Regulacja zaworu upustowego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Regulacja zaworu upustowego.
Witam. Mam zamiar wyregulować sobie zawór upustowy kolektora w MK2 1.6TD Chcę żeby zawór otwierał się przy większym ciśnieniu. Widzę że za wcześnie wypuszcza ciśnienie. Sprawdzałem manometrem. Mam tą śrubkę wkręcić czy wykręcić ??
Pozdro 4All
Pozdro 4All
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Zwiększenie ciśnienia nic ci nieda jeśli nie zwiększysz dawki paliwa. Na samym powietrzu nie pojeździsz sobie lepiej. Najpierw dodaj paliwa a potem powietrza. Na dobry początek pomyśl o zmianie pompy wtryskowej na taką z grzybkiem.
[ Dodano: 04 Kwi 2007 22:01 ]
A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
[ Dodano: 04 Kwi 2007 22:01 ]
A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
niestety nie.żeby zawor się otwierał później trzeba go wkręcić.jak tak mam ustawiony zawór że otwiera sie przy 1,1 bara.adam16v pisze:A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
3a ją wkręcić bo pod śrubką jest sprenzynka !!! Jeśli wkręcisz śrubke to spowoduje sciśnięcie sie spręzynki i wtedy membrana od spodu odpowiedzialna za upuszczenie ciśnienia bedzie miała trudniej sie odchylić bo sprezyna bedzie ją bardziej odbijać !!
Najlepiej to jest wogole włozyć tam zaiast spręzynki to śrube
Poczytaj o Tuningu TD jest przyklejony w diesla
Najlepiej to jest wogole włozyć tam zaiast spręzynki to śrube
Poczytaj o Tuningu TD jest przyklejony w diesla
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości