0,2 bara jest na V biegu ale przy 2100obr na min przy jezdzie ze stala prędkościa.przy 150 na V mam 1,1 bara a przy ok 170 1,3 bara więcej nie sprawdzalem bo sie boje o silnik.prędkości licznikowe


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 08, 2007 00:41

dawid018 pisze:te 0,2 bara jest na V biegu ale przy 2100obr na min
to sie zgodze :))

qrde coś duzo Ci pompuje :// robiłeś cos z nią ??? bo moja chyba cały czas jednakowo !! czyli miedzy 0,6 - 0,7 nie zwracałem uwagi jak to wygląda przy 150 :// musze sprawdzic jak bedzie okazja :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości