Strona 1 z 1

[ASZ] Wstrzasy silnika po rozruchu

: czw kwie 05, 2007 14:58
autor: Darek Madejczyk
Witam Wszystkich!
Od pewnego czasu wyczułem coś dziwnego w pracy silnika. Otóż po rozruchu, na wolnych obrotach co pewien czas czuć jak gdyby wstrząsy. Występuje to tylko przy zimnym silniku ale i nie zawsze bo czasami po odpaleniu wszystko jest OK i silniczek pracuje idealnie. A tak w ogóle to pali na dotyk, dwie paki na budziku bez wysiłku – co to może być? Dodam że filtry po wymianie, paliwo leje raczej dobre bo BP.
Druga sprawa, gdy załącza mi się klimatyzacja słychać może przez sekundę jakiś pisk. Czy to może być pasek wielorowkowy? Jak tak czy jest on do wymiany czy da się go jakoś naszpanować?
Z góry dziękuje za wszystkie rady i opinie!
:pub:

: czw kwie 05, 2007 16:15
autor: MarcinRoz
Darek Madejczyk pisze:na wolnych obrotach co pewien czas czuć jak gdyby wstrząsy
stawiam na spalone świece.Sprawdź wszystkie.Nawet jak jedna będzie spalona takie objawy mogą wystąpić.Powodzenia

: czw kwie 05, 2007 16:20
autor: cowboy
Darek Madejczyk pisze:gdy załącza mi się klimatyzacja słychać może przez sekundę jakiś pisk
tym sie nie przejmuj :)
stawiam na spalone świece
w obecnych temperaturach i tak się nie załaczają (poniżej 5 st C)...zimny diesel zawsze sie wiecej telepie :) moze koło zamochowe 2 masowe?

: czw kwie 05, 2007 22:40
autor: macias 130
To narazie jest nas dwóch. Pozdrawiam

: czw kwie 05, 2007 23:50
autor: pioan1
A co powiecie czy to czasem nie koło dwumasowe szarpie?

: pt kwie 06, 2007 08:12
autor: pb11
Pozwolę sobie podłączyć się pod wątek. Mam w moim Golfie mam dokładnie to samo (wstrząsy) na tym samym silniku. Byłem na VAGu i gość wykrył jedynie że czas wtrysku na 4 cylindrze znacznie odbiega od pozostałych trzech ale mieści się w normie (brak błędów w silniku) i stwierdził że to może być przyczyną wstrząsów. Podobno to gdzieś się reguluje ale jest to większa robota i poki jest w normie to lepiej nie ruszać. Co o tym myślicie? Silnik ma przejechane 99k
Mam jeszcze jedno pytanko: Gdzie znajduje się siłownik klapy spiętrzającej (klima). Wywaliło mi błąd 1274 - uszkodzenie siłownika. Ma ktoś może schemat klimy + rozmiezczenie elementów w aucie?

: pt kwie 06, 2007 14:34
autor: Darek Madejczyk
A co do koła dwumasowego to jakie są orientacyjne koszty wymiany?Auto jeat z 2003 go roku i ma przejechane 120 tyś km czyżby to był czas dwumasówkę? Ale póki co to nie jest to jakoś zbyt uciążliwe żeby to ruszać.
Na VAGa to też pewnie się wybiore sprawdzić co i jak. Narazie dziękuje za za wsystkie podpowiedzi. :D Oczywiście jak Ktoś ma innego pomysła to prosze napisać. Pozdrawiam!

: pt kwie 06, 2007 21:50
autor: macias 130
Witam. Dwumasówka z wymianą w moim przypadku 1400, ale wszystko zależy w jakim stanie jest sprzęgło, bo jak w kiepskim to następne koszty. pozdrawiam

[ Dodano: 06 Kwi 2007 22:00 ]
Pytanie do użytkowników 130 czy bierze wam olej? Mój około 200ml/1000km.Pozdrawiam

: pt kwie 06, 2007 22:49
autor: Darek Madejczyk
Z olejem w moim przypadku jest podobnie około 200ml między wymianami.