Strona 1 z 2

Podłączenie MBC....

: śr kwie 04, 2007 09:45
autor: mac79
Witam, w końcu doczekałem się MBC i za bardzo nie wiem jak go podłączyć, wyciągnąć całkiem WG i MBC wczepić zamiast niego czy jak ??

Obrazek

: śr kwie 04, 2007 11:53
autor: souler
wpinasz sie w wezyk od WG. krociec 2 od strony kolektora ssaceg, a 1 od strony WG i masz regulacje. potem tylko ustawic sobie cisnienie wg. manometru i jazda. cisnienie ustawiamy pod obciazeniem na cieplym silniku :P

: śr kwie 04, 2007 16:24
autor: gniochu
SouleR, a jak zrobic zeby bylo to obciazenie?? Obciazenie mamy podczas jazdy a raczej nie pokrecimy podczas niej :bajer:

: śr kwie 04, 2007 20:12
autor: souler
no to ustawiasz iles tam i jedziesz na droge. jak depniesz to wskazowka szybko leci w gore. jak przekroczy zamierzone cisnienie to stajesz i skrecasz, az osiagniesz cel.

: śr kwie 04, 2007 22:14
autor: mac79
na jakim biegu i przy ilu obrotach jest max ciśnienie ??
zauważyłem że im wyższy bieg tym większe ciśnienie....

: śr kwie 04, 2007 22:34
autor: souler
no niby tak. teoretycznie to 3 bieg pod gorke i w pyte, ale na 5 i rownym terenie bedzie wiecej.

: pt kwie 06, 2007 20:30
autor: Lukas-182
a jak ktoś ma dwa wężyki w WG ???

: pt kwie 06, 2007 20:31
autor: gniochu
Lukas-182, jak dwa??

: pt kwie 06, 2007 20:49
autor: Lukas-182
nie znam się na regulacji Turbo, ale moja turbina ma dwa przewody, czy chodzi tu o to, że jeden wchodzi do WG, a drugi wychodzi i te dwa przewody tworzą całość, ale pewne jest ze mi do WG dochodzą dwa przewody gumowe. :|

: pt kwie 06, 2007 20:54
autor: szymo1
Napewno 2 gumowe? a nie jeden metalowy cieńszy a drugi grubszy gumowy ?

: pt kwie 06, 2007 21:12
autor: Lukas-182
na pewno dwa gumowe!!

: pt kwie 06, 2007 21:18
autor: szymo1
Wyciagnij przewód łączacy filtr powietrza z turbiną i zrób foto przy wlocie powietrza do turbiny powinno być widać przewód sterujący wastegate`m. Ten drugi u mnie akurat jest metalowy i chyba jest mało ważny w tym przypadku.

: pt kwie 13, 2007 22:06
autor: Lukas-182
MBC juz jest :), montaż w poniedziałek :bigok:

Teraz zadam fundamentalne pytanie: Jak kręcić MBC, jak dokręcam to się zwiększa ciśnienie, czy jak odkręcam ??? :)

Mam Garrett T3 :) i jakie powinno być maksymalne seryjne ciśnienie ???Ja przy prędkości 170 mam około 0,65 Bar, czy jest OK.

Do ilu mogę bezpiecznie zwiększyć ciśnienie, bo chce do 1Bar :):) :bigok:

: sob kwie 14, 2007 07:45
autor: mac79
Lukas-182 pisze:MBC juz jest :), montaż w poniedziałek :bigok:

Teraz zadam fundamentalne pytanie: Jak kręcić MBC, jak dokręcam to się zwiększa ciśnienie, czy jak odkręcam ??? :)

Mam Garrett T3 :) i jakie powinno być maksymalne seryjne ciśnienie ???Ja przy prędkości 170 mam około 0,65 Bar, czy jest OK.

Do ilu mogę bezpiecznie zwiększyć ciśnienie, bo chce do 1Bar :):) :bigok:
Wkręcając zwiększasz ciśnienie
wielu ludzi jeździ na ponad 1 bar, pałują auta niemiłosiernie a turbiny jakoś działają, ważne jest aby stosować fundamentalne zasady:
1. nie pałuj zanim dobrze się auto nie nagrzeje
2. po pałowaniu nie gaś nagle auta
3. jak chcesz pałować to dbaj o wymiany oleju i filtrów
:grin: