Strona 1 z 1

Regulacja zaworu upustowego.

: śr kwie 04, 2007 20:04
autor: McMann
Witam. Mam zamiar wyregulować sobie zawór upustowy kolektora w MK2 1.6TD Chcę żeby zawór otwierał się przy większym ciśnieniu. Widzę że za wcześnie wypuszcza ciśnienie. Sprawdzałem manometrem. Mam tą śrubkę wkręcić czy wykręcić ??
Pozdro 4All

: śr kwie 04, 2007 21:42
autor: piow11
McMann, Z tego co wiem to trzeba wkręcić.

: śr kwie 04, 2007 22:00
autor: adam16v
Zwiększenie ciśnienia nic ci nieda jeśli nie zwiększysz dawki paliwa. Na samym powietrzu nie pojeździsz sobie lepiej. Najpierw dodaj paliwa a potem powietrza. Na dobry początek pomyśl o zmianie pompy wtryskowej na taką z grzybkiem.

[ Dodano: 04 Kwi 2007 22:01 ]
A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.

: śr kwie 04, 2007 22:46
autor: dawid018
adam16v pisze:A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
niestety nie.żeby zawor się otwierał później trzeba go wkręcić.jak tak mam ustawiony zawór że otwiera sie przy 1,1 bara.

: śr kwie 04, 2007 23:18
autor: To_mas
3a ją wkręcić bo pod śrubką jest sprenzynka !!! Jeśli wkręcisz śrubke to spowoduje sciśnięcie sie spręzynki i wtedy membrana od spodu odpowiedzialna za upuszczenie ciśnienia bedzie miała trudniej sie odchylić bo sprezyna bedzie ją bardziej odbijać !!

Najlepiej to jest wogole włozyć tam zaiast spręzynki to śrube
Poczytaj o Tuningu TD jest przyklejony w diesla :D

: śr kwie 04, 2007 23:23
autor: McMann
Wielkie dzięki chłopaki :D
Pozdro 4All

: czw kwie 05, 2007 00:30
autor: gniochu
adam16v pisze:żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
czyli zeby bylo wieksze to trzeba wkrecac